Kiitokset järjestäjille ja samalla anteeksipyyntö myöhästymisestä; ei tule toistumaan! Kohta Busalla kohti Ahvenistoa
.
Busa K8
karifi?(flamedragon @ Touko. 29 2008,12:29) kirjoitti
Ai sääki? Yleistä tälleen keväisin...kirjoitti
kirjoitti
Lemminkäisen jarruissa vilahti joku kilogikseri ohi, ja vielä pääsuoran avauksta ehdin vähän ihastella "ai noin se meneeki". Sen jälkeen ei gikseriä näkyny ja ite olin niin sekaisin että ennen palmasia loppui radasta leveys. Siitä sitten kättä pystyyn ja varikon kautta lippupisteelle jatkamaan ihailua.
Mut kyl mä vielä joskus opin. Ehkä, edes tulemaan ajoissa. Ensi kertaan.
bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla
¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
Kamerastahan se onkin kiinni...(paradox @ Touko. 29 2008,15:41) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
no ehkä muutama onnistunut sentään mahtuu joukkoon(Jassu @ Touko. 29 2008,15:42) kirjoitti
pistäkäähän jakoon kuitenkin!
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Kyllähän oli ilo silmälle, että nuin paljon osallistujiauusia ja vanhoja naamoja
Sinänsä ketutti, kun ei itse päässy käsi paketissa ajamaan... Eikä taida lääkäriltä herua lupaa ihan äkkiä
Mut
te muut miunkii puolesta, josko ens kesänä sitten nähtäis muuallakinkuin katsomossa ja varikolla.
Hienosti näytti kaikki toimivan järjestäjien taholta![]()
Cute....but kind of evil ;)
*
Palo stringeistä lahkeet ja kohta loputki narut
cbr600f-05 <--- MYYTY [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/sad_orig.gif[/img]
ONNEKSI Rakas mieheni lainaa kiltisti mulle omaa mustaa k7 [img]http://www.moottoripyora.org/iB_html/non-cgi/emoticons/smile_org.gif[/img]
Kiitos hienosta ratapäivästä järjestäjille, kouluttajille, lippumiehille ja kaikille muille ketkä olivat mukana.
Seuraavaksi meno jatkuu Kemorassa.
Onko kenelläkään kuvia laitaa nettiin? Itsellä oli kamera mukana mutta kuvat jäi ottamatta.
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
Niitä kuvia löytyy täältä.
Kuvattua tuli paljon mutta taas kerran enemmän sutta ja sekundaa. *
Noin puolet kuvista on nyt netissä. Lisäilen kunhan saan "perattua" loputkin.
Edit: linkki muutettu
Ei näy! Enkö vaan osaa?(Gamma @ Touko. 29 2008,18:51) kirjoitti
![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
En löytänyt minäkään(klonkku6 @ Touko. 29 2008,19:30) kirjoitti
![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Jotain häikkää palvelimella. *(rammus @ Touko. 29 2008,19:55) kirjoitti
Näkyivät vähänaikaa latauksen jälkeen mutta kun lisäsin kuvia ei näy enää. Hallintasivu kyllä väittää kansiossa olevan 246 kuvaa.
Pitänee ladata uudelleen. *
Edit: Ei auttanut uudelleenlataus.
Laitan kuvat toiseen nettigalleriaan ja linkin sinne kunhan kaikki kuvat ladattu ja toimivaksi todettu, *
Kiitos jo etukäteen!![]()
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Kiitokset! On se vaan hauskaa puuhastelualisäksi kun oli seura ja kelitkin kohdallaan, niin eipä voi muuta vaatia.
...paitsi tietty sen, ettei olisi yrittämisen pinnistyksestä seuraavana päivänä lihakset näin julmetun jumissa![]()
Kiitokset multakin kaikille touhuajille. Oli hauskaa käydä ekaa kertaa radalla ja toivottavasti osa niistä opeista pysyy päässä edes jonkun aikaa.
Kotiiin päästyä naama punotti. En o varma johtuko ajamisesta vai auringosta, mut samapa tuo, ens kerralla lisää.
ps. toivottavasti mun mahtavat "letkan" veto taidot ei häirinny pahasti takas pohjoseen tulemista.
-- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee
<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
Noniin laitetaanpas uusi linkki valokuviin.
Kuvia
Nyt pitäisi toimia.
Pahuksen hyviä otoksia! Kiitokset vaivannäöstä(Gamma @ Touko. 29 2008,22:45) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Upeita kuvia, kiitosta kovasti.
Törkeen hienoja kuvia! Kiitos(Gamma @ Touko. 29 2008,22:45) kirjoitti
![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Kiitos kuvista! Muutama loisto-otos minunkin kankeasta kanttailusta...
Jassukin myöntänee että kameran lisäks kuvaajakin on hyvä!
![]()
Voi herran pieksut mitä kuvia...
<p>Suzuki SV650S > Honda VTR 996F > Honda VTR1000 SP-2 2002 > Yamaha FZ1-n > Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
Kiitos TODELLA komeista kuvista Gammalle!
Kyllä tuon laatuisia kuvia on ilo katella!
Hieno kuvasarja Gamma, kiitokset !!
Kyllä sulla sitten onkin syytä huoleen!! *(flamedragon @ Touko. 29 2008,12:29) kirjoitti
No saitpa mallia ainakin rauhallisista avauksista, kytkin luisti siihen malliin ettei ollut pelkoa keulimisista.
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
olipa hienoja kuvia![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Hienoja otoksia, mutta nopiasti kattoen en ollut osunut yhteenkään kuvaan.. tommie kylläkin samalla pyörällä, mutta mun settien aikana ei ollu suljin räpsyny. hö..(Gamma @ Touko. 29 2008,22:45) kirjoitti
- T -
The Lakkivaari
Yamaha ei pamaha
Hyvinhän sä vedit(legi @ Touko. 29 2008,22:09) kirjoitti
Ainoan ongelman tais aiheuttaa se, että Vito ja mä ei taidettu kertoa mille huoltsikalle halutaan mennä
Ja siitäkin selvittiin pysähtymättä...
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Hienoa kuvasettiä tosiaan.
Tässä aikas hyvää mallia katseen käytöstä kaarteessa:
![]()
1000
Kamerasta ja säädöistä vaikea sanoa, kun en löytänyt että saako tuolta alkup exiffit jotenkin näppärästi näkyviin.(paradox @ Touko. 29 2008,23:15) kirjoitti
Kuvissa oli muutama ihan timantti joukossa ja vastapainoksi muutama tosi suttuinenkin, mutta pääasiassa mukavan laadukasta settiä.
Toi mun alkup kommentti kameraan liittyen johtuu siitä, että olen vuosia saanut näppylöitä tosta "varmasti tulee hienoja kuvia tollasella kameralla"-tyyppisistä kommenteistaJos kaveri ei osaa kuvata ollenkaan niin 6000e kalusto ei siinä jeesaa
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Ja mä olin joka kuvassa ihan pystössä![]()
Nopeessa taisin olla liijan nopee![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Kuvien joukossa on tosiaan myös suttuisia mukana. Tämä kun oli enemmänkin dokumenttikuvaamista, parempi epäterävä kuva kuin ei kuvaa ollenkaan, ajattelin. Niinkuin tuolla aiemmin mainitsin paljon tuli sutta ja sekundaa. Jos olisin valinnut galleriaan kuvia vain niiden kaikinpuoleisen laadun perusteella, niitä olisi vain muutama.(Jassu @ Touko. 30 2008,09:08) kirjoitti
Exif-tiedot saa esille vaikka ilmaisella PhotoME-ohjelmalla, jos niistä on kiinnostunut.
Ps. kamera on kyllä ihan harrastelijamalli niinkuin kuvaajakin. *![]()