Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    IBA Marathonin yksi osuus eli 1000 mailia ajettu ja tunnelmista voi lukea ja kuvia katsella täällä.
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
    Onnea suorituksesta!

Itsekin olin Teuwon kanssa matkalla toukokuussa , *side driverinä,eli beesiajana omalla pyörällä.

Silloin oli Teuwon matka katketa kun vaihteenvaihtaja putosi kesken matkan, riippui vaan jonkin vaijerin päässä. . .
    No haasteita, haasteita.. , ja ilman tätä haastetta reissu olisikin ollut liian helppo .

Näyttää onneksi *siltä, että Teuwo pääsee tavoitteeseen, (lähellä jo ollaan),kiitos hyvien rautapersekuskien!
    Harley-Davidson 1200XL, Suzuki DL 650 VStrom
    SS1000 x.....,BB 1500,SS1600
  3.  
    Näytti mukavammalta reitiltä kuin itse reilu viikko sitten Maratonin merkeissä pörräämäni moottoritietähti.

Tuosta navigaattorista, vika ei taida olla itse palikassa (sehän on siis Garminin 550 Honda-leimatussa kuoressa) vaan telineessä. Kokeilin kädellä navia kun kierroksia oli koneessa enemmän, ja kun on jäykkä yhteys ilman kumivaimennuksia niin hirmuinen tärinähän siinä oli päällä. Omassa mopossa on RAM Mountin kumipallosysteemi, ja värinöistä ei ole tietoakaan.

Kieltämättä yllättävän vaivaton tuttavuus tuo NT. Paukkua saisi padassa olla reilusti lisää, ja tuuliherkkyys vaivaa ainakin sen ison takalaukun kanssa. Muuten ihan OK pyörä, varmasti monelle halvalla perusmallin matkapyörää tavoittelevalle käypänen.

SS2000K nurkkapisteitä mallaillaan seuraavaksi...