- kohta ois kortti ajettu ja ois ajankohtaista hommata se kulkupeli. nyt ois kiikarissa yksi suzuki GSF 600 bandit vm -02 ja ajettu vähän alle 40tkm. ja ois muutama kyssäri:
- millainen ajettava on.
- tyyppivikoja, katsottava pyörää ostaessa.
- ym pyörää koskevia vinkkejä
Tere. Itse omistan kyseisen pyörän ja oon ollu tyytyväinen itsellä on katettu malli josta nostin sit katteet pois. hyvä ajella perus nopeuksia ja muutenkin ihan ok ajettava, hiukan on sähkömopon vikaa et kaipaa uutta putkea, vakion tilalle jos tykkää et pyörä murpattaakin vähän.
jos nyt vertaa vaikka 600 hornettiii nii ehkä aavistuksen kallistusin hondaan päin ajettavuudeltaan, mut en kyllä omaa bandiittiä kuitenkaan nyt vaihtaisi pois.
jos ajelisin enemmän matkaa niin ison rosvon ostaisin tän pikkusen tilalle suoraan.
Mut hyvä pyörä kaikin puolin ja toimii aina. ja helppo ajaa
Ei suurta kokemusta pyörästä mutta ihan mukava peli se oli ajaa kun uteliaisuuttani kokeilin. Mitä matkustamiseen tulee niin kyllä sillä pärjää matkallakin, itsellä sv650 ja sitä ei oo matkaamiseen tehty mutta huvin pärjää kun matkassa on tankkilaukku, takalaukku ja vaimo. Vaikka busa tietysti pitäisi olla ensimmäiseksi pyöräksi (mieluiten turbolla) nin mitä busasta on kokemusta niin kyllä mieluummin itse ajelee mutkapätkiä kevyellä ketterällä pyörällä.
Meni vähän OT osittain mutta varmatoiminen pyörähän tollanen on kaikenkaikkiaan eikä tarvi pelätä että radalla olis pyöritelty liikoja.
Tietysti kannattaa vielä sörtsillä ettiä mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon kun käytettyä ostaa. Ketjut, rattaat, renkaat, kakkonen pysyy silmässä jne.
E: Typottaa vaiheteeks.
BMW F650GS '04
Entiset:
Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
Mulla olis myynnissä Espoossa (myöhemmin vuodesta Oulussa) tommonen 650cc vesijäähdytyksellä ja ruiskulla oleva Bandit. (969679 id nettimotossa).
Hyvä ja monikäyttöinen pyörä tuo on. Pystyy jopa siedettävästi ajamaan moottoriradalla. Suosittelen juurikin ensimmäiseksi pyöräksi. Tuossa omassa pyörässä on Power Commander ja Beowulffin putki eli äänet ja käynti on kohdallaan. 85hp siitä penkitin.
Mitään isompia huoltoja ei tuohon ~7000km ole tarvinnut tehdä vaan pelkästään noita takuun ylläpitäviä "tarkastuksia".
Mulla oli ekana pyöränä juuri Bandit S 600:nen ja vuosimallikin oli 2002. Olin tyytyväinen. Mainostan sulle suzukibandit.org sivustoa josta saa kysymällä kyllä kaiken tarvittavan tiedonrekisteriotteet vaan vaihtoon ja eiku
![]()
![]()
Nykyinen Z 1000 -09
Ex Bandit 600 s -02