Olen
En
Seliseli
Miten kovaa olet ajanut -kyselyn innoittamana ja hitaan pyörän omistajanakysyn "olennaisempaa", eli oletko ottanut pyörästäsi kaiken irti?
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Kutakuinkin, eli kokeiltu on pikaisesti...Saksassa totta kai.
En ole.
-Artsi-
100 m/s Club Member
Eipä ole jaksanut kiinnostaa.
(-Artsi- @ Syys. 29 2008,18:33) kirjoitti
213/~290 itellä tähän mennessä, autolla 175/~203. Tarkotus ens kesänä heti ekoihin kenttäajoihin nostamaan tuota mopon osuutta...
Testi
Ei kyllä ole uskaltanut.
SuperDuke 2011.
En ole rohjennut
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Kawasaki ZZR1400
Kerran suljetulla alueella 205km/h. Tehdas lupaa 210, eli olisi se sen varmaan kulkenut kun olisi vielä vähän aikaa odottanut. Rasti kohtaan 3.![]()
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
Ekkö kerenny(-Artsi- @ Syys. 29 2008,18:33) kirjoitti
![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Pitäähän se kokeilla mihin vehkeistä on. Jotta ei jäisi itselleen epäselväksi niin useampaan otteeseen.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
On kokeiltu ja ens kesänä kokeillaan uudestaan... tosin sillon mennäänki sit hiton paljon edellistä settiä lujempaa.
...can't wait!
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Olen. 168km/h kelas mittariin muna-asennossaAivan liian pitkät välitykset...
Äksteeär
Mopolla kakkosella ei päässyt kun 178,nelosella kerran melkein tappiin.H-autolla rajaan asti 250,pakulla 168,ja cooperinkin kerran juossut kokonaan![]()
You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"
Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
niin jumalten riemut ma juoda sain
ja juoda ne täysin siemauksin -
niin riemut kuin murheetkin.
Jep.
Kulkuvarat vaan on niin kauhian vaatimattomat nykyisellään...
Tehtaan ilmoitukset/välitykset...
Suomessa ei niin pitkää alamäkeä ole että toteutuisi
Toisaalta, saman tuo kulkee riippumatta onko alla pikitie tai soraa.
Soralla se vaan on paljon hauskempaa![]()
Klikkasin että olen, vaikka mittari tänä kesänä näyttikin vain 280. 285-290:n mittarinopeuksia noilla 6R:llä on ajettu. Todelliset nopeudet toki aivan jotain muuta..
Ja suljetulla alueella ajettu tottakai.
636 -> 998
Ei aivan huippuja kerennyt viikonloppuna lappeenrannassa kokemaan, muttei paljoakaan jäänyt vajaaksi. 280 mittariin/250 todellista.
Hyvä kysymys!
264 loivaan ylämäkeen GPS:llä mitattuna, en sano missä. Kahvassa oli vielä varaa, paljonkohan se oikein kulkisi...
DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Heh, olen joo, Jassu muistanee kuinka hurjaa vauhtia edettiin.
Mutta ajoin mä Kawallakin niin perkuleesti, tosin ei sekään mikään sähäkin peli ollut.
Nykyisellä Suitsalla ei yksinkertaisesti uskalla koittaa, tokkopa sekään hirmu kovaa kulkisi, mutta en saakeli kokeile.
antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
Jep, reserviä jäi.(Sara @ Syys. 29 2008,18:56) kirjoitti
![]()
-Artsi-
100 m/s Club Member
Yleisellä moottoritiellä kokeilin kerran, enempää ei ottanut eli kai se täysillä meni.
Ai niin se nopeus: 121 jäi sigmaan huipuiks. Edes nollatoleranssi ei motarilla pelota.![]()
Pitihän sitä viikonloppuna Laajoen suorilla kokeilla miten Bulu kulkee.
Ja kulkihan se.
...helevetin epävakaasti...![]()
Syteen tai saveen ja pubiin...
No kerran lentokentällä tuli kokeiltua. Ihan riittävästi meni mun tarpeisiin![]()
-
Äänestys yllätti, eikö kaikki muutkaan ole vielä kokeilleet
Ihan tappiin ei ole ajettu(vielä)...tosin Saksassakaan ei ole mopolla käyty...ja *kerran olin melkein suljetulla alueella kun vaimo sanoi ettei sun tarvi nyt lähteä mihinkään![]()
JSP
Enpä ole kokeillut, tuo tauti on jäänyt. Muinoin kokeiltiin ja voblailtiin riittävästi. *
Hontaan sai 170 mittariin, kun oikein pirusti puristi, suska ei mennyt kuin 160, sitten muuttui runko makarooniksi, pikkuguzzi kulki 145, mittarinsa mukaan, jammu olikin vissiin nopein, 235 mittarinopeutta, Lariolla 160 ja menohaluja olisi ollut jäljellä. SP:tä ja K100:sta ei ole kokeiltu, ihan riittävästi kulkevat molemmat, aina perille asti. *
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
En. Ehkä pari-kolmekymppiä jäi puuttumaan. Tai mistä minä sen tiedän, paljon tuo kulkisi?
Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
En ole ajanut. Saksassa kerran 230 jotain mittarin mukaan. Eli oikeaa nopeutta ehkä 210, max ~260:stä.. Jos noiden lukujen tuijottaminen vähän hillitsis pyöränvaihtohaluja.. Ainakaan numeroiden perusteella nopeammalle pyörälle ei ole tarvetta
Edit:
Skeleton, kliks
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Ei oo uskaltanu ku nelosella jo otti tuollaset +200 *, mitähän noi zetorit oikee kulkee kun viäntää kutosella täysii meneen
?
KTM - Ready To Go