Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Kuulin huhuja muovisiivvekkeistä, joilla voi ohjata jaloille tulean kuuman ilman puhalluksen pois jaloilta. Mistä vois löytyä. ?
    Sivuposket ovat vakiona säädettävät -07 mallista alkaen, kapeammassa asennossa lämpö menee "harakoille" (ja ruuhkassa seistessä polttaa kaasukäden sormet ), levennettynä päästää lämmön jaloille, ihan hyvä keväällä ja syksyllä kun on kylmää.
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
    Lainaa (jorim @ Kesä. 13 2010,11:18) kirjoitti
    Sivuposket ovat vakiona säädettävät -07 mallista alkaen, kapeammassa asennossa lämpö menee "harakoille" (ja ruuhkassa seistessä polttaa kaasukäden sormet ), levennettynä päästää lämmön jaloille, ihan hyvä keväällä ja syksyllä kun on kylmää.
    Säätyvät -06 mallista alkaen jolloin "korimalli" vaihtui nykyiseen.
    BMW R1200GS
    Ulkomaisilla FJR-foorumeilla tämä lämpöasia on ollut aika isostikin esillä. Jotain modauksia ovat tehneet noihin vanhempiinkin (01-05) pyöriin kuulemma vieläpä kohtalaisin tuloksin.
    Itse olen kai sen verran palelevaa sorttia, että eipä ole käynyt mielessäkään, vaan kaikki lisälämpö mopoillessa on vaan plussaa. Ok, jos hellettä on 30 astetta ja ajelut on liikennevaloissa seisoskelua saattaa siinä hetkeksi omatkin lämmöt nousta.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  5.  
    Mulla on '04 malliin hommattu noita lämmönohjaimia samasta paikasta kuin pleksinkin, eli CalSci:sta. Mut eipä näytä olevan siellä enää. Pakettiin kuului lämmönkestävää vaahtokumea, kumitiivisteitä ja muoviläpykät muutaman euron hintaan. Idea oli tukkia rungon ja katteen väliin jääneet raot ja sitten nuo ylimääräiset levikkeet sitten liimattiin katteeseen ohjaamaan ilmavirtaa. Toimii kyllä yllättävän hyvin. Tossa on kuva, miltä se näytti http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-9190. Kuvassa A) on ohjainsiiveke katteessa, B) kuumuuden kestävä kumitiiviste, C)katteen alla kuumuuden kestävää vaahtomuovia, D) sulkutiiviste.