Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 185:sta
  1. #1
    MotOrg ry:n järjestämä ajoharjoittelupäivä Ahveniston moottoriradalla SU 17.8.2008!

    Ajoaika: klo 9.00 - 18.00
    Ajajakokous: klo 8.30
    Lippumieskokous: heti ajajakokouksen jälkeen

    Ryhmät/ajoaika: hidas klo xx.00 - keskinopea xx.20 - koulutus xx.40

    Hinta:
    -Motorg ryn jäsenet, ennakkomaksu 35 euroa (eräpäivä 2 vko:a ennen tapahtumaa)
    -Ei ry:n jäsenet, ennakkomaksu 40 euroa (eräpäivä 2 vko:a ennen tapahtumaa)
    -Paikan päällä maksavat, ei ilmottautuneet 50 euroa (mikäli paikkoja jää/vapautuu)

    AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
    Tutustu täällä rata-ajon sääntöihin ennakkoon.

    MUISTAKAA AHVENISTON MUUTTUNEET MELURAJAT
    Ettei tule paikapäällä pettymystä jos omalla pyörällä ei pääsekään radalle.

    Melumittaukset suoritetaan ennen ajoharjoittelutapahtuman alkua ja ne saattavat viivästyttää ensimmäisten ajovuorojen alkua!

    Koulutusryhmässä annetaan ajotekniikkakoulutusta koko päivän ajan.

    varaustilanne / ilmoittautuminen

    Liputtamassa:
    yammu1 (9-11)
    lippa (9-11)
    Athene (11-13)
    sukisukiSV650 (11-13)
    Zeta Jones (13-15)
    PumpMan (13-15)
    Timberline (15-17)
    zeipii (15-17)
    juhvi (17-18)

    portilla:
    Hapa (9-11)
    Kelju (11-13)
    m.e (13-15)
    karifi (15-17)
    rammus (17-18)



    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  2. #2
    Ilmoittaudut keskinopeeseen, jos joku haluaa hitaasta keskinopeseen vaihdan ryhmää mielelläni.
  3. #3
    Mun paikka hitaassa ryhmässä vapautui kaverin huonosti ajoitettujen häiden johdosta.
    AlluR voi siis siirtyä halutessaan hitaaseen ja vapauttaa paikan keskiryhmästä?
    -nomen est omen-
  4. #4
    Tänks. Joo siirtäkää mut hidastelee sinne hitaaseen
  5. #5
    Jos joku maaliskuussa ilmottautuneista keskinopeista/hitaista ei pääse ko. päivänä ajaan, mut voi siirtää koulutuksesta keskinopeeseen tai edes hitaseen. Jos ei, niin koulutan itseäni, joka tapauksessa ajamaan on päästävä, kun lippuvuorokin jo järjestyi....
  6. #6
    Koulutusryhmään voipi joku tarjoilla paikkaansa, jos ei pääse.. näyttääpä olevan tämän vuoden viimeinen koulutusajo, niin olisihan se kerran kiva radallakin käydä, vaikka näin myöhässä kuten aina olen.

    Eli jos Zeta Zonesille muu paikka löytyisi vaikka.. ;)
  7. #7
    Paikka otetaan vastaan hitaasta tai koulutusryhmästä jos sellanen vapautuu.
  8. #8
    Keskinopeasta voisin ottaa paikan jos joku on estynyt, ilmoitus privana tai 044-5696821
    Fun is not a straight line
  9. #9
    Jos on joku joka ei pääse ajamaan, niin tänne kelpais peruutuspaikka hitaaseen- tai koulutusryhmään. Itseasias kaksi paikkaa olisi vielä parempi, kaverille toinen
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
  10. #10
    Kiva päästä ajeleen Ahvenistollekin, kun viimeeks vaan sivusta seurailin !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11. #11
    Mä voisin kokeilla tuota liputtamista kerrankin
    premier

    emeritus
  12. #12
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kah, Jukka on poikennu mopokaupassa.
    1000
  13. #13
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Yak @ Heinä. 09 2008,17:20) kirjoitti
    näyttääpä olevan tämän vuoden viimeinen koulutusajo
    Tarkkaan ottaen viimeinen koulutussetti Apparalla, muilla radoilla sama setti vedetään hitaassa ryhmässä ensikertalaisille ja kaikille, jotka haluavat osallistua. Viimeinen kerta on siis Kemoran tuplapäivä 21.8 - 22.8.



    1000
  14. #14
    Lainaa (jens @ Kesä. 15 2008,09:47) kirjoitti
    MUISTAKAA AHVENISTON MUUTTUNEET MELURAJAT
    Ettei tule paikapäällä pettymystä jos omalla pyörällä ei pääsekään radalle.

    Melumittaukset suoritetaan ennen ajoharjoittelutapahtuman alkua ja ne saattavat viivästyttää ensimmäisten ajovuorojen alkua!
    Offia pukkaa sori siitä!

    mites noi mitataan ku ittellä on kikserissä acran hiilaripönttö josta kieltämättä lähtee kova mörinä muihin mopoihin verraten (varmaan villat vähä vanhahkot jo) ittelle sopii toi ääni kyllä korvaan joten en viitsis alkaa vaihtamaan mutta radalle olis kiva päästä myös joskus kokeilemaan (jos vaikka löytyis joku ULTRAhidas ryhmä... )

    no joo ku mulla on duunin puolesta kalibroitu mittari millä mitata ääntä ku tietäis vaan mistä suunnasta, miten läheltä (vai liikkeeltä?), ja millä rundeilla??

    ni ei tulis noita turhia pettymyksiä jos joskus uskaltautuis johonkin mennä!
    GSXR-1000 Limited
  15. #15
    Lainaa (Tohtori R @ Heinä. 10 2008,13:00) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Kesä. 15 2008,09:47) kirjoitti
    MUISTAKAA AHVENISTON MUUTTUNEET MELURAJAT
    Ettei tule paikapäällä pettymystä jos omalla pyörällä ei pääsekään radalle.

    Melumittaukset suoritetaan ennen ajoharjoittelutapahtuman alkua ja ne saattavat viivästyttää ensimmäisten ajovuorojen alkua!
    Offia pukkaa sori siitä!

    mites noi mitataan ku ittellä on kikserissä acran hiilaripönttö josta kieltämättä lähtee kova mörinä muihin mopoihin verraten (varmaan villat vähä vanhahkot jo) ittelle sopii toi ääni kyllä korvaan joten en viitsis alkaa vaihtamaan mutta radalle olis kiva päästä myös joskus kokeilemaan (jos vaikka löytyis joku ULTRAhidas ryhmä... )

    no joo ku mulla on duunin puolesta kalibroitu mittari millä mitata ääntä ku tietäis vaan mistä suunnasta, miten läheltä (vai liikkeeltä?), ja millä rundeilla??

    ni ei tulis noita turhia pettymyksiä jos joskus uskaltautuis johonkin mennä!
    Eikös se ollut 5500r/min tonnisille rivinelkuille...?

    Mitataan 45* kulmassa, puolen metrin etäisyydeltä pakoputken päästä.

    Korjatkaa, jos muistan väärin...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  16. #16
    Lainaa (Hannula @ Heinä. 10 2008,12:23) kirjoitti
    Tarkkaan ottaen viimeinen koulutussetti Apparalla, muilla radoilla sama setti vedetään hitaassa ryhmässä ensikertalaisille ja kaikille, jotka haluavat osallistua. Viimeinen kerta on siis Kemoran tuplapäivä 21.8 - 22.8.
    Ah, kiitokset selvennyksestä. Sittenhän tuolla on vielä parina päivänä mahdollisuus lähteä ajelemaan..
  17. #17
    Lainaa (Hapa @ Heinä. 10 2008,13:41) kirjoitti
    Eikös se ollut 5500r/min tonnisille rivinelkuille...?

    Mitataan 45* kulmassa, puolen metrin etäisyydeltä pakoputken päästä.

    Korjatkaa, jos muistan väärin...
    Pari kertaa Ahvenistolla mitattiin noin. Viime kerralla joku luki ihan papereita ja sanoi, että tonninen rivinelonen 5000rpm ja alle tonniset rivineloset 5500rpm. Tiedä sitten kumpi on oikein *

    Edit: typoja



    xxx
  18. #18
    no kai noista jo suuntaa näkee kuhan jaksan lomailla vielä 1.5vko ni pääsee koittaan
    GSXR-1000 Limited
  19. #19
    Jos kuutioita on 999 niin se on alle tonninen.
  20. #20
    Lainaa (puikkis @ Heinä. 16 2008,22:05) kirjoitti
    Jos kuutioita on 999 niin se on alle tonninen.
    Minä en niitä papereita nähnyt, että millainen teksti siellä pilkulleen oli. Puhekielessä myös 999 kuutioinen on tonninen. Mutta, jos paperit sanoo alle 1000 kuutiota, niin silloin tietysti 999 kuutiota on alle sen. Mutta eiköhän mittaajat sen paremmin tiedä *
    Ei mulla väliä kumpi se on, kun oma on ihan vakio ja molemmilla kierroksilla menee kirkkaasti läpi *
    xxx
  21. #21
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 16 2008,22:17) kirjoitti
    Lainaa (puikkis @ Heinä. 16 2008,22:05) kirjoitti
    Jos kuutioita on 999 niin se on alle tonninen.
    Minä en niitä papereita nähnyt, että millainen teksti siellä pilkulleen oli. Puhekielessä myös 999 kuutioinen on tonninen. Mutta, jos paperit sanoo alle 1000 kuutiota, niin silloin tietysti 999 kuutiota on alle sen. Mutta eiköhän mittaajat sen paremmin tiedä *
    Ei mulla väliä kumpi se on, kun oma on ihan vakio ja molemmilla kierroksilla menee kirkkaasti läpi *
    Hiukan poiketen moottoriliiton ohjeistuksesta mittaukset suoritetaan tätä nykyä ahvenistolla seuraavasti:
    4-syl 1000cc ja isommat 5000rpm (kaikki kilokyykyt ja sitä isommat, vanhat firebladet)
    4-syl 600-750cc 5500rpm (600, seiskapätkät ym.)
    2-syl 4500rpm (twinit, erkit ym. kaksmukiset)

    Melurajana on tiukka 97dB
    Ratayhtiö seuraa omilla mittareillaan jatkuvasti ohiajomeluja ja radan ympäristössä tehdään ympäristöviranomaisten toimesta valvontamittauksia epäsäännöllisen säännöllisesti. Meluihin kiinnitetään jatkossa entistä tarkempaa huomiota radan ympäristöluvan takia. Jatkossa raja voi jopa tiukentua nykyisestä 97dB:stä.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  22. #22
    Jos ahvenistolle vapautuu hitaaseen ryhmään paikka, niin ilmoitelkaa. Ostetaan paikka pois...
    jarkko.turkki at mbnet.fi tai privamsg.
    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
  23. #23
    jos paikkoja vapautuu niin mulle yx,,
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  24. #24
    Mulle kans yks paikka jos vapautuu.
    Polta kumia, Älä sieluasi
    Biker Boyz
  25. #25
    Peruutuspaikka hitaaseen kiinnostaa myös...
    R1
  26. #26
    Täällä kiinnostusta keskinopeasta ryhmästä,mikäli peruutuspaikkoja tulee.
    Suzuki gsx750f -00 *--> Suzuki gsx1300r -07 --> KTM 530 exc -08 —> KTM 250 exc-f -10 —> KTM 300 exc -10 —> Husqvarna TE 250 -14 —> Husqvarna TE 250 TPI -18 —> Kawasaki ZZR 1400 -11 —> Suzuki intruder M1500 -11
  27. #27
    Olis kiinnostusta koulutusryhmään. Kerta se on ensimmäinenkin.
  28. #28
    Lainaa (jens @ Heinä. 20 2008,11:35) kirjoitti
    Hiukan poiketen moottoriliiton ohjeistuksesta mittaukset suoritetaan tätä nykyä ahvenistolla seuraavasti:
    4-syl 1000cc ja isommat 5000rpm (kaikki kilokyykyt ja sitä isommat, vanhat firebladet)
    4-syl 600-750cc 5500rpm (600, seiskapätkät ym.)
    2-syl 4500rpm (twinit, erkit ym. kaksmukiset)

    Melurajana on tiukka 97dB
    Onkos kolmipyttyisten mittaukset samoilla kiekoilla kuin noi varasylinterillä varustettujen testailut?
  29. #29
    Hitaaseen otetaan vastaan peruutuspaikka tai sit keskinopeeseen
  30.  
  31. #30
    Mahtaakohan tuolla olla mahdollisuutta melumittaukseen vaikka ei oliskaan radalle menossa ajamaan
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen