Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 185:sta
    Lainaa (AnDy @ Elo. 04 2008,18:31) kirjoitti
    Lainaa (PELIKANI @ Elo. 04 2008,18:18) kirjoitti
    ******Jos tulee peruutuksia niin olisin halukas koulutus tai hitaaseen ryhmään******

Kummassakin ryhmässä on tällä hetkellä taas tilaa, siitä vain ilmoittautumaan ja maksu paikan päällä 50e.

//Andy
    Näyttäis olevan jälleen ryhmät täynnä? Ajattelin jos olisi voinut vaihtaa tuolta koulutusryhmästä hitaaseen..
    Lainaa (Rosa @ Elo. 06 2008,17:34) kirjoitti
    //Andy
    Näyttäis olevan jälleen ryhmät täynnä? Ajattelin jos olisi voinut vaihtaa tuolta koulutusryhmästä hitaaseen..[/QUOTE]
    Täynnä ovat, vaihto onnistuu jos löytyy joku toisinpäin vaihtava.

//Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Keskinopeeseen lähtisin mielelläni!!

Jos joltain nyt paikka jää auki niin ilmoittelisitko. Ostan sen mielelläni pois!!!!!!!!

Laita vaikka yksityis viestinä, ja vaikken heti vastaa ostan sen silti!
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Ostan paikan koulutusryhmään jos joku ei pääse.
    Yksityisviestillä voi vaikka laittaa.
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
    Jos aurinko ilmaantuu kattelemaan tapahtumaa, saatan ilmaantua kuvailemaan. Noin hyvin sovittaa mummola reissuun hiukan harrastusta

Mitenkäs, viime kertasen perusteella osaan olla juoksematta radalla muutoin kuin ryhmien vaihdon kohdilla. Mitään muuta huomioitavaa tai toiveita? Jos oleskelen koko päivän viimekertasen tunnin sijaan, voisin kuvitella saavani jotain jopa aikaiseksi.
    Testi
    Kuvaamisesta puheenollen..

Asentelin just lauantaina mopoon kameratelineen.

Eli koulutusryhmässä mukana ja yritän siinä ohessa saada liikkuvaa kuvaa. ( kunhan se ei häiritse itse toimintaa )

Ainut pikku ongelma , että mun powershotti Canoni ei tykkää mopoilusta vaan saattaa sammuttaa ittensä kesken kuvauksen ( ei kyse ei ole virransäästötoiminnosta vaan viasta).

Sunnuntaina sitten radalle ja
    En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
    Jos joku ei satu pääsemään ja haluu luopuu paikastaan, ni olisin
    vapaata koulutusryhmän paikkaa vailla.
    Privaa tai soitto 040 5568775, ni lunastan sen samantien!

Mites muuten, tietääks kukaan, et onks mitään järkee tulla paikanpäälle kattomaan, jos joku ei ookkaan saapunu paikalle tms?
    eli viime hetken peruutuspaikkoja onks mahollista saada paikanpäällä?
    Lainaa (kiivi3 @ Elo. 11 2008,08:48) kirjoitti
    Mites muuten, tietääks kukaan, et onks mitään järkee tulla paikanpäälle kattomaan, jos joku ei ookkaan saapunu paikalle tms?
    eli viime hetken peruutuspaikkoja onks mahollista saada paikanpäällä?
    Moi,
    kokemuksen ja tätä reissua kohtaan esiintyneen kysynnän perusteella sanoisin että ei kannata tulla paikan päälle ilman etukäteisilmoittautumista. Näillä näkymin emme myy ainuttakaan ylimääräistä paikkaa paikan päällä.

Sadekelikään ei tunnu estävän halukkuutta ajaa, kesäkuun lopulla oltiin ahvenistolla sunnuntaina pitämässä sadetta. Tuolloin vain pari hassua ennakkoilmottautunutta jäi pois.

//Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (jakson @ Elo. 10 2008,15:44) kirjoitti
    Minäpä voisin vaihtaa tuon keskimallin paikan hitaaseen, jos joku näin haluaa. Mutta paikastani päivällä en luovu.
    Jos koulutusryhmän paikka kelpaa vaihdossa, niin mielelläni vaihtaisin keskiryhmän paikkaasi. Ei oman kokemukseni mukaan hitaalla ja koulutuksella ole juuri nopeuseroo, varsinkaan loppupäivästä.
    Nyt näyttää siltä, että hitaassa ryhmässä vapautuu paikka.
    Maksettu liputusvuorolla, eli paikan saanee jos hoitaa lippuvuoron myös. Tarkemmin voi sopia AnDyn tai Jensin kanssa.
    Lainaa (Gamma @ Elo. 11 2008,12:48) kirjoitti
    Maksettu liputusvuorolla, eli paikan saanee jos hoitaa lippuvuoron myös. Tarkemmin voi sopia AnDyn tai Jensin kanssa.
    Miten olis tälläinen vaihto-operaatio kun:

Zeta Jones keskiryhmään (ent. Jaksonin paikka),
    Jakson hitaaseen (ent. Gamman paikka)
    niin mulle jäis paikka koulutusryhmään (ent. Zeta Jonesin paikka)

Onnistuisko?
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
    Lainaa (iitu @ Elo. 11 2008,13:07) kirjoitti
    Lainaa (Gamma @ Elo. 11 2008,12:48) kirjoitti
    Miten olis tälläinen vaihto-operaatio kun:

Zeta Jones keskiryhmään (ent. Jaksonin paikka),
    Jakson hitaaseen (ent. Gamman paikka)
    niin mulle jäis paikka koulutusryhmään (ent. Zeta Jonesin paikka)

Onnistuisko?
    Onnistunee kunhan joku teistä hoitaa tuon lippuvuoron.

Laittakaa aina perutuksista, muutoksista ym. asioista privaa tai sähköpostia mulle tai Andylle kun ei näistä keskusteluketjuja tule jatkuvasti luettua. Privalla varmistatte, että viesti menee perille.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Mahtawaa jos onnistuu. Mä hoitasin muuten, mutta oon jo lipulla muutenkin. Ei kyllä pysty 2 lippua ottaan, ajaakkin pitäis.
    Jos joku ei pääse hitaaseen/koulutus ryhmään. Niin ostan mielelläni paikan pois. Ilmoitukset tekstarilla, 0503497048.
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Ropaaja @ Elo. 11 2008,07:43) kirjoitti
    Kuvaamisesta puheenollen..

Asentelin just lauantaina mopoon kameratelineen.

Eli koulutusryhmässä mukana ja yritän siinä ohessa saada liikkuvaa kuvaa. ( kunhan se ei häiritse itse toimintaa )

Ainut pikku ongelma , että mun powershotti Canoni ei tykkää mopoilusta vaan saattaa sammuttaa ittensä kesken kuvauksen ( ei kyse ei ole virransäästötoiminnosta vaan viasta).

Sunnuntaina sitten radalle *ja * * *
    Mulla vois kans olla mahdollisuus ottaa mukaan videokamera, mikäli saan mahtumaan reppuun, vaihtokalsareiden ja sukkien kaveriks.

Myös pyörään kiinnittäminen on mahdollista, jos se vain järjestävälle taholle sopii. Tarvitsenko tuollaisen ruuvilla kiristettävien leukojen kaveriksi jonkun varmistuksen? Minkäslaisella kalustolla muut on tuolla kuvannut, ja etenkin minkälainen kiinnitys kameralle on?

Tuolla clampilla kiinnittäminen on mahdollista ohjaustankoon, takajalkatappiin ja muihin vastaaviin paikkoihin. Voi kyllä olla, että keskityn pelkästään radan kiertämiseen, kun on ensimmäinen ratapäivä kyseessä, tauoilla sitten kuvailee jos ehtii/jaksaa.
    Superbike #7
    jos kelit on kohdallaan, niin saatan tulla pällistelee siihen radan varteen

nii ja voin ottaa vaik kuvia jonkuu kameralla
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 12 2008,16:04) kirjoitti
    Myös pyörään kiinnittäminen on mahdollista, jos se vain järjestävälle taholle sopii. Tarvitsenko tuollaisen ruuvilla kiristettävien leukojen kaveriksi jonkun varmistuksen? Minkäslaisella kalustolla muut on tuolla kuvannut, ja etenkin minkälainen kiinnitys kameralle on?
    Juu, saa pyörässä kamerakin olla kunhan vain kiinnitys on niin tukeva ettei vehkeet putoile pitkin rataa

Ja tietysti kannattaa funtsata laitteistoa asentaessa myös oma turvallisuus, ettei mahdollisessa lipassa tule kameratelineiden yms. johdosta ylimääräistä haaveria.

//Andy
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (AnDy @ Elo. 12 2008,18:23) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 12 2008,16:04) kirjoitti
    Juu, saa pyörässä kamerakin olla kunhan vain kiinnitys on niin tukeva ettei vehkeet putoile pitkin rataa *

Ja tietysti kannattaa funtsata laitteistoa asentaessa myös oma turvallisuus, ettei mahdollisessa lipassa tule kameratelineiden yms. johdosta ylimääräistä haaveria.

//Andy
    Hieno homma. Tollanen clamppi on aika optimaalinen ratkasu tolle pokkarimalliselle videokameralle. Pysyy kiinni, mutta mahdollisissa pannutuksissa antaa kyllä periks. Eli kamera tulee mukaan, jos repussa on tilaa. Pitää sit päivän mittaan katsoa mitä/missä kuvaa.
    Superbike #7
    Niin ja listaan lisää tyttö joka haluaisi moponsa kanssa hitaaseen tai koulutusryhmään...jos vaikka joku peruisi..

jeah wishfult thinking
    Moi,
    hitaasta vapautui juuri yksi paikka, nyt ripeästi ilmoittautumaan.

//Andy
    Onks toi paikka jo menny?
    Polta kumia, Älä sieluasi
    Biker Boyz
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (PumpMan @ Elo. 13 2008,18:25) kirjoitti
    Onks toi paikka jo menny?
    Tuolla topicin alotusviestissä on linkki ilmottautumiseen, sieltä näkee joko on täynnä vai ei.

Superbike #7
    Mä voisin olla valmis luopumaan paikastani hitaassa ryhmässä. Onko ottajia?
    premier

emeritus
    Lainaa (premier @ Elo. 14 2008,14:44) kirjoitti
    Jos joku koulutusryhmäläinen kiinnostuu tosta, ni voisin mielellään lunastaa sen koulutusryhmäläisen paikan!

Jos löytyy kiinnostusta, ni pelastais mun syksyn ;)
    privaa tai 040 556 8775

Lainaa (premier @ Elo. 14 2008,14:44) kirjoitti
    Jätkä lähtee TAAS ryyppäämään...
    eli varaustilanteen mukaan siellä olis viel vapaita paikkoja keskiryhmässä... hmmm.... tuun, tai sit en.. riippuu milläpäällä ja mikä olotila sunnuntai-aamuna
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 14 2008,15:03) kirjoitti
    eli varaustilanteen mukaan siellä olis viel vapaita paikkoja keskiryhmässä... hmmm.... tuun, tai sit en.. riippuu milläpäällä ja mikä olotila sunnuntai-aamuna *
    Moro Bluussi,
    kaikki ryhmät ovat kyllä täynnä, oikealla puolella ovat ne ennakkoon maksaneet ja vasemmalla paikan päällä maksavat.

Päivä on siis täynnä ja paikan päällä emme myy näiden lisäksi paikkoja.

//Andy
    Lainaa (AnDy @ Elo. 14 2008,15:20) kirjoitti
    Lainaa (Bluesman @ Elo. 14 2008,15:03) kirjoitti
    eli varaustilanteen mukaan siellä olis viel vapaita paikkoja keskiryhmässä... hmmm.... tuun, tai sit en.. riippuu milläpäällä ja mikä olotila sunnuntai-aamuna *
    Moro Bluussi,
    kaikki ryhmät ovat kyllä täynnä, oikealla puolella ovat ne ennakkoon maksaneet ja vasemmalla paikan päällä maksavat.

Päivä on siis täynnä ja paikan päällä emme myy näiden lisäksi paikkoja.

//Andy
    no kato piru... sokeaksikin tässä jo tullu... mitäs litkuu mulle oikeen on juotettu viime viikkonlopppuna??

Tietty vois tulla muuten vain paikan päälle norkoileen, jos on hyvä keli... sais ainakin piruuttaan mitattua mopon desipelit...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (AnDy @ Elo. 14 2008,15:20) kirjoitti
    oikealla puolella ovat ne ennakkoon maksaneet ja vasemmalla paikan päällä maksavat.
    Ihan offtopikkina.. Olisko iso homma laittaa tonne vasemmalle puolelle samanlainen laskuri (xx/25) kuin oikealla puolella? Nyt joutuu itse laskemaan nuo yhteen jotta näkee onko kaikki paikat myyty/varattu..
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
  30.  
    onks tuol hitaassa ryhmässä oleva:
    Hidas ryhmä
    ei ole (<-- käyttäjätunnus?)
    ton kans tulee 25 hitaaseen.... ite vaan jäin arpomaan tota, vaikken tohon hitaaseen oo kyttäämässäkään paikkaa ;)
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen