Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 190:een 190:sta
    Lainaa (Gamma @ Touko. 29 2008,22:45) kirjoitti
    Noniin laitetaanpas uusi linkki valokuviin.

Kuvia

Nyt pitäisi toimia. *
    Hienoja kuvia, mutta kohteet ovatkin olleet hyviä *
    Iso kiitos kuvaajalle *
    <p>~ Pilvisenäkin päivänä aurinko paistaa, kaikki eivät sitä vain huomaa ~</p><p>Nykyinen: ei pyörää tällä hetkellä , aijemmat:Honda CB1000R -10, GSX-R 750 K2, CBR-600f -00</p>
    Lainaa (KariFi @ Touko. 30 2008,06:43) kirjoitti
    Lainaa (flamedragon @ Touko. 29 2008,12:29) kirjoitti
    Kuka lie ollut sillä viininpunainen-musta? R1:llä nopeessa, tyrkkäsin perään niin alko vähän löytymään sitä viimekesäistä, silti aika karmeeta.
    Kyllä sulla sitten onkin syytä huoleen!! * No saitpa mallia ainakin rauhallisista avauksista, kytkin luisti siihen malliin ettei ollut pelkoa keulimisista.
    No vähän mä sitä jo ihmettelinkin, jotta on nuhanen R1:nen kun perä vaan tuntuu lähestyvän ulostulossa
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
    Kiitos Hannula, otetaan kohteliaisuutena
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
    Hienoja kuvia, taitava kuvaaja tai ainakin pirun hyvä kamera.
    Minä taisin olla liputtamassa kun minusta ei ole yhtään kuva.
    Mutta ei se haittaa tein edes kerran jotain hyödyllistä kun liputin punaisella lipulla nopean ryhmän pois radalta (johtuen toki pyörän kaatumisesta).
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    Taisin olla helppo(hidas)kohde kun nuin moneen kuvaan pääsin.Kiitokset kuvaajalle
    Ainiin,
    tältäkin reissulta otetaan vastaan palautetta, ne positiiviset sekä myös rakentavat kommentit ovat tervetulleita.

Pistäkää privana minulle+jensille.

//Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Kiitoksia erinomaisesti järjestetystä ratapäivästä, homma ei voisi ainakaan mun mielestä juurikaan paremmin enää toimia!

Oli vasta toinen ratapäivä omalla kohdalla, mutta toivottavasti aikataulut antaa myöden vielä useille rata-ajeluille tänä kesänä, sen verran paljon nämäkin pari kertaa on opettaneet omasta pyörästä ja ajamisesta ylipäätään kun tota ajokokemusta on vielä muutenkin kovin vähän.

Ja kiitos palautteesta ja vinkeistä hannulalle ja heipalle !
    Honda CBR 600RR - 15

Kiitos kuvista.!!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Lainaa (Poutapäivä @ Touko. 31 2008,22:36) kirjoitti
    Ja kiitos palautteesta ja vinkeistä hannulalle ja heipalle !
    Joo todella... Kiitos omalta kohdaltani Hannulalle odottamattomasta, mutta tuiki tarpeellisesta huomiosta! Siis odottamattomasta siksi, etten tiennyt että ajoani seurattiin
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  10.  
    Kiitos Gammalle hienoista kuvista. Itse osui useasti. Sai taas paljon oppia, että miten persiillään se oma ajoasento onkaan Toivottavsti sua ei haittaa vaikka poiminkin noi itselleni?
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567