No joo elikkä olisko joku säädättänyt oman hornettinsa dynojet suutinsarjan kanssa+slipari ja putsari?
Sattuisitko muistamaan millä säädöillä toimii parhaiten?
Seosruuvit?
Mihin tasoon neulat?
Ja minkä kokoista suutinta?
Tässä nyt joutuu vielä hyvän aikaan odottamaan penkitystä/säätöä ja olis kiva päästä pörräämään jo.
Jos näillä sais edes joten kuten säätöön.[/B]
Lisää aiheeseen liittyvää, Itellä ei oo viel suutinsatsia,pelkkä slipari.Käynti ja kulku tuntuu olevan kunnossa.Seokset on varmaanki laihalla vaimentimen vaihdon myötä kuitenkin?saako tota kotikonstein säätöihin ilman suutinsarjan asennusta?![]()
![]()
No jos käynti ja kulku tuntuu olevan kunnossa ja ei mitään vikaa esiinny, ei nyi yms niin kyllä se varmaan sen verran lähellä on että en ite kyllä tekis mitään. Vähissä on säädöt vakio osilla, neuloissa ei ole paikkoja ja suuttimia ei kannata vaihtaa. Ainut on mitä vois vähän isontaa niin kääntää seosruuveja enempi auki, mutta en kyllä lähtis siihenkään.
en oo havainnu nykimistä ja mielestäni tottelee kaasuunki melko hyvin.kai tulpistakin näkee jos se oikeen laihalla käy? voi olla et pistän vakio pöntön takas tai sitte ajokauden päätyttyä hankkis suutinsarjan ja käyttäs säädettävänä.