Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 119:een 119:sta
  1. #91
    AdvAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (AnDy @ Elo. 23 2008,21:33) kirjoitti
    Kiitokset omasta puolestani mukana olleille kuskeille sekä järkkäreille, saunaseuralle, letunpaistoavulle ja tietysti kasimökin hulvattomalle jengille...
    Kasimökissä parasta aikaa vähän väsyny meininki. Mutta näkisitpä mitä tuossa naapurimökissä tapahtuu... toissa juhannuksesta tuttu meininki. Teinit, kalja ja poppi soi Ei puutu ku se likka joka kävelee housut puolitangossa pitkä sylkijojo suusta roikkuen.

    Terveisin: 1.16.6 ja 1.18.3



    Rapa-akka
    CFMoto 450MT -24
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    Ducati 748s -95
    #AdvAuntie
  2. #92
    Oliko muuten joku meistä sinne jäänyt joka soitti siitä mun radan varteen jääneestä majakasta..?
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  3. #93
    Lainaa (Jippe @ Elo. 23 2008,21:47) kirjoitti
    Oliko muuten joku meistä sinne jäänyt joka soitti siitä mun radan varteen jääneestä majakasta..?
    Hei joo, meillä on tallilla yksi gpt:n majakka, mutta se korjattiin talteen jo perjantaiaamuna (Luultiin että se kuuluu Tapsalle, mutta ei tainnut ollakaan...). Piti palauttaa sinne kahvioon mutta unohtui perkule. Se ei taida olla Jipen. Laittelen siitä tuntomerkit tänne pikimmiten jotta saadaan se palautettua oikealle omistajalle.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  4. #94
    Lainaa (heippa @ Elo. 23 2008,21:44) kirjoitti
    Terveisin: 1.16.6 ja 1.18.3 *
    Nice! taisi itsellä jäädä se 1.20 rikkominen ensi kauteen...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  5. #95
    Lainaa (AnDy @ Elo. 23 2008,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Jippe @ Elo. 23 2008,21:47) kirjoitti
    Oliko muuten joku meistä sinne jäänyt joka soitti siitä mun radan varteen jääneestä majakasta..?
    Hei joo, meillä on tallilla yksi gpt:n majakka, mutta se korjattiin talteen jo perjantaiaamuna (Luultiin että se kuuluu Tapsalle, mutta ei tainnut ollakaan...). Piti palauttaa sinne kahvioon mutta unohtui perkule. Se ei taida olla Jipen. Laittelen siitä tuntomerkit tänne pikimmiten jotta saadaan se palautettua oikealle omistajalle.

    //Andy
    Siis oli sininen XT:n majakka, kyljessä meikäläisen yhteystiedot. Joku siitä jo soitteli mutta en hoksannut oliko meitin porukkaa.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  6. #96
    Lainaa (Jippe @ Elo. 23 2008,22:12) kirjoitti
    Siis oli sininen XT:n majakka, kyljessä meikäläisen yhteystiedot. Joku siitä jo soitteli mutta en hoksannut oliko meitin porukkaa.
    Ei meillä sellasta oo hallussa... Meiltä löytyy musta G.P.T.:n majakka jonka jalkaa on korjattu jesarilla. Mukana pienikokoinen harmaa akku.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  7. #97
    Okei, oli siis joku muu. No toivotaan että löytää perille.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  8. #98
    Täälläkin on päästy viimein turvallisesti kotiin. Itselle tämän kesän ensimmäiset ja viimeiset orgin päivät, kaiken kaikkiaan toinen ratasetti tauon jälkeen. Mahottomia ei me saderenkaattomat päästy ajamaan, mutta mukavaa oli kyllä kaikesta huolimatta! Osa nickeistä sai kasvot, mutta edelleenkään ei ole tietoa keiden kaikkien kanssa oli ilo ja kunnia jutella niin varikolla kuin mökkikylässäkin.

    Orgin sateisten päivien tuottaman surun korvasi ilolla Rataketun päivä, joka jäätiin ajamaan orgin setin jatkoksi. Kannatti, sillä keli oli erinomainen ja ajaminen maittoi. Taas päästiin pykälää lähemmäs sitä tavoitetta.

    Kiitokset Andylle monista asioista joita en jaksa listata, Jensille samoin ja vielä lisäksi wet race -kokeilun sallimisesta (jösses) ja Heippalle laptimerin lainasta. Kiittäminen käy myös muuta seuruetta, jonka seura oli perin rattoisaa niin radalla kuin siellä iltaa istuessakin. Vielä kun Pasi jättäisi ne kovakouraiset rakkaudenosoitukset vaikka kokonaan pois..

    Pilttuu 20 kiittää, seuraavaan kertaan!

    P.S. Vaasan R1-mies, lonkero vei mennessään sun nimen muistista. Höpötellään siitä Alastarosta, heitä yv:tä! Kiitos vielä alustansäätöavusta ja vetoavusta.


    edit: Ai niin, lauantain päivällä nopeassa ryhmässä ajanut "nopea" kilopyörä (blade/gsxr/r1) rekkarilla AW-***, yritin etsiä sinua kertoakseni, että vaikka yleisesti ottaen periaate onkin, että nopeammat menevät ohi ja poistuvat horisonttiin, ei se aina ole mahdollista. Jos näet (sääntöjä rikkoen kiinni olevista) peileistäsi että takanasi/rinnallasi roikkuu jatkuvasti sama kusiainen, joka onnistuu ohittamaan sinut mutkassa pariin otteeseen, älä nyt jumalauta palaa heti seuraavalla suoralla keulien siihen eteen tulpaksi.



    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
  9. #99
    Lainaa (tumeetti @ Elo. 24 2008,02:07) kirjoitti
    Jos näet (sääntöjä rikkoen kiinni olevista) peileistäsi että takanasi/rinnallasi roikkuu jatkuvasti sama kusiainen, joka onnistuu ohittamaan sinut mutkassa pariin otteeseen, älä nyt jumalauta palaa heti seuraavalla suoralla keulien siihen eteen tulpaksi.
    **ttu toi on muuten ärsyttävää
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  10. #100
    Lainaa (oldMan @ Elo. 23 2008,20:37) kirjoitti
    OldMan Guzzeineen on vielä pahoillaan *Daytonan kuljettajan puolesta. *Tilanteeseen reagointi väistöliikkeellä pelasti varmaan pahemmilta vahingoilta. *Jos radan turva-alue olisi ollut asianmukainen, Daytona olisi ohittanut nurmikon kautta ja jatkanut ilman muistoja katteessa. *Sopiikin kysyä, voivatko nämä harrastajayhteisöt tehdä mitään talkoota tilanteen parantamiseksi, jos ratoja ylläpitävillä yhteisöillä ole siihen riittäviä resursseja.

    Guzzin kaatuminen oli tietenkin seuraus ajajan virheestä. *Yksi virhe lienee ollut rengasvalinta. *Tällainen viisaus tulee kuitenkin muutama sekuntti liian myöhään: *Jos jotakuta kiinnostaa vastaisen varalle, niin Michelinin hyväpintainen Pilot Road ei takaa hyvää pitoa kostealla radalla, enkä saanut renkaita lämpimiksi muutaman kierroksen matkalla.

    Järjestäjille taas kiitokset mukavasta tapahtumasta.
    Joku kameramies heilui radan varrelle (kun pyörä oli telakalla)... pistetään kuvia nähtäväksi!
    No, onni onnettomuudessa, että sain tosiaan väistettyä. Huomenna soitto vakuutusyhtiöön ja pyörän vahingot arvoitavaksi. Käytännössä kaikki oikean puolen katteet uusiksi (poislukien peräkate) + pakoputki + toinen peili ja ajovaloumpio + pakoputken alakäyrä + cliparin pääty + *etujarrukahva. Kytkinkoppa ja etupamppujen alaosa maalaukseen. Siis nuo uusittava, jos haluaa pyörän vahinkoa edeltäneeseen kuntoon. Tälläkin hetkellä pyörä on kuitenkin ajokunnossa. Lisäksi kypärä uusiksi, uskoisin.

    Tässä tapauksessa kyllä ihan hyvällä omallatunnolla haen korvauksia vakuutuksista, kun ulosajolla säästyttiin isommilta vauriolta ja mikä tärkeintä, henkilövahingoilta vältyttiin. Mitä nyt hetken tähtiä pyöri pään ympärillä..

    Tosiaan, huonoa tuuriakin oli juuri tuon penkan osalta. Enpä olisi uskonut, että heti kanttarin jälkeen etunen alta ja kuski pyörän yli. Toisaalta: olipahan hyvinkin pehmeä alastulo ilmalennon jälkeen...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  11. #101
    Kiitokset järjestäjille itse reissusta ja muillekin, joiden kanssa tuli aikaa vietettyä.

    Hauskaa oli, ei todellakaan kaduta että sinne tuli lähdettyä, niin radalla kuin Huhtaniemessäkin. Tosin kovasti nyt väsyttää..

    Mopokin jäi onneksi ajettavaan kuntoon glykolin jäljiltä, eli pystyi vielä kolmannenkin päivän tuosta jatkamaan, kun säät eivät oikein perjantaille suoneet ajonautintoja (mutta hyviä lettuja kyllä).

    Kuvaajia tosin oli radalla enemmänkin, joten jään ainakin oldManin (?) kuvia odottelemaan, voi sitten muistella kylmänä talvena tätäkin lajia.
  12. #102
    Hemmetin hauska reissu oli vaikka ajot jäi vähälle. Lauantain ratakettujen päivä pelasti kyllä paljon!

    Ajot meni hyvin, pyörä käyttäytyi kivasti kemoran tasaisella radalla. Erittäin hauska oli seurata vähemmän ajaneiden kehittymistä päivien aikana, huimia muutoksia tuli ajoasentoihin, vauhtiin ja kokonaisuuteen yleensäkkin!! Takuulla motivoi tulemaan uudestaankin, kun tapahtuu selkeätä kehitystä.

    Antakaas palautetta ajoasennosta - kuva

    Tuota on tullut nyt hiottua jonkun verran, miltäs se kokeneempien silmissä nyt näyttää?

    ps. kiitos kaikille keltä sai neuvoja ajoon ja ajolinjojen näyttäjille (jens ja heippa ainankin!)



    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
  13. #103
    Iso kiitos tilaisuuden järjestäjille, mökki- sekä matkaseuralaisille ja kaikille jotka olivat siellä mukana. Hieno reissu vaikka Orgin porukan kanssa menikin aika enemmän radan ulkopuolella kuin radalla. Hyvää porukkaa ja upea henki. Erityis kiitos vielä Zeipiille joka jaksoi neuvoa ja opastaa ajolinjoissa ja -asennossa. Kyllä oma meno parani loppua kohti huimasti. Ratakettujen ratapäivälle kannatti kyllä jäädä, kun ei satanut tippaakaan koko päivänä. Meno oli paikoin kyllä vähän villiä ja jäin kaipaamaan Orgin todella hienoja ja turvallisia järjestelyjä. Reisun maukkain hetki oli AnDyn muurinpohja letut *
    xxx
  14. #104
    Tällä kertaa meikäläisen ajot typistyi jo torstaina luonnon oikkujen ym. sattumusten vuoksi, vain kahdeksaan ratakierrokseen.... Perjantaiksi en sitten säätietojen perusteella viitsinyt tulla edes kokeilemaan, kun en sateisia omista.

    Mukava reissu tämä silti oli, kiitos hyvän seuran!!
    Muutamille nikeille tuli myös kasvot, ja grillitulen loimutessa oli välillä niin hauskaa että vatsaan sattui!

    Kiitokset myös mökkiseurasta Yak, AlluR ja Eroz!

    Päättäjäisiä odotellen....
    ZRX 1100 + KLR 650
  15. #105
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 24 2008,17:59) kirjoitti
    Ratakettujen ratapäivälle kannatti kyllä jäädä, kun ei satanut tippaakaan koko päivänä. Meno oli paikoin kyllä vähän villiä ja jäin kaipaamaan Orgin todella hienoja ja turvallisia järjestelyjä.
    Tähän kommenttiin voi yhtyä. Oli veikeän näköistä seurata vierestä ,kun eräs kaveri tulee takasuoralla takapyörä puolimetriä irti radan pinnasta ja juuri ja juuri kykenee väistämään edessä ajaneen hitaamman Ninja kuskin nurmikon kautta.

    Mutta joo kaikesta huolimatta oli todella mukava reissu. Kiitos kaikille.
  16. #106
    Lainaa (PoS @ Elo. 24 2008,08:15) kirjoitti
    Lainaa (tumeetti @ Elo. 24 2008,02:07) kirjoitti
    Jos näet (sääntöjä rikkoen kiinni olevista) peileistäsi että takanasi/rinnallasi roikkuu jatkuvasti sama kusiainen, joka onnistuu ohittamaan sinut mutkassa pariin otteeseen, älä nyt jumalauta palaa heti seuraavalla suoralla keulien siihen eteen tulpaksi.
    **ttu toi on muuten ärsyttävää
    Ai jaa.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  17. #107
    Muutama shotti radan varresta. Sopii vertailla monenlaisia ajoasentoja!

    http://picasaweb.google.com/ari.marstio/Kemora2182008
    http://picasaweb.google.com/ari.marstio/Kemora228200802

    Turvallista syksyä... Palaan Sepangiin!
  18. #108
    Hyvää matskua!

    Tässä ainakin yksi hyvä otos josta näkee miten erilaisia ajolinjat voivat olla karusellin ekassa vasemmassa. Ja on meidän ajoasennoissakin eroja.

    klik

    Itse voisin roikkua enemmänkin, mutta vauhti ei ollut parhaasta päästä kostean kelin vuoksi. Katse näyttäisi olevan oikeaan suuntaan.

    Illemmalla ajellessani sateella sateisilla ekaa kertaa niin katseen käytön merkitys tuntui vain kasvavan. Välillä se harhaili liiaksi suoraan eteen ja samantien laskin vaistomaisesti vauhtia. Kun katseen käänsi kauemmas niin pitoakin tuntui olevan enemmän, jännä juttu..

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  19. #109
    Lainaa (oldMan @ Elo. 26 2008,13:15) kirjoitti
    Muutama shotti radan varresta. *Sopii vertailla monenlaisia ajoasentoja!

    http://picasaweb.google.com/ari.marstio/Kemora2182008
    http://picasaweb.google.com/ari.marstio/Kemora228200802

    Turvallista syksyä... Palaan Sepangiin!
    >klik<
    Vieläkö kuski pääsi takaisin satulaan?
    Busa K8
  20. #110
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:42) kirjoitti
    Vieläkö kuski pääsi takaisin satulaan?
    Kai se Tume vaan viihdytti kuvaajaa???
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  21. #111
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,13:53) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:42) kirjoitti
    Vieläkö kuski pääsi takaisin satulaan?
    Kai se Tume vaan viihdytti kuvaajaa???
    Tume! Olisi pitänyt arvata.
    Busa K8
  22. #112
    Vai painoiko illanvietto jaloissa ?
  23. #113
    Lainaa (AlluR @ Elo. 26 2008,13:58) kirjoitti
    Vai painoiko illanvietto jaloissa ? *
    Joo voi olla, että Tume nukahti kesken kierroksen, kun edellinen ilta meni pitkäksi ja tuossa kohtaa hätkähti hereille. Siksi kierrosaikakin oli vain 1.13 tällä kierroksella, kun nukkui puolet kierroksesta *
    xxx
  24. #114
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:58) kirjoitti
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,13:53) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:42) kirjoitti
    Vieläkö kuski pääsi takaisin satulaan?
    Kai se Tume vaan viihdytti kuvaajaa???
    Tume! Olisi pitänyt arvata.
    Toi jalan nostaminen on ihan yleinen tapa ilmoittaa ajavansa hitaasti / menevänsä varikolle. Käytetään käden nostamisen sijasta juuri vasemmalle kääntyvissä mutkissa, joissa vasemman käden ylös nostaminen on hippasen hankalampaa.
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

    ¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
  25. #115
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jii-äm @ Elo. 27 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:58) kirjoitti
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,13:53) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:42) kirjoitti
    Vieläkö kuski pääsi takaisin satulaan?
    Kai se Tume vaan viihdytti kuvaajaa???
    Tume! Olisi pitänyt arvata.
    Toi jalan nostaminen on ihan yleinen tapa ilmoittaa ajavansa hitaasti / menevänsä varikolle. Käytetään käden nostamisen sijasta juuri vasemmalle kääntyvissä mutkissa, joissa vasemman käden ylös nostaminen on hippasen hankalampaa.
    Taitaa vaan poseerata kuvaajalle, kun on katsekin suoraan kameraan. Vekkulin näköstä kun ajellaan tolleen hitaasti, jalka taivasta kohti ja polvi maassa...jos laitetaan sit toi ens kesän tavotteeks.
    Superbike #7
  26. #116
    Lainaa (jii-äm @ Elo. 27 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:58) kirjoitti
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,13:53) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:42) kirjoitti
    Vieläkö kuski pääsi takaisin satulaan?
    Kai se Tume vaan viihdytti kuvaajaa???
    Tume! Olisi pitänyt arvata.
    Toi jalan nostaminen on ihan yleinen tapa ilmoittaa ajavansa hitaasti / menevänsä varikolle. Käytetään käden nostamisen sijasta juuri vasemmalle kääntyvissä mutkissa, joissa vasemman käden ylös nostaminen on hippasen hankalampaa.
    Toivottavasti tuosta ei oteta mallia, jotta Tume ei joudu vastuuseen kaadoista hitaassa ryhmässä .
    Busa K8
  27. #117
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 27 2008,16:51) kirjoitti
    Lainaa (jii-äm @ Elo. 27 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:58) kirjoitti
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,13:53) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:42) kirjoitti
    Vieläkö kuski pääsi takaisin satulaan?
    Kai se Tume vaan viihdytti kuvaajaa???
    Tume! Olisi pitänyt arvata.
    Toi jalan nostaminen on ihan yleinen tapa ilmoittaa ajavansa hitaasti / menevänsä varikolle. Käytetään käden nostamisen sijasta juuri vasemmalle kääntyvissä mutkissa, joissa vasemman käden ylös nostaminen on hippasen hankalampaa.
    Toivottavasti tuosta ei oteta mallia, jotta Tume ei joudu vastuuseen kaadoista hitaassa ryhmässä .
    Mutta eihän Tumella ollu liivejä päällä
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  28. #118
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 27 2008,16:51) kirjoitti
    Lainaa (jii-äm @ Elo. 27 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:58) kirjoitti
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,13:53) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 26 2008,13:42) kirjoitti
    Vieläkö kuski pääsi takaisin satulaan?
    Kai se Tume vaan viihdytti kuvaajaa???
    Tume! Olisi pitänyt arvata.
    Toi jalan nostaminen on ihan yleinen tapa ilmoittaa ajavansa hitaasti / menevänsä varikolle. Käytetään käden nostamisen sijasta juuri vasemmalle kääntyvissä mutkissa, joissa vasemman käden ylös nostaminen on hippasen hankalampaa.
    Toivottavasti tuosta ei oteta mallia, jotta Tume ei joudu vastuuseen kaadoista hitaassa ryhmässä .
    Juu on niitä parempiakin idoleita. Esim. Rossi .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  29.  
  30. #119
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 26 2008,15:55) kirjoitti
    Lainaa (AlluR @ Elo. 26 2008,13:58) kirjoitti
    Vai painoiko illanvietto jaloissa ?
    Joo voi olla, että Tume nukahti kesken kierroksen, kun edellinen ilta meni pitkäksi ja tuossa kohtaa hätkähti hereille. Siksi kierrosaikakin oli vain 1.13 tällä kierroksella, kun nukkui puolet kierroksesta
    Joo, se on jännä juttu kun vaan unissaan tulee niitä kovia aikoja ja kun heräilee niin ei sujukaan lähellekään niin hyvin!

    Mutta joo, kyllä ihan morjestelin kuvaajalle. Oli luikasta, seuraavassa oikeassa keula meinasi lipsutella alta.
    "Paskaks vaan jos se paskaks menee"
    CBR600RR '07 -raaseri
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234