Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 121:sta
  1. #91
    Oli kiva taas kallistella ja fiilistellä. Alkukankeuden jälkeen ajo tuntui ihan mukavalta ja kun kelitkin suosivat niin hymyyn oli aihetta. *

    TeeVee hoiti menomatkan johdatuksen hienosti ja takasinpäin olinkin lonely rider

    Kuvaajia oli useampia radalla. Linkit löytynevät tänne kun vain muistikortit tyhjentyvät.
    GSX-R 750 K7
  2. #92
    Onnistunut päivä ja kivaa oli tavata taas tuttuja! Ja kiitokset vetoavusta Earthendille! Palkitsevinta tässä on se kun joka kerta huomaa oppivansa jotain uutta...
    ZRX 1100 + KLR 650
  3. #93
    Samaa mieltä kuin Tapsa_V! Kiitokset heippa ja Hannula, taas tuli kehityttyä pikkasen. Isoin askel oli vissiin se, että nyt tuli ajeltua niin rennosti, ettei ole edes paikat kipeenä. Yleensä on ollut liki valmis eläkkeelle seuraavana päivänä...

    Ja on se aika mahtava katsoa kun ORGanisaatio toimii hienosti, kyllä nämä ratapäivien järjestelyt vaan pelaavat upeasti!
    Hidas mutta kankea
  4. #94
    Kiitos mukavasta ratapäivästä. Aurinko paistoi ja poltti mukavasti "nahkaa", naama ja kaula punaisena.

    AnDylle kiitos hyvästä puvusta ja ensiasennusavusta kun kaivelit sitä tukivyötä pahemmin kutittelematta "sieltä jostain".

    Kuvia olisi kiva nähdä.
    Edit. Siis rata-ajokuvia ei tukivyön asennus kuvia.



    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  5. #95
    Lainaa (yammu1 @ Heinä. 03 2008,19:53) kirjoitti
    AnDylle kiitos hyvästä puvusta ja ensiasennusavusta kun kaivelit sitä vyötä pahemmin kutittelematta "sieltä jostain".
    AnDy onkin parhaimmillaan kun kaivellaan "sieltä jostain"



    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  6. #96
    Kiitoksia ratapäivästä! Mukavaa oli, naama palo ja honda kulki ja mikä parasta, pysy pystyssä

    On vaa pirun insinöörit tehny suunnittelu virheen ja laittanu jalkatapit liian alas *

    Häiritsikös ketään muuta muuten se las palmasin jarrutus, honda ainaki oli pompatti siinä mielettömästi, vai pitäiskö alkaa säätää alustaa.
  7. #97
    Kiitti vaan taas hienosta rata-ajopäivästä järjestäjille.
    Tulipahan kokeiltua menoa hieman vauhdikkaamassakin luokassa ja sehän oli ihan ok, näin aloittelijalle.

    Kiitti Dreamer:lle ja Premier:lle kotimatka seurasta, matka tuntui jotenkin paljon lyhyemmältä kuin aamulla.

    Elokuussa sitten uudelleen radalle.
    FZ1 N -06 kadulla ja R1-10 radalla

    http://www.iluracing.fi/
  8. #98
    Lainaa (Ville K @ Heinä. 03 2008,20:26) kirjoitti
    Häiritsikös ketään muuta muuten se las palmasin jarrutus, honda ainaki oli pompatti siinä mielettömästi, vai pitäiskö alkaa säätää alustaa. *
    Alastaro ei ole niitä tasaisimpia ratoja ja vaatii alustaltakin enemmän kuin moni muu rata. Alustan säätö voisi auttaa asiassa. Se vaatii sitten vähän tarkempaa perstuntumaa että tietää mitä namikkaa vääntää ja minne.

    Itse sain omaa ajoani kulkemaan hiukan paremmin kun otin vaan rennommin ja annoin pyörän elää enemmän töyssyissä enkä yrittänytkään pitää sitä väkisin tiukassa kurissa. Tämä on nyt oma näkemykseni ja suosittelen jokaista tekemään kuten itse parhaaksi näkee ja kokee. Se raja "hallitun elämisen" ja näpeistä lähtemisen välillä voi olla aika pienikin..

    Vinkkejä ja apuja löytyy varikolta, rohkeasti vaan kyselemään, autetaan mitä pystytään.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  9. #99
    Lainaa (Ville K @ Heinä. 03 2008,20:26) kirjoitti
    On vaa pirun insinöörit tehny suunnittelu virheen ja laittanu jalkatapit liian alas *
    Muistelisin että sulla on se punamusta fireblade?

    Tuo tappien osuminen maahan on usein merkki siitä että pyörä on varsin kallellaan mutkassa. Silloin pidon menettämisen riski kasvaa aina. Tähän lääkkeenä toimii oma painonsiirto mutkan suuntaan eli se kuuluisa roikkuminen. Yläkroppaa vaan liikkeelle, sillä tavalla saat pidettyä pyörää pystymmässä eikä se mene niin limitille.

    Voidaan vaikka tsekata tuota sun ajoasentoa ja vinkkien merkeissä seuraavalla kerralla, tulepa nykäisemään hihasta

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  10. #100
    Lainaa (AnDy @ Heinä. 03 2008,21:35) kirjoitti
    Lainaa (Ville K @ Heinä. 03 2008,20:26) kirjoitti
    Häiritsikös ketään muuta muuten se las palmasin jarrutus, honda ainaki oli pompatti siinä mielettömästi, vai pitäiskö alkaa säätää alustaa.
    Alastaro ei ole niitä tasaisimpia ratoja ja vaatii alustaltakin enemmän kuin moni muu rata. Alustan säätö voisi auttaa asiassa. Se vaatii sitten vähän tarkempaa perstuntumaa että tietää mitä namikkaa vääntää ja minne.
    Tosiaan oli puhetta siinä ja ekaa kertaa pakun kyydissä paikalla käyneenä yritin vähän niitä aaltoja vilkuilla. Nykysellä fillarilla mäkään siinä jarrussa kummempia huomannu toisin kuin edellisellä. Voisko vaan keula pohjata, sitä itte epäilin sillon kun siellä tuskailin. Asiantuntijat osannee neuvoa mikä auttais, enpä lähe mutuilemaan enempää...

    Jeps, hyvä päivä kaikenkaikkiaan. Itse ensimmäistä kertaa toimitsijatehtävissä. Alkuun hiukan huuli pyöreenä mut selvittiinpä siitäkin, eipä tosin tilanteitakaan ja hyvä niin.



    V60
  11. #101
    Taisin mennä sen verran hiljaa, että ainoat tuntuvat epätasaisuudet huomasin siinä las palmasin jälkeen kääntyvässä nopeassa vasemmassa mutkassa .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #102
    Lainaa (AnDy @ Heinä. 03 2008,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Ville K @ Heinä. 03 2008,20:26) kirjoitti
    On vaa pirun insinöörit tehny suunnittelu virheen ja laittanu jalkatapit liian alas *
    Muistelisin että sulla on se punamusta fireblade?

    Tuo tappien osuminen maahan on usein merkki siitä että pyörä on varsin kallellaan mutkassa. Silloin pidon menettämisen riski kasvaa aina. Tähän lääkkeenä toimii oma painonsiirto mutkan suuntaan eli se kuuluisa roikkuminen. Yläkroppaa vaan liikkeelle, sillä tavalla saat pidettyä pyörää pystymmässä eikä se mene niin limitille.

    Voidaan vaikka tsekata tuota sun ajoasentoa ja vinkkien merkeissä seuraavalla kerralla, tulepa nykäisemään hihasta *

    //Andy
    Vain 1 väri väärin, mulla on se sinimusta fireblade

    Kokeilin vähä joka kierroksella löytää sitä omaa parasta ajolinjaa ja tyyliä ajaa mutkat läpi, siinä kun olin lipulla ja seurasin muiden ajolinjoja, ni tulin siihen tulokseen et niitä on yhtämonta ku kuskejaki, ehkä mäki löydän vielä sen oman ajotavan / linjan

    No maanantaina on onneks tuo alustasäätö kurssi, ni eiköhän sieltä saa ihan hyvin vinkkejä.

    Lainaa (J.J. @ Heinä. 03 2008,21:54) kirjoitti
    Voisko vaan keula pohjata, sitä itte epäilin sillon kun siellä tuskailin. Asiantuntijat osannee neuvoa mikä auttais, enpä lähe mutuilemaan enempää...
    Vähän samaan mietin itekki, alustan säätämisestä sen enempää tietämättä mutta vaikuttaisi luonnolliselta. Jarrutuksen ku alotti pikkasen aikasemmin ni meni paljon jouhevammin.



  13. #103
    Lainaa (TeeVee @ Heinä. 03 2008,19:59) kirjoitti
    Lainaa (yammu1 @ Heinä. 03 2008,19:53) kirjoitti
    AnDylle kiitos hyvästä puvusta ja ensiasennusavusta kun kaivelit sitä vyötä pahemmin kutittelematta "sieltä jostain".
    AnDy onkin parhaimmillaan kun kaivellaan "sieltä jostain"
    Ai, AnDy on kaivellut suakin "sieltä jostakin"...
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
  14. #104
    Lainaa (yammu1 @ Heinä. 03 2008,22:26) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Heinä. 03 2008,19:59) kirjoitti
    Lainaa (yammu1 @ Heinä. 03 2008,19:53) kirjoitti
    AnDylle kiitos hyvästä puvusta ja ensiasennusavusta kun kaivelit sitä vyötä pahemmin kutittelematta "sieltä jostain".
    AnDy onkin parhaimmillaan kun kaivellaan "sieltä jostain" *
    Ai, AnDy on kaivellut suakin "sieltä jostakin"... *
    No johan menee levottomaksi jutusteluksi...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  15. #105
    Lainaa (AnDy @ Heinä. 03 2008,22:52) kirjoitti
    Lainaa (yammu1 @ Heinä. 03 2008,22:26) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Heinä. 03 2008,19:59) kirjoitti
    Lainaa (yammu1 @ Heinä. 03 2008,19:53) kirjoitti
    AnDylle kiitos hyvästä puvusta ja ensiasennusavusta kun kaivelit sitä vyötä pahemmin kutittelematta "sieltä jostain".
    AnDy onkin parhaimmillaan kun kaivellaan "sieltä jostain"
    Ai, AnDy on kaivellut suakin "sieltä jostakin"...
    No johan menee levottomaksi jutusteluksi...
    päk tu tö yläaste
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  16. #106
    Lainaa (yammu1 @ Heinä. 03 2008,22:26) kirjoitti
    Lainaa (TeeVee @ Heinä. 03 2008,19:59) kirjoitti
    Lainaa (yammu1 @ Heinä. 03 2008,19:53) kirjoitti
    AnDylle kiitos hyvästä puvusta ja ensiasennusavusta kun kaivelit sitä vyötä pahemmin kutittelematta "sieltä jostain".
    AnDy onkin parhaimmillaan kun kaivellaan "sieltä jostain"
    Ai, AnDy on kaivellut suakin "sieltä jostakin"...
    Eieeiiiiiiii, ymmärsit väärin
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  17. #107
    Tulisipa niitä kuvia jo näytille, alkaa jutut mennä levottomiksi...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  18. #108
    Kuvia olis kyllä kiva katella...
    Pain is just weakness leaving the body
  19. #109
    Juu, jos niitä kuvia on niin tulemaan vaan olkaa hyvä, armolliset kuvaajat.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  20. #110
    Auttaiskohan, jos minäkin vielä vaatisin kuvia nähtäville?
    premier

    emeritus
  21. #111
    Lainaa (premier @ Heinä. 04 2008,19:30) kirjoitti
    Auttaiskohan, jos minäkin vielä vaatisin kuvia nähtäville? *
    Tästä radan varrella jo puhuttiin, että kuvaajilla hommat jatkuu vielä pitkään sen jälkeen kun itse kuvat on otettu. Tunnelmapaloja odottelee mielellään kun oli kivaa ajellessakin. Hyvää kannattaa odottaa.
    GSX-R 750 K7
  22. #112
    Noniin tässä nyt niitä kauan odotettuja kuvia tarjolle:

    Kuvat

    Kuvista creditit Matille, joka jaksoi koko päivän radalla pyöriä kameransa kanssa... *
  23. #113
    Hyvälaatuisia kuvia, mutta osuikohan kenenkään kameraan kuvatuksia hitaan ja nopean ryhmän ajosta? Tuossa tais olla ainoastaan keskiryhmäläisiä poseeraamassa...
    ZRX 1100 + KLR 650
  24. #114
    Lainaa (Tapsa_V @ Heinä. 06 2008,20:27) kirjoitti
    Hyvälaatuisia kuvia, mutta osuikohan kenenkään kameraan kuvatuksia hitaan ja nopean ryhmän ajosta? Tuossa tais olla ainoastaan keskiryhmäläisiä poseeraamassa...
    heh, nopeet meni ohi ja hitaat ei ehtiny kuvaan

    nimin:itsekkinhitaassaryöminyt
    kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
    RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
  25. #115
    Lainaa (nwobhm @ Heinä. 06 2008,20:59) kirjoitti
    Lainaa (Tapsa_V @ Heinä. 06 2008,20:27) kirjoitti
    Hyvälaatuisia kuvia, mutta osuikohan kenenkään kameraan kuvatuksia hitaan ja nopean ryhmän ajosta? Tuossa tais olla ainoastaan keskiryhmäläisiä poseeraamassa...
    heh, nopeet meni ohi ja hitaat ei ehtiny kuvaan

    nimin:itsekkinhitaassaryöminyt
    ... ja koulutusryhmä ei kuvaan kehtais tullakkaan
    daytona 675
    f800 st
  26. #116
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (imiro @ Heinä. 06 2008,21:13) kirjoitti
    ... ja koulutusryhmä ei kuvaan kehtais tullakkaan
    Ei ongelmaa, rinta rottingilla hymyillään vaikka vähän itsetuntoa kirvelisi...ei sinne huvikseen mennä
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  27. #117
    Lainaa (riisor @ Heinä. 02 2008,21:30) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 02 2008,21:23) kirjoitti
    kivaa.. kiitos järjestäjille ja lippu miehille... kuvia kehiiiiiii
    Niiden pro-kuvien "kehittämisessä" saattaapi mennä hetki, joku viitisensataa kuvaa kuulemma.
    Olenko missanut jonkun linkin kuvien suhteen?
    Löysin vain yhden linkin kuvagalleriaan...linkki...
  28. #118
    Valitettavasti muita ei ole näkynyt tai sit miekii oon missannu ne Omituisen kauan kestää... Tai sit kuvaaja/t on jollain superkesisreissulla, etteivät ole tänne ehtineet...

    KIRJ. Kallio
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  29. #119
    Valitettavasti ei tuohon galleriaan tullut napsaistua lainkaan hitaan ja nopean ryhmän ajoja... * Kuvaaja, kun henggasi allekirjoittaneen porukan kanssa aina muiden ryhmien aikaan.

    Radalta kyllä bongattiin useampikin kuvaaja, joten toivoa on vielä! *
  30.  
  31. #120
    Lainaa (TSR @ Heinä. 14 2008,11:17) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Heinä. 02 2008,21:30) kirjoitti
    Lainaa (tr3 @ Heinä. 02 2008,21:23) kirjoitti
    kivaa.. kiitos järjestäjille ja lippu miehille... kuvia kehiiiiiii
    Niiden pro-kuvien "kehittämisessä" saattaapi mennä hetki, joku viitisensataa kuvaa kuulemma.
    Olenko missanut jonkun linkin kuvien suhteen?
    Löysin vain yhden linkin kuvagalleriaan...linkki...
    Onko vieläkään tietoa lisä kuvista?
    R6R räärääpyörä
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen