Kiitoksia kaikille.
Päästi vielä säidenhaltijatkin viimeisen vedon lähes kuivalla radalla ajamaan.
...
Kiitoksia opeista.
Pari viimestä vetoa oli myös suht kuivaa.
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond
Aamulla ennuste näytti sadetta hämeenlinnaan, joten päätin odottaa 12 alotusta. Siihen mennessä helsingissä olikin jo enään pilvistä ja ennuste lupaili just mahdollisia aurinkoisia pätkiä radallekkin. Selvää oli et matkalla vähintää tihkuttaa mut päätin lähtee vaihtokamojen kanssa.
Noh noin puolessa välissä tuli sitte vettä ihan reippaasti... Taisteluhalu hyytyi aika nopeasti ja luikin siitä takas himaan kuivumaan. Tosin kääntymisen jälkeen uudestaan sen pahan kuuron läpi
Ehkä Alastarolla pääsis vihdoin
Onko noilla radoilla mitään lämmittettyjä tiloja - siis mitään katosta kummempaa sateen varalle? Sähköpistoke?
daytona 675
f800 st
Jeejee! Loistava päivä, vaikka ajo oli tahmeaa kuin taskunpohjalle unohtuneet karkit. Kyl se vähän lähti kuitenkin kulkemaan ja suurin osa seteistä tuli loppujen lopuksi ajettua kuivalla radallaKiitokset järjestäjille ja ajokavereille.
![]()
premier
emeritus
Kiitos koulutusryhmän opettajille. Oli sateesta huolimatta hyvä päivä ja paljon jäi uutta päähän. Sai kyllä melkoisen kipinän harjotella lisää, joten täytyy palata kuvioihin heti kun vain mahdollista.. Tosin seuraavat ratapäivät näyttää olevan jo aika hyvin täytettyjä..
Ja suuri kiitos myös ajokavereille treelta ja takaisin, että löysin perille ja osasin paikan päällä toimia oikein.![]()
# Honda CBR 600 -99
Lopettaja(imiro @ Kesä. 29 2008,19:04) kirjoitti
Onhan siellä kahvio ja ties mitä. Ei se mitään erämaata kuitenkaan ole tuo hämeenlinnan keskusta.
premier
emeritus
Loppuen lopuksi onnistunut päivä, vaikka aamun vesisade söikin "vähän" miestä. Olikohan meidän kuuden pyörän paluuletka ennätys Tampereen sunnuntai kimppa-ajeluissa? *
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
(klonkku6 @ Kesä. 29 2008,19:27) kirjoitti
Sekin letka onnistui mun vetämänä häröilemään oikeen kunnollaSori se yks risteys siellä H:linnan päässä
Edit:
Kiitokset myös omalta osaltani, sain loppujen lopuksi sitten KUITENKIN liputusvuoromuutoksistakin huolimatta yhden kuivan ajovuoron
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Kiitostapa kiitosta taas kaikille aktiiveille jotka saivat aikaiseksi jälleen kerran hauskan ratapäivän. Sää oli hieman jakomielitautista, mutta mukavastihan se päivä silti sujui.
Premille kiitos "vetoavusta" kotimatkalla, kehä I:llä sai sitten harjoitella vielä hidasajoa autojen välissä viimeiset 5 km kun Vallikallion tietyömaa oli hieman ruuhkauttanut liikennettä...
-nomen est omen-
Vaiherikas päivähän siitä tuli. Kiitokset taas järkkäreille ja kanssasuhaajille, olosuhteisiin nähden fiilis oli ihmeen hyvä.
Madmanille vielä kiitokset märällä ajon mallista, sen parin suoran verran mitä pysyin perässä kattomassa... tosin mun ajoa haittas jonkinverran se että teki mieli laittaa toinen käsi silmien eteen, kun hirvitti kattella niitä sladeja *![]()
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
Eikös siinä ois kannattanu harjotella ennemminkin splittausta? ;)(Kriisi @ Kesä. 29 2008,19:41) kirjoitti
premier
emeritus
Mitäs se hidasajo autojen välissä sitten olis?(premier @ Kesä. 29 2008,19:42) kirjoitti
![]()
-nomen est omen-
Kuvia (klik).
Niitä on aika montaEn jaksanut alkaa sen kummemmin suodattamaan, joten mukana myös epätarkkoja ja muuten epäonnistuneita. Suurin osa kuvista on räpsitty, kun rata oli märkä, joten älkää masentuko, jos vauhti näyttää hitaalta. Se myös on sitä
Yritin kyllä mahdollisimman hyvin jokaisesta saada ainakin yhden kuvan. Toivottavasti onnistui.
Niin ja kiitti täältäkin järkkäilyistä ja matkaseurasta.
YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006
"Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
3 settiä pysty ainakin hitaassa ryhmässä ajaan kuivaa rataa pitkin, pari ensin päivällä, sitten viimeinen(Ville K @ Kesä. 29 2008,18:10) kirjoitti
... Myös minä olin lipulla juuri tuon aiemman poutajakson aikana![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Mä olin kans matkalla katsomaan, miltä ratapäivät näyttävät, mutta Hyvinkään paikkeilla kohtasin sitten sen verran sankan sateen, että käännyin takaisin. Pohjoisen suuntaan kun näytti sen verran tummalta ja sateiselta.(imiro @ Kesä. 29 2008,19:04) kirjoitti
Ja yksi reissu taas takana. Kelit olivat tänään luvalla sanoen vaihtelevat, mutta kuten aikaisemminkin on huomattu, rata kuivuu todella nopeasti jos sille vaan antaa mahdollisuuden.
Oli mukava nähdä näinkin runsaslukuinen porukka paikalla kaikista sääennusteista huolimatta, olisiko nyt viitisen kuskia jättänyt reissun väliin kaikkiaan. Ja ajettiinhan siellä koko ajan, mahtava homma.
Ja kivaa nähdä joukossa myös uusia kasvojakin, joita ratakärpänen taisi puraistaMukaan vaan seuraavillekin keikoille, eiköhän sinne sen verran tilaa löydy.
Ja niin, järjestäjien pilttuusta löytyi yhdet mustat IXS:n sadehousut, oletan että ne on Kriisin mutta jos ei, niin omistaja voi ottaa yhteyksiä minuun.
Keskiviikkona sitten Alastaroon, toivottavasti hiukan kuivemmalla kelillä.
//Andy
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Mä ajoin kotiin omat sadehousut jalassani, eli nyt on jollain muulla kurahousut karkuteillä.
-nomen est omen-
Kiitos järjestäjille. Keli oli kuitenkin parempi kuin odoteltiin. Loistava keikka. Ja kiitos kanssa ajaneille seurasta![]()
Honda VTR 1000 f
All for one
Tom *& Jerry team
Kiitoksia! Vähän kostea päivä, mutta pääsihän sitä täysin kuivallakin asvaltilla ajamaan.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Kiitos myös minunkin puolestani. Säähän on aina hyvä, varusteet väärät. No, olihan se rata välillä vähän märkä.
Linkistä kuvia tapahtumasta.
http://suomi.1g.fi/kuvat/Org
Kiitoksia vankasta kuvakasasta. Nehän on astetta parempia kuin kohteet - tietysti puhun vain omasta puolestani(Jonny @ Kesä. 29 2008,20:13) kirjoitti
![]()
On tuosta märkäajosta rentous kaukana. Pää pystyssä kuin korkki vedessä. Kait sitä koko ajan valmistautuu siihen että kohta se pyörä kuitenkin sukeltaa alta.
Koskas on ORGin sadekielin ajokoulutus? Ei kait omalla kalustolla tarvitse osallistua??
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
Taisi olla Kemorassa muun rata-ajokoulutuksen ohessa(KariFi @ Kesä. 29 2008,21:19) kirjoitti
![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Hyvin sä vedit verrattuna meikäläiseen! Mutta voin harjoitella uudestaan vaikka 7. päivä?(TeeVee @ Kesä. 29 2008,19:35) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Kiitokset täältäkin järjestäjille ja erityisesti koulutusryhmän vetäjille, jotka jaksoivat vastata ryhmän jatkuviin kysymyksiin.Sää olisi toki voinut olla parempikin, mutta saipa harjoitella ajamista samalla kertaa erilaisissa olosuhteissa.
Matkat Ahvenistolle ja takaisin meni jouheasti letkassa. Letkanvetäjille iso käsi.![]()
Ex: Yamaha R6 -05
Kiitokset jälleen kaikille teille järjestäjille, jotka mahdollistitte tämänkin ratapäivän toteutumisen!!!
Kelien puolesta jäin kyllä hieman kaipaamaan parannusta
Kiitokset myös teille valokuvaajille! Asiallista toimintaa, että te jaksatte ottaa noita kuvia ja laittella niitä nettiin ihan sillä samalla pyyteettömällä asenteella miten järjestäjät toimivat. Noiden valokuvien kattelu päivän päätteeks on todella kiva lisämauste tähän hommaan...Näkee vähän minkälaisissa asennoissa sitä tulee kurvailtua ja koittaa oppia niiden kautta jotain uutta ensikertaa varten.
Sokerista kun olen, niin ajoin vain kuivalla radalla...Tulin paikalle vasta siihen keskipäivän aamu-unisille tarkoitettuun ilmottautumiseen ja kauheella tuurilla rata oli ehtinyt kuivahtaan aamun sateiden jälkeen ja siinä ehti ajaan melkein kaksi settiä kuivassa. Tokan setin loppuvaiheessa alko sitten taas tihuttaan ja muutaman sydämmen pysäyttävän sladin jälkeen oli pakko kurvaa varikolle piiloon. Ei vaan millään haluis antaa periksi ku alkaa tihuttaan vaan ylioptimistisena kelailee vaan ettei se rata ny niin pienestä vesimäärästä liukastu.
Pakollisen lounastunnin jälkeen sitten odottelemaan ja haaveilemaan radan uudelleen kuivumisesta. Edellis kerrasta oppineena en antanut suosiolla periksi vaan jäin kyttäämään viimeistä mahdollista settiä, josko baana ehtisi sittenkin kuivumaan ja niinhän se ihme tapahtui. Ahvenisto tuntuu kyllä kuivuvan aivan uskomattoman nopeesti kun aurinko hieman näyttäytyy ja on vähän lämpöä.
Kiitokset myös ajokavereille...Varikolla oli taas mukavaa ja rentoa fiilistä Sunnuntain iloksi.
Pidemmittä puheitta,
ensi kertaan...
-TSR-
+1(TSR @ Kesä. 30 2008,00:52) kirjoitti
Yamaha R1 -08
Harley Davidson Dyna Wide Glide -10
Harley Davidson XL1200 -08
Yamaha YZF-R1 -08
Kawasaki ZX-10R -06
Yamaha FZ1-N -06
Yamaha FZ6-S -04
Suzuki GSX-750F -89
Honda CBR 600F -89
(Gamma @ Kesä. 29 2008,22:49) kirjoitti
Kiitos näistä. Mukava, että oli muitakin kuvaamassa niin pääsi itsekin kuviin.
YZF600R Thundercat 1998 -> CBR600RR 2006
"Value your freedom, or you will lose it, teaches history. 'Don't bother us with politics', respond those who don't want to learn." -Richard Stallman
Kiitoksia kuvista, itsekin sokerikuskina olin mahtunut muutamaan..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96