Äkkiseltään kun äsken laskin hitaaseen ryhmään ilmottautuneet sain summaksi 19, eli vielä olis 6 paikkaa vapaana.
-nomen est omen-
Näillä näkymin porukka jaetaan kahtia, ettei homma mene täydeksi avohärdelliksi. Toinen puolisko kurssitetaan heti päivän alkuun ja toinen sen jälkeen, ehkä puolilta päivin noin suunnilleen. Porukka voidaan samalla jakaa enempi katukuskeihin ja enempi ratakuskeihin.
1000
Olisiko jako hitaaseen ja keskinopeaan ryhmään fiksu? Edellyttäen tietysti että menee suunnilleen tasan.(Hannula @ Touko. 22 2008,12:32) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Voihan noita väännellä miten vaan, mutta hidas taitaa olla käytännössä toi katupuoli ja keskinopeasta lähtien ratapuoli? Kurssi kestänee paljon pidempään kuin ajosetit, joten kurssia tuskin kannattaa jakaa ajovuorojen mukaan. En tästä nyt ihan varma ole, mutta tuokin kyllä selviää.
1000
Jep, niinhän ne ryhmät taitaa olla(Hannula @ Touko. 22 2008,16:38) kirjoitti
.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
+1 juu en todellakaan kysele(sikiviki @ Maalis. 21 2008,01:13) kirjoitti
Ilmottauduttu ja maksuun äkkiä![]()
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
Paikat on täynnä. Laittakaa maksut kuntoon ensi viikon aikana. Jos joudutte sen jälkeen perumaan osallistumisen, laittakaa ilmoitusta tähän ketjuun, joku sen paikan ennen pitkää lunastaa. Laittakaa mulle silloin privaa asiasta niin saadaan pidettyä osallistujalista ajan tasalla eikä Ahvenistolla synny enää epäselvyyksiä. Muistakaa, että jäsenhintaisen paikan voi kaupata vain toiselle jäsenelle, vaihtoehtona on tilittää erotus ry:lle.
1000
Maksettu on, ei vaan näy tos listassa. Tulee vissiin jollain viiveellä.
Ai jaa?
Pikkasen venähti, mutta nyt on maksettu.
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Jos joku joutuu perumaan tämän kurssin, niin mulle voisi laittaa privaa ja lunastaisin paikan itselleni *
Edit: Paikka saatu, kiitoksia!
xxx
Jos jollain tulee esteitä ja ei pääsekkään tulemaan kursseille niin lunastaisin paikan erittäin mielelläni !!!
Pirulainen sentään ku oon aina myöhässä...pitäis olla aikaisemmin liikenteessä...
Tere!
Mikäköhän se kurssin lopullinen aikataulu mahtaa olla ja onko jaottelua rata/katukuskeihin ja kumpi ensin? Olen tulossa pelkästään kurssille, joten ei viitsis käkkiä siellä aamusta asti, jos "oma" ryhmä aloittaa puolilta päivin. Niin ja jos jakoa on, niin rataryhmään olen menossa.
Rataryhmä aloittaa aamulla heti kuljettajakokouksen jälkeen ja katuryhmä n. klo 12.
Ottakaa pyörän manuaalit mukaan, jos on epäselvää missä säätöruuvit ovat.
1000
Kiitoksia infosta!
Aloitus siis joskus vähän ennen yhdeksää rataryhmällä. Myöhästyn varmaan aloituksesta vähän, kun pitää aamulla käydä töissä ja sen jälkeen ajella 140km apparalle, mutta tulossa ollaan!
Terv. jiipe
Eli katuryhmä n. klo 12:00. Tulen silloin.(Hannula @ Heinä. 06 2008,12:21) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Miten tuo jako ryhmiin menee? Vauhdin, kiinnostuksen vai jonkun muun mukaan?
Täytyskö tonne raahata jotain **tun työkaluja...
Siis suoraan sanottuna, minen tiedä yhtään miten noita systeemejä säädetään... Oliskohan mun kuitenkin parempi vaan ajella rataa ympäri
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Eiköhän ruuvimeisselillä ja lenkkiavaimella pääse aika pitkälle. Varmaan sun zetorista sellaiset löytyy? Takapään esijännityksen säätöön tarvittaneen joku erikoistyökalu tai ryssänavain.(TeeVee @ Heinä. 06 2008,22:39) kirjoitti
Juu siis traktorissahan on miltei täydellinen työkalupakki mukana jatkuvasti(klonkku6 @ Heinä. 06 2008,22:44) kirjoitti
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Tämä oli täyttä asiaa. Kiitokset järjestäjille ja kouluttajalle.
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen