Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 31:sta
    Mielestäni tämän(kin) kauden .ORG! -ratapäivien toteutuksista vastuussa olevat hlöt (ratavastaavat ja kouluttajat, olikos vielä joku muu?) ansaitsevat isot isot kiitokset!

KIITOS!

Toivottavasti ensvuonna ehtii vielä enemmän mukaan näihin rientoihin, on ne niin hyvin organisoituja!!!

Nyt ... kun odottelee päättäreitä

HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Todella iso kiitos myös minulta ratavastaaville AnDylle ja Jensille, sekä kaikille kouluttajille. Kiitettävästi ovat ihmiset jaksaneet uhrata omaa vapaa-aikaansa meidän kaikkien eteen, ei ole ihan pieni homma pyörittää tuota rumbaa, omien töidensä ohessa

Kiitos myös kaikille liputtajille, ilman teidänkään panosta tämä touhu ei sujuisi. Ja tietysti myös kaikille jotka .orgin ratapäivillä ovat käyneet, eipä näitä päiviä ilman asiakkaitakaan järjestettäisi

Ensi kautta innolla odottaen!
    -nomen est omen-
    Kiitos minunkin puolestani vaikka aikatauluni ei tänä vuonna sopinut kuin yhteen apparan reissuun. Mutta se olikin sitä hauskempi. Hienoa työtä ootte tehneet
    Sukisukimies
    Kiitoksia !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Kyllä vain. Roppakaupalla kiitoksia orgin ratahommien puuhapeteille, myöskin täältä Vihdistä!
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
    Kiitos järjestäjille minultakin.
    Kiitos andy sekä jens ynnä muut kouluttajat ensikaudella jatketaan
    samoilla kuvioilla.
    Hidas ja vanha.
    osallistuin tänä kesänä eka kartaa ratapäiville ja aluks kun näin muitten pyörät niin ajattelin et MITÄ MINÄ TÄÄLLÄ TEEN TÄLLÄ PIENI TEHOISELLA MOPOLLA * mutta hetken siellä oltuani ja ajettuani totesin että siellä minä menin muitten mukana ja siellä vallitsi hyvä yhteishenki niin muitten motoristien kuin myös kouluttajien keskuudessa . . . valtava kiitos Motoparkissa 6.8.-08 olleille kouluttajille ja myös kaikille muille paikalla olleille motoristeiille osoititte oikeaa asennoitumista tähän harrastukseen ja tähän elämäntapaan *
    xj 600 s diversion
    Kiitoksia täältäkin todella onnistuneista päivistä. Toivottavasti ensivuonna ehdin enemmän mukaan.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Täältäkin iso kiitos, etenkin kouluttajille. Vähän olen ajamaan ehtinyt, mutta opit on mielessä. Ja ennen kaikkea olen huomannut että ne oikeesti toimii!!! *

Onkos ollut tapana pitää jotain päättäjäisiä?? * *
    Kawasaki Er-5 -05
    Kawasaki Z750s -06
    Honda CBF1000S -08
    TeeVee puhuu (taaskin) vähän mutta täyttä asiaa.

Jos kiitettäviä henkilöitä lähtisi yksittäin luettelemaan, tulisi listasta tolkuttoman pitkä, osan jäädessä kuitenkin pois, joten ihan yleisesti:

Suuret kiitokset mukavasta ja opettavaisesta ratakaudesta kaikille.

Ihmettelen jos järjestelykaksikko jaksaa vetää rumbaa vielä ensi kesänäkin, mutta toivottavasti jaksaa, niin hienosti on homma toiminut.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Jep , ekaa kertaa radalla. Kivaa oli ja koulutus toimi hyvin.

Eli ISO kiitos kaikille ratapäiviin osallistuneille.

En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
    Minultakin ISOT kiitokset kaikille asianosaisille! Takuuvarmasti ollaan mukana taas ensi vuonna
    Hidas mutta kankea
    Kiittää ja kumartaa Kausi oli hyvin hoidettu.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    ISO käsi Andylle ja jenssille! Kiitos! Kiitos myös kaikille muille mukana olleille.

Tässä mallia allekirjotuksiin.
    Todellakin isot kiitokset kaikille jotka ovat tehneet rata-ajelut mahdollisiksi omilla työpanoksillaan !

Hienosti hoidettuja päiviä ovat olleet kaikinpuolin, toivottavasti ensi vuonna taas homma jatkuu.
    Honda CBR 600RR - 15

Paljon kiitoksia järkkääjille myös minun puolestani. Henki on hyvä, päivät on hyvin järjestettyjä ja turvallisia. Ehdottomasti neljäntenä kautenakin olen orgin päivillä mukana ja teen oman osani lipulla, sekä mainostan hyvin järjestettyjä ratapäiviä!

Päättäjäiset!!
    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
    Ahvenistolla olin ekaa kertaa koulutusryhmässä radalla ja pääsi se kärpänen purasemaan. Kahden muun järjestäjän ratapäivistä kertyi kokemusta ja täytyy sanoa, että ORGin päivät olivat parhaiten järjestettyjä. Hinta/laatusuhde kohdillaan.

KIITOS järjestäjille. että ensi vuonna jatkuu. eix je
    ISO Kiitos kaikille minunkin puolestani
    <p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
    Orgin ratapäivät kyllä kruunasi minun kesäni. Hyvää porukkaa, hieno fiilis ja ensiluokkaiset järjestelyt. Iso kiitos AnDylle ja Jensille sekä kaikille muillekin jotka ovat olleet mukana hoitamassa, että nämä ratapäivät on saatu aikaiseksi
    xxx
    joo paetti että ei aina paistanu aurinko, siis tietenkin järkkärien vika, sekä rata oli märkä, siis järkkärien vika ja mopossa oli liian kova ääni,, siis järkkärien vika....

Ei kun oikeesti Kiitos että jaksoitte koko kauden painaa, ja vielä hyvällä asenteella,, kiitos

eiks noita rata päiviä voi olla ensi vuonna 2 x viikossa
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Kiitokset!
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    Ratapäivillä ekaa kertaa tänä kesänä, mukavaa toimintaa jäin koukkuun.

Näissä tapahtumissa todellakin motoristihenkeä!!!
    Ens kaudella pyörän kanssa nähdään, en kuitenkaan tohdi tulla ratakettujen päättäjäisiin.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990

Kiitokset suuresti ratapäivistä, hyvin järjestettyjä ja turvallisempaa ajaa kuin eräiden muiden järjestäjien tapahtumissa.
    Hyppyläpsy täältäkin! Ensi vuonna uudestaan..
    Suuri kiitos myös minulta hyvin järjestetyistä ratapäivistä,ensi vuonna uusiksi.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

Kiitos. * *Oli tosi mukavat ratapäivät. * Ensi vuona uusiksi. *

"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    Kiitokset täältäkin! Varmasti oon mukana ens kaudellakin! Toivottavasti itse paremmilla taidoilla/ uskalluksella!
    Noniin rakkaat ystävät, tässä vastaus huutoonne. Ratakauden päättäreitä vietetään yhdessä yhdistyksen syyskokouksen kanssa la 25.10.2008.

Ja täältä lisätietoja.

Siellä sitten viimeistään hiotaan ne vikat sekunnit pois kierrosajoista...

Lisäksi tarkoitus on kertoa myös tulevan kauden suunnitelmista, joten kannattaa olla paikalla.

//Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  30.  
    Suuret kiitokset MotOrg!:lle ja kouluttajille hyvin järjestetyistä ja opettavaisista ratapäivistä. (2kpl)

Enää en ihmettele, kun joku kertoo ratapäivän opettavan enemmän kuin 10000km.
    Toivottavasti ensi suvena pääsee taas kiertämään rataa, kun oppi on jäänyt unholaan. Hengissä ollaan, mutta se on enemmänkin tuuria kuin taitoa.
    ...tai sitten ei!
    Tyhmä saa olla, mutta ei pidä olla hölmö ja pari hölmöä kertaa olen saanut pidettyä omalla kaistalla koulutuksen johdosta.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen