Aprilia Atlantic 500 Sprint.
Tuplaus. Mitenköhän tuo toteutetaan
Nyt siis toisessa pitkä ja toisessa lyhyt. Miten pitkään saa lyhyen ja pitkän.
Lisä-sumuvalo, vai muu, mikä
DRL-ledit vai mitä valoa keulalle?
Siksi, että näkyisin paremmin.
Hajapohdintaa menossa vielä.![]()
Aprilia Pegaso 650
Aprila Atlantic 500
Suzuki v-Strom 650
Pitäis varmaan vetää siihen pitkän tilalle H4 polttimo (jossa pitkä ja lyhyt samassa) sekä vetää johdot siten että pitkä ja lyhyt plussanasta on oikein kytketty.(jupor @ Kesä. 15 2010,12:19) kirjoitti
Periaatteessa ryöstäen lyhyeltä plussan H4-liittimen sille tarkoitettuun paikkaan ja pitkälle tuleva piuha H4-liittimen sille tarkoitettuun paikkaan.
Tosin jos on 2kpl lyhkäsiä saman virtapiuhan takana, niin riittääkö johdon paksuus ja tuleeko häviöitä?
Parempi olisi aina tehdä toinen lyhyt akulta omalla piuhalla releen kautta polttimolle.
Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
No ihan lähtökohtaisestikin onko tuo koko umpio edes lyhkäselle tarkoitettu![]()
- Pyörä myyty jo pois -
Ei osaa sanoa.(HiTec @ Kesä. 15 2010,13:02) kirjoitti
![]()
Taidanpa tehdä silmämääräisen tutkinnon noille umpioille.
Jos ei ole, niin valokuviot taitaa mennä vähän persiilleen. Vaan haittaako kovin jos ei häikäise? Sehän siinä kai tärkeintä.
Tuo kuulostaa järkeenkäyvältä tavalta.(jalat @ Kesä. 15 2010,12:25) kirjoitti
Pitänee piirtää oikein paperille ja tuumata miten mikäkin kytketään.
Lyhyillä rele ohjaa myös siihen toiseen (H4 lyhyeen ) virtaa. Pitkillä saa mennä kuten tähänkin asti.
Tuleehan tässä sekin lisäplussa, että jos matkalla toinen valo pimahtaa, niin jää vielä toinen lyhty tuikkimaan.
Hajapohdinta jatkuu *![]()
Aprilia Pegaso 650
Aprila Atlantic 500
Suzuki v-Strom 650
Umpioiden pohja näyttää erilaiselta. *
Onko kukaan laittanut noita led-päivävalojuttuja? Olisipa noita pieniä.
Näytävät ainakin ihan asiallisilta mitä olen autoissa nähnyt.
Skootteriin saattaa oll vähän haastellista asentaa, että saa ne hyvin paikalleen ja pysymään.
Aprilia Pegaso 650
Aprila Atlantic 500
Suzuki v-Strom 650
Sinulla taitaa olla piaggio x-evo. Eipä niitä taida saada oikein muualle nätisti kuin etukatteen sisäpuolelle siihen etuiskarien viereen. Ulkopuolelle asennettuna taitaa näyttää rumalta.
Etukate irti vaan. Katteen taakse joku peltilevy lähimmästä rautakaupasta ja katteeseen reijät peltilevyn reikiä vasten. Siihen sitten asennus. Menee säätämiseksi ja tarkaksi että saa valot sitten näyttämään suoraan eteenpäin. Kannattaisi ehkä miettiä uudelleen kuitenkin.
Tai sitten ne melkein lailliset vähän näkyvämmät lyhkäsen tuikun tilalle (xenon).
Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
Tämä(jupor @ Kesä. 15 2010,12:19) kirjoitti
Aprilia Pegaso 650
Aprila Atlantic 500
Suzuki v-Strom 650
Päivävaloissa tulee olla jonkin verran pinta-alaakin jotta ne oikeasti myös näkyisivät jonnekin. Itsellä on tuollaiset 28-lediset mallia eBay ja kyllähän on perhanan kirkkaat(jupor @ Kesä. 16 2010,06:12) kirjoitti
Kawassa istui aika nätisti moottorikiinnikkeeseen ruuvaamaani kulmarautaan, raudan päälle lisäpitkät ja alle LED-päivävalot. Siinä ne nyt nätisti törröttää, moottoriposkien edessä - eikä tartte enää HID:iä turhaan päiväsaikaan kuluttaa
![]()
- Pyörä myyty jo pois -