Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 100:sta
    Päivitystä Päitsin lenkille:

Tampereelta lähtö klo 9.30 Kaukajärven Neste

Korpilahdella arviolta klo 12.00

Karttalinkit:

Reitti 1/3, veturina Crnd

Reitti 2/3, veturina zpete

Reitti 3/3, veturina Soikka83

Tourinkia pukkais tulevan kesälomakauden kunniaksi. Lähdetään porukalla tähän perinteiseen reissuun sunnuntaina heinäkuun 18. päivä.

Lähtö Tampereelta aamupäivästä ja pysähdytään Korpilahdessa, josta Jyväskylän tienoon ihmiset ovat tervetulleita mukaan letkaan. Alustava reittisuunnitelma löytyy GoogleMapsista. Kartta on suuntaa antava ja veturit päättävät lopullisen reitin. Matkaa näyttäisi kertyvän mukavasti 430 km verran ja aikaahan tähän kannattaa varata koko päivä. Säävarauksella mennään.

Pistäkääs tämäkin muistiin korvan taakse, keltaiselle muistilapulle, kalenteriin tai ihan mihin vaan, pääasia että tulette mukaan. Tervetuloa! *

Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    tältä suunnalta oli tarkotuksena tehdä sama reissu joten mukana jos ei ylivoimasta estettä tule!
    Näillä mennään toistaiseksi...

Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
    Tuollahan se kesäloma alkaa mukavasti. Eli mukana näin alustavasti
    -Honda CBR 600F -98
    Jeps, luonnollisesti mukana kun lupasin osan reissusta toimia veturina.
    Mä lupaan tulla mukaan jos ei mitään yllättävää osu kohdalle.Tulen matkan varrelta varmaankin,joko Eräjärvi tai Längelmäki.
    Sopivasti loman alkuun tulee tämä reissu, eli mukana myös.
    Honda CRF250L pörötin
    No perkele, tuleepahan ajettavaa...pistetään muistiin.
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
    Länkipohjan jälkeen voi kääntyä Hallintielle ja ajelee Jämsän ja Jämsänkosken kautta niin saa vältettyä hyvän siivun 9-tietä.

Eikös jyväskyläläisten kannattaisi tulla Korpilahdelle vastaan niin ei tarvi ajella tuota 50km lenkkiä 4- ja 9-tietä? Voisi sitten Korpilahdelta kääntyä jo suoraan pikkuteille.

Ja jos ei muutaman kilometrin soratiepätkää kammoksu niin Myllykselästä voi ajella Padasjoelle pikkuteitä niin välttää 24-tien kokonaan.

Karttalinkki
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
    Åålrait, tullaan mukaan jos ei ihmeempiä esteitä ilmaannu.
    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
    Lainaa (Crnd @ Kesä. 14 2010,20:01) kirjoitti
    Länkipohjan jälkeen voi kääntyä Hallintielle ja ajelee Jämsän ja Jämsänkosken kautta niin saa vältettyä hyvän siivun 9-tietä.

Eikös jyväskyläläisten kannattaisi tulla Korpilahdelle vastaan niin ei tarvi ajella tuota 50km lenkkiä 4- ja 9-tietä? Voisi sitten Korpilahdelta kääntyä jo suoraan pikkuteille.

Ja jos ei muutaman kilometrin soratiepätkää kammoksu niin Myllykselästä voi ajella Padasjoelle pikkuteitä niin välttää 24-tien kokonaan.

Karttalinkki
    Pistetään nämä ehdotukset mietintään, paitsi sorateille ei mennä, se kun karsii lähtijöitä kuitenkin.

E: Pikku muutoksia reittiiin tehty, käännytään jo Korpilahdelta. Kuulemma on tietöitä Jyväskylän itäpuolella eikä muutenkaan niin mutkaista tietä. Tarkoittaa siis sitä, että reitin pituus lyhenee 430 km:n.

Melko jyrkkä ehkä tälle, osan matkaa voisi olla mukana. Laitan YV:tä JGo:lle myöhemmin. Mutta mukana
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Voisin ehkä tulla Jyväskylästä Asikkalaan letkan mukana. Täytyy katsoa lähempänä tarkemmin.
    XX -00
    Exä: 600 CBR F3
    Tuli hieman takapakkia tämän reissun toteutuksen suhteen, kun itse en pääsekään veturiksi.

Zpete vetää letkaa Korpilahti-Padasjoki välillä, mutta veturia siis tarvitaan Tre-Korpilahti ja Padasjoki-Tre välille. Löytyykö ketään kiinnostunutta ja alueen tuntevaa veturiksi?

Perutaan reissu perjantaina 2.7 mennessä, mikäli ei ketään löydy zpeten lisäksi vetämään letkaa.

Evm

Kappas, pääsin vihdoin lomalla netin ääreen ja ilmottaudun mukaan kyllä! Voin vedellä tai olla vedätettävänä, ihan miten vaan..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Voin itse vetää ainakin tuon Tre-Korpilahti -osion, kunhan ei tule kaatamalla vettä.
    Lainaa (Crnd @ Kesä. 29 2010,14:23) kirjoitti
    Voin itse vetää ainakin tuon Tre-Korpilahti -osion, kunhan ei tule kaatamalla vettä.
    ...Kuhmalahti-Längelmäki on nautinnolista mutkaa, *kunhan varoo muutampia pimeitä nyppylöitten jälkeisiä mutkia irtohiekan/rikkoontuneen asvaltin varalta...ja niitä lukuisia mökkiteitä, jotka tuleavat mitä ihmeellisimphin paikkoihin *

Kattelen lähempänä, josko hyppäis junaan Jämsästä ja ajelis itäpuolen letkan mukana ja palaisin takaisin Padasjoelta 24:sta Jämsään takasin.

Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Loistavaa. Mä en tähän hommaan sitten enempiä puutu, mutta mulle voi ilmoitella lähtöajat, paikat yms tieto mikä on hyvä löytyä aloitusviestistä. Voin ne sitten päivitellä tuohon.

^OK, hinureita löytyy
    Eli eiköhän tästä selvitä. Jyväskylän suunnalta on aikasta hiljaista ilmoittautumisissa?

Löytyiskö Tamperelaisista myös valmiiksi peränpitäjä, joka huolehtisi että kaikki pysyy mukana? (toki keulilla odotellaan, mutta joskus välit voi hetkeksi venähtää...) olis hyvä olla joku tietty henkilö, niin voi käydä reitin läpi ja vaihtaa puh.nrot jne.

Niin ja kelivarauksella mennään, jos näyttää kovin sateiselta niin sitten jää ainakin minulta väliin.
    Kyllä mä voin perässä/edessä ajaa jos on silloin pyörä taas alla +jonkinlainen sää. Toi Pälkäne-Valkeakoski on mulle ainoa outo pätkä mutta tuosta nyt jo kotiin osaakin. Tuo Jämsän jälkeinen vasuri takas 9-tielle on vähän arveluttava ison ja oudon porukan kanssa jos on paljon liikennettä . Painajaisissani näen kun flektit huutaa ja jono etenee yksitellen mutta hitaasti mutta aivan sama *

edit: Monikko lisätty flekti(t)
    Tämä on tärkeää

Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
    Lainaa (zpete @ Kesä. 29 2010,15:02) kirjoitti
    Löytyiskö Tamperelaisista myös valmiiksi peränpitäjä, joka huolehtisi että kaikki pysyy mukana?
    Veikkaan että tuo eräs neiti on jo henkisesti valmistautunut ajamaan ankkurina, ilmoittautukoon jos haluaa
    Lainaa (Crnd @ Kesä. 29 2010,19:37) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Kesä. 29 2010,15:02) kirjoitti
    Löytyiskö Tamperelaisista myös valmiiksi peränpitäjä, joka huolehtisi että kaikki pysyy mukana?
    Veikkaan että tuo eräs neiti on jo henkisesti valmistautunut ajamaan ankkurina, ilmoittautukoon jos haluaa *
    Hep, minua tarkoittanet? Voipi olla että suuntaan mopedin silloin Alastaron suuntaan katselemaan kisoja. Eli peräpään paikka mun puolesta vapaa.
    Honda CRF250L pörötin
    Jee, just sain varmistettua, että saan Hornetin juurikin tähän reissuun sopivasti käyttöön, joten minä olen mukana myös. Ja voin toimia vaikka ankkurina, vaikken sitä aiemmin oo tehnytkään, mutta kaikkeenhan se eka kerta aina joskus tulee...
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
    Tuota, padasjoelta tulee ainakin ihan kiva reitti kun lähdetään ajamaan taulun kautta,(siinä risteää tie24) auttoisiin päin, vanhaa padasjoentietä luopioisiin ja aitoon kautta pälkäneelle ja sieltä tampereelle.Yritin enirosta kattella tota padasjoen päätä reitistä kun osaan ajelle tampereelta sinne päin vaan, meillä kun on mökki tossa matkalla * Jos kasaantuis padasjoen abc:llä( vai mikä se nyt on?) niin osaisin siitä ajaa tuota reittiä treelle, mutta en osaa sitä selittää. Nainen.

Ei se kova vauhti vaan se äkkipysäys. Yamaha YZF 600R Thundercat
    vai tämmöinen ajelu olisi tulossa, olen mukana jos kelit sallii
    cbr600f2
    Hei. Lähden mukaan tuolle lenkille. Tulen Kangasalle siihen keskustaan, mihin paikkaan jonossa asetun, on aivan sama.
    Toivottavasti vauhti pysyy järkevänä, ilman kohellusta.

Sysmästä Nuoramoisten kautta kaavailtu reitti voisi olla aiheellista jättää pois, siellä on kuuleman mukaan huonoa pintaa. Tämän mulle kertoi tuttavani, joka päristelee tuolla suunnalla. Eli Sysmästä suoraan Asikkalaan olisi mun ehdotus.

Asikkalassa erkanen porukasta ja ajan suoraan mukavaa mutkapätkää Lammille ja siitä kotia kohti.

Myös tuon 9-tien ylitys hirvittää, sunnuntain paluuliikenteen huomioon ottaen. Olisiko sille mahdollista löytää vaihtoehtoinen reitti?
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
    Olivat sitten aloittaneet Hervannan Shellin ympäristössä mittavat rakennustyöt, jotka kestää koko ajokauden. Ei kannata sieltä ainakaan lähteä porukalla enää vaikka se tossa mun alkuperäisessä kartassa taitaa ollakin lähtöpaikkana.
    Lainaa (JGo @ Heinä. 05 2010,15:23) kirjoitti
    Olivat sitten aloittaneet Hervannan Shellin ympäristössä mittavat rakennustyöt, jotka kestää koko ajokauden. Ei kannata sieltä ainakaan lähteä porukalla enää vaikka se tossa mun alkuperäisessä kartassa taitaa ollakin lähtöpaikkana.
    Mites hervannan ammattikoulun piha? Tai sitten Lahdesjärven abc? hervannan valtaväylän ja kekkosentien risteyksen mcdonalds? kaukajärven mcdonalds?
    Ei se kova vauhti vaan se äkkipysäys. Yamaha YZF 600R Thundercat
    ^ Lahdesjärven ABC on ainakin helppo ja perinteinen paikka kokoontua.

Vauhdeista sen verran, että risteykset (sellaiset joista reitti kääntyy) merkkaamalla se on ihan jokaisen omassa päätöksessä seuraako edellä olevaa vai jättääkö väliä. Yleensä toimii hyvin näissä kinkereissä..

PS. Eiköhän me nyt mopoilla yhden ysitien poikki päästä..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Lahdesjärveltäkin aletaan kohta räjäytteleen ja ajaan kallioo pois mut ei pitäis vaikuttaa paljoo liikennöintiin 9-tielleppäin...
    entäs kaukajärven neste? *
    Näillä mennään toistaiseksi...

Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  30.  
    Kaukajärven Nesteeltä varmasti paras paikka lähteä niin voi ajaa 339-tietä suoraan Kangasalan keskustaan. Jos ajaa tuota pienempää tietä Annalan läpi (joka on tuossa google mapsin kartassakin) niin päätyy useamman kilometrin tietyömaalle. Siellä on rajotus 50 ja valot yms niin ei mitään järkeä ajella sieltä.
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen