Hankin tuollaisen 02 rekisteröidyn, mutta ilmeisesti 01 mallisen 954 rr hondan, Olisin kysellyt tuon pyörän digitaalimittarista, koska se näyttää maileja ja napeista ei tapahdu mitään ??
onko jollain ollut samoja ongelmia, kuinka muuttaa näyttämään kilometrejä?
mistä noihin saa tilattua osia ja lisävarusteita? hakusessa olisi ainakin hiilikuituinen takalokari. ja saako ohjausiskaria ostettua jostain myös?
00 ja 01 on 929. 02 ja 03 on 954. ehkä helpoin on erottaa ne toisistaan valoista, 954:ssa on led-valot takana vakiona kun taas 929:ssä on ihan normaali "laatikonmuotoinen" punainen umpio.
onko sulla siinä speedohealer?
ja lukeeko mittarissa km/h vai mph?
kilkkeitä löytyy esim. stormilta
Honda cbr 954 rr -03
kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
no otteessa lukee 02, ja kone on 954, rungossa olevassa tarrassa taasen lukee 2001.(Tomipa @ Kesä. 13 2010,14:41) kirjoitti
mikä on speedohealer? mittarissa lukee mph..
trippimittari ei liiku ollenkaan, virrat kun laittaa päälle, ilmoittaa lämpötilan fahrenheitteina, virrat sammuttamalla ja uudestaan päälle laittamalla muuttuvat celsiuksiksi.
eli sitte on luultavasti se led-takavalo myös...?
pikasesti Brandtin sivuilta katottuna rungot on myös erilaisia, tai ainaki etupumput ku niissä näkyy olevan eri öljytilavuus. siis 929 ja 954.
SH on sellanen vehe jolla saa mittarivirheen pois, mutta nyt jos sä muutat sen näyttämään kilsoja niin niitähän mahtuu mailiin 1,6 joten ku myyt eteenpäin sitä pyörää niin siinä on mittarissa liikaa kilometrejä. ja sitähän ei usko kukaan *
sillä kysyin tuota ku asensin itelle SH:n niin se muutti mun mittarin maileiks, ja just tänä aamuna pistin sen näyttämään taas kilsoja, olis ollu tuoreet ohjeet muistissa antaa mikäli sulla olis ollu sellanen...
mä en nyt taida osata neuvoa sua sen kummemmin jos trippimittarinkaan lukemat ei vaihdu... ja aika outoa että sä pystyt virtoja kääntämällä muuttaa fahrenheitit celsius asteiks...
mistä tuo sun pyörä on uitettu ja millon? ja liikkeestä?
Honda cbr 954 rr -03
leditakavalo on, muttei tosin alkuperäinen.(Tomipa @ Kesä. 13 2010,17:35) kirjoitti
ja tosiaan kyllä, virtoja kääntämällä vuorotellen tulee fahrenheitit ja celsiukset.
jos etsin pyörään käytetyn mittarin, niin toimiiko se suoraan siinä? siis liitin vaan kiinni ja baanalle? koska vikaahan tuossa on kun kelloa ei pysty laittamaan aikaan, eikä tuo trippikään toimi.
kilometrilukeman muuttuminenkaan ei haittaa, koska tuossa nykyisessä on kymppitonni, joka tuskin pitää paikkaansa.
eikä mitään hajua mistä uitettu ja milloin, yksityiseltä ostettu.
siistikuntoinen peli, ehjän oloinen, ja kun halvalla sain niin olihan se ostettava.
onko siinä tällanen keula?
http://roadcarver.com/reviews....929.jpg
vai tällanen?
http://www.33rebels.com/wp-cont....ont.gif
mua nyt hirveästi kiinnostaa kumpi se mahtaa olla *
tuohonkaan en osaa sanoa että toimiiko se mittari jos sen laitat suoraan kiinni, 929:ssä ja 954:ssa on erilaiset mittarit myös mutta liitännöistä en osaa sanoa...
sitä kelloa kun laitat oikeaan niin pyörä pitää olla sammuksissa mutta virrat päällä, luonnollisesti...
käyttikset ja huoltokirjat löytyy tuolta
http://www.honda.brandt.fi/mp/ohjeki...hp?l=class&a=3
ja mikäli haluat niin mulla löytyy pdf muodossa koko täydellinen manuska missä on kaikki sähkökaaviota myöten...
sen saat jos vaivaudut lähettämään mulle sun spostin.
fireblades.org sivustolta löytyy kaikkea mutu-tietoa maan ja taivaan väliltä.
Honda cbr 954 rr -03
tosiaan, rekkariotetta kun olisin vähän tarkemmin katsonut niin lukihan siinäkin että 929![]()
jostainhan minä vaan oletin että se on 954, koska kone on tuon kokoinen.