Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 159:sta
  1. #121
    Kiitoksia kaikille.

    Päästi vielä säidenhaltijatkin viimeisen vedon lähes kuivalla radalla ajamaan.
    ...
  2. #122
    Kiitoksia opeista.

    Pari viimestä vetoa oli myös suht kuivaa.
    Road racing aiheinen blogi

    Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri

    ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
  3. #123
    Aamulla ennuste näytti sadetta hämeenlinnaan, joten päätin odottaa 12 alotusta. Siihen mennessä helsingissä olikin jo enään pilvistä ja ennuste lupaili just mahdollisia aurinkoisia pätkiä radallekkin. Selvää oli et matkalla vähintää tihkuttaa mut päätin lähtee vaihtokamojen kanssa.

    Noh noin puolessa välissä tuli sitte vettä ihan reippaasti... Taisteluhalu hyytyi aika nopeasti ja luikin siitä takas himaan kuivumaan. Tosin kääntymisen jälkeen uudestaan sen pahan kuuron läpi

    Ehkä Alastarolla pääsis vihdoin

    Onko noilla radoilla mitään lämmittettyjä tiloja - siis mitään katosta kummempaa sateen varalle? Sähköpistoke?



    daytona 675
    f800 st
  4. #124
    Jeejee! Loistava päivä, vaikka ajo oli tahmeaa kuin taskunpohjalle unohtuneet karkit. Kyl se vähän lähti kuitenkin kulkemaan ja suurin osa seteistä tuli loppujen lopuksi ajettua kuivalla radalla Kiitokset järjestäjille ja ajokavereille.
    premier

    emeritus
  5. #125
    Kiitos koulutusryhmän opettajille. Oli sateesta huolimatta hyvä päivä ja paljon jäi uutta päähän. Sai kyllä melkoisen kipinän harjotella lisää, joten täytyy palata kuvioihin heti kun vain mahdollista.. Tosin seuraavat ratapäivät näyttää olevan jo aika hyvin täytettyjä..

    Ja suuri kiitos myös ajokavereille treelta ja takaisin, että löysin perille ja osasin paikan päällä toimia oikein.
    # Honda CBR 600 -99
  6. #126
    Lainaa (imiro @ Kesä. 29 2008,19:04) kirjoitti
    Aamulla ennuste näytti sadetta hämeenlinnaan, joten päätin odottaa 12 alotusta. Siihen mennessä helsingissä olikin jo enään pilvistä ja ennuste lupaili just mahdollisia aurinkoisia pätkiä radallekkin. Selvää oli et matkalla vähintää tihkuttaa mut päätin lähtee vaihtokamojen kanssa.

    Noh noin puolessa välissä tuli sitte vettä ihan reippaasti... Taisteluhalu hyytyi aika nopeasti ja luikin siitä takas himaan kuivumaan. Tosin kääntymisen jälkeen uudestaan sen pahan kuuron läpi

    Ehkä Alastarolla pääsis vihdoin

    Onko noilla radoilla mitään lämmittettyjä tiloja - siis mitään katosta kummempaa sateen varalle? Sähköpistoke?
    Lopettaja Onhan siellä kahvio ja ties mitä. Ei se mitään erämaata kuitenkaan ole tuo hämeenlinnan keskusta.
    premier

    emeritus
  7. #127
    Loppuen lopuksi onnistunut päivä, vaikka aamun vesisade söikin "vähän" miestä. Olikohan meidän kuuden pyörän paluuletka ennätys Tampereen sunnuntai kimppa-ajeluissa? *



    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #128
    Kiitos järjestäjille.
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  9. #129
    Lainaa (klonkku6 @ Kesä. 29 2008,19:27) kirjoitti
    Loppuen lopuksi onnistunut päivä, vaikka aamun vesisade söikin "vähän" miestä. Olikohan meidän kuuden pyörän paluuletka ennätys Tampereen sunnuntai kimppa-ajeluissa?


    Sekin letka onnistui mun vetämänä häröilemään oikeen kunnolla Sori se yks risteys siellä H:linnan päässä

    Edit:

    Kiitokset myös omalta osaltani, sain loppujen lopuksi sitten KUITENKIN liputusvuoromuutoksistakin huolimatta yhden kuivan ajovuoron



    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  10. #130
    Kiitostapa kiitosta taas kaikille aktiiveille jotka saivat aikaiseksi jälleen kerran hauskan ratapäivän. Sää oli hieman jakomielitautista, mutta mukavastihan se päivä silti sujui.

    Premille kiitos "vetoavusta" kotimatkalla, kehä I:llä sai sitten harjoitella vielä hidasajoa autojen välissä viimeiset 5 km kun Vallikallion tietyömaa oli hieman ruuhkauttanut liikennettä...
    -nomen est omen-
  11. #131
    Vaiherikas päivähän siitä tuli. Kiitokset taas järkkäreille ja kanssasuhaajille, olosuhteisiin nähden fiilis oli ihmeen hyvä.

    Madmanille vielä kiitokset märällä ajon mallista, sen parin suoran verran mitä pysyin perässä kattomassa... tosin mun ajoa haittas jonkinverran se että teki mieli laittaa toinen käsi silmien eteen, kun hirvitti kattella niitä sladeja *
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  12. #132
    Lainaa (Kriisi @ Kesä. 29 2008,19:41) kirjoitti
    Kiitostapa kiitosta taas kaikille aktiiveille jotka saivat aikaiseksi jälleen kerran hauskan ratapäivän. Sää oli hieman jakomielitautista, mutta mukavastihan se päivä silti sujui.

    Premille kiitos "vetoavusta" kotimatkalla, kehä I:llä sai sitten harjoitella vielä hidasajoa autojen välissä viimeiset 5 km kun Vallikallion tietyömaa oli hieman ruuhkauttanut liikennettä...
    Eikös siinä ois kannattanu harjotella ennemminkin splittausta? ;)
    premier

    emeritus
  13. #133
    Lainaa (premier @ Kesä. 29 2008,19:42) kirjoitti
    Eikös siinä ois kannattanu harjotella ennemminkin splittausta? ;)
    Mitäs se hidasajo autojen välissä sitten olis?
    -nomen est omen-
  14. #134
    Kuvia (klik).

    Niitä on aika monta En jaksanut alkaa sen kummemmin suodattamaan, joten mukana myös epätarkkoja ja muuten epäonnistuneita. Suurin osa kuvista on räpsitty, kun rata oli märkä, joten älkää masentuko, jos vauhti näyttää hitaalta. Se myös on sitä

    Yritin kyllä mahdollisimman hyvin jokaisesta saada ainakin yhden kuvan. Toivottavasti onnistui.

    Niin ja kiitti täältäkin järkkäilyistä ja matkaseurasta.
    YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006

    "Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
  15. #135
    Lainaa (Ville K @ Kesä. 29 2008,18:10) kirjoitti
    Lainaa (lari @ Kesä. 29 2008,18:07) kirjoitti
    Pääsikö siellä ajamaan kuivalla tänään ollenkaan ?
    Oli siel yhest vähä yli kahteen ihan jees keli, rata oli kuiva ja aurinko paisto. Itsehän olin juuri silloin lipulla
    3 settiä pysty ainakin hitaassa ryhmässä ajaan kuivaa rataa pitkin, pari ensin päivällä, sitten viimeinen

    ... Myös minä olin lipulla juuri tuon aiemman poutajakson aikana
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  16. #136
    Lainaa (imiro @ Kesä. 29 2008,19:04) kirjoitti
    Noh noin puolessa välissä tuli sitte vettä ihan reippaasti... Taisteluhalu hyytyi aika nopeasti ja luikin siitä takas himaan kuivumaan. Tosin kääntymisen jälkeen uudestaan sen pahan kuuron läpi
    Mä olin kans matkalla katsomaan, miltä ratapäivät näyttävät, mutta Hyvinkään paikkeilla kohtasin sitten sen verran sankan sateen, että käännyin takaisin. Pohjoisen suuntaan kun näytti sen verran tummalta ja sateiselta.
  17. #137
    Ja yksi reissu taas takana. Kelit olivat tänään luvalla sanoen vaihtelevat, mutta kuten aikaisemminkin on huomattu, rata kuivuu todella nopeasti jos sille vaan antaa mahdollisuuden.

    Oli mukava nähdä näinkin runsaslukuinen porukka paikalla kaikista sääennusteista huolimatta, olisiko nyt viitisen kuskia jättänyt reissun väliin kaikkiaan. Ja ajettiinhan siellä koko ajan, mahtava homma.

    Ja kivaa nähdä joukossa myös uusia kasvojakin, joita ratakärpänen taisi puraista Mukaan vaan seuraavillekin keikoille, eiköhän sinne sen verran tilaa löydy.

    Ja niin, järjestäjien pilttuusta löytyi yhdet mustat IXS:n sadehousut, oletan että ne on Kriisin mutta jos ei, niin omistaja voi ottaa yhteyksiä minuun.

    Keskiviikkona sitten Alastaroon, toivottavasti hiukan kuivemmalla kelillä.

    //Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  18. #138
    Mä ajoin kotiin omat sadehousut jalassani, eli nyt on jollain muulla kurahousut karkuteillä.
    -nomen est omen-
  19. #139
    Kiitos järjestäjille. Keli oli kuitenkin parempi kuin odoteltiin. Loistava keikka. Ja kiitos kanssa ajaneille seurasta
    Honda VTR 1000 f

    All for one

    Tom *& Jerry team
  20. #140
    Kiitoksia! Vähän kostea päivä, mutta pääsihän sitä täysin kuivallakin asvaltilla ajamaan.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  21. #141
    Kiitos myös minunkin puolestani. Säähän on aina hyvä, varusteet väärät. No, olihan se rata välillä vähän märkä.

    Linkistä kuvia tapahtumasta.

    http://suomi.1g.fi/kuvat/Org
  22. #142
    Lainaa (Jonny @ Kesä. 29 2008,20:13) kirjoitti
    Kuvia (klik).

    Niitä on aika monta *
    Kiitoksia vankasta kuvakasasta. Nehän on astetta parempia kuin kohteet - tietysti puhun vain omasta puolestani

    On tuosta märkäajosta rentous kaukana. Pää pystyssä kuin korkki vedessä. Kait sitä koko ajan valmistautuu siihen että kohta se pyörä kuitenkin sukeltaa alta.

    Koskas on ORGin sadekielin ajokoulutus? Ei kait omalla kalustolla tarvitse osallistua??
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
  23. #143
    Lainaa (KariFi @ Kesä. 29 2008,21:19) kirjoitti
    Koskas on ORGin sadekielin ajokoulutus? Ei kait omalla kalustolla tarvitse osallistua??
    Taisi olla Kemorassa muun rata-ajokoulutuksen ohessa
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  24. #144
    Lainaa (TeeVee @ Kesä. 29 2008,19:35) kirjoitti
    Sekin letka onnistui mun vetämänä häröilemään oikeen kunnolla Sori se yks risteys siellä H:linnan päässä
    Hyvin sä vedit verrattuna meikäläiseen! Mutta voin harjoitella uudestaan vaikka 7. päivä?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  25. #145
    Kiitokset täältäkin järjestäjille ja erityisesti koulutusryhmän vetäjille, jotka jaksoivat vastata ryhmän jatkuviin kysymyksiin. Sää olisi toki voinut olla parempikin, mutta saipa harjoitella ajamista samalla kertaa erilaisissa olosuhteissa.

    Matkat Ahvenistolle ja takaisin meni jouheasti letkassa. Letkanvetäjille iso käsi.
    Ex: Yamaha R6 -05
  26. #146
  27. #147
    Kiitokset jälleen kaikille teille järjestäjille, jotka mahdollistitte tämänkin ratapäivän toteutumisen!!!
    Kelien puolesta jäin kyllä hieman kaipaamaan parannusta

    Kiitokset myös teille valokuvaajille! Asiallista toimintaa, että te jaksatte ottaa noita kuvia ja laittella niitä nettiin ihan sillä samalla pyyteettömällä asenteella miten järjestäjät toimivat. Noiden valokuvien kattelu päivän päätteeks on todella kiva lisämauste tähän hommaan...Näkee vähän minkälaisissa asennoissa sitä tulee kurvailtua ja koittaa oppia niiden kautta jotain uutta ensikertaa varten.

    Sokerista kun olen, niin ajoin vain kuivalla radalla...Tulin paikalle vasta siihen keskipäivän aamu-unisille tarkoitettuun ilmottautumiseen ja kauheella tuurilla rata oli ehtinyt kuivahtaan aamun sateiden jälkeen ja siinä ehti ajaan melkein kaksi settiä kuivassa. Tokan setin loppuvaiheessa alko sitten taas tihuttaan ja muutaman sydämmen pysäyttävän sladin jälkeen oli pakko kurvaa varikolle piiloon. Ei vaan millään haluis antaa periksi ku alkaa tihuttaan vaan ylioptimistisena kelailee vaan ettei se rata ny niin pienestä vesimäärästä liukastu.
    Pakollisen lounastunnin jälkeen sitten odottelemaan ja haaveilemaan radan uudelleen kuivumisesta. Edellis kerrasta oppineena en antanut suosiolla periksi vaan jäin kyttäämään viimeistä mahdollista settiä, josko baana ehtisi sittenkin kuivumaan ja niinhän se ihme tapahtui. Ahvenisto tuntuu kyllä kuivuvan aivan uskomattoman nopeesti kun aurinko hieman näyttäytyy ja on vähän lämpöä.

    Kiitokset myös ajokavereille...Varikolla oli taas mukavaa ja rentoa fiilistä Sunnuntain iloksi.

    Pidemmittä puheitta,

    ensi kertaan...

    -TSR-
  28. #148
    Lainaa (TSR @ Kesä. 30 2008,00:52) kirjoitti
    Kiitokset jälleen kaikille teille järjestäjille, jotka mahdollistitte tämänkin ratapäivän toteutumisen!!!
    Kelien puolesta jäin kyllä hieman kaipaamaan parannusta

    Kiitokset myös teille valokuvaajille! Asiallista toimintaa, että te jaksatte ottaa noita kuvia ja laittella niitä nettiin ihan sillä samalla pyyteettömällä asenteella miten järjestäjät toimivat. Noiden valokuvien kattelu päivän päätteeks on todella kiva lisämauste tähän hommaan...Näkee vähän minkälaisissa asennoissa sitä tulee kurvailtua ja koittaa oppia niiden kautta jotain uutta ensikertaa varten.
    +1
    Yamaha R1 -08
    Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
    Harley Davidson XL1200 -08
    Yamaha YZF-R1 -08
    Kawasaki ZX-10R -06
    Yamaha FZ1-N -06
    Yamaha FZ6-S -04
    Suzuki GSX-750F -89
    Honda CBR 600F -89
  29. #149
    Lainaa (Gamma @ Kesä. 29 2008,22:49) kirjoitti
    Kiitos näistä. Mukava, että oli muitakin kuvaamassa niin pääsi itsekin kuviin.
    YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006

    "Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
  30.  
  31. #150
    Kiitoksia kuvista, itsekin sokerikuskina olin mahtunut muutamaan..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen