iBT737A+ Bluetooth GPS vastaanotin. onko hyvä race chronon kanssa? ois kiva tietää millast aikaa ajelee...ja nopeuksii tietenkin![]()
On ihan toiminut, hyvä laite (mitä nyt liian hiljaisia aikoja tuottaa(Reci @ Elo. 16 2010,22:59) kirjoitti
). Eilen oli muuten jäänyt vahingossa päälle Nokia 5800:n sisäinen GPS Racehronon kanssa ja sekin tuntui toimivan. Viime kesänä ei oikein löytänyt edes satelliitteja kännyn omalla gepsillä saati että tolkullisia aikoja tai reittiä olisi piirtänyt, joten ilmeisesti päivitykset puhelimen tai Chronon softaan on ratkaisseet ongelman.
198,8 ja 119,1 ajalla 1.31.1(Nitrous @ Elo. 16 2010,22:37) kirjoitti
PV 50
KMX 125
Z 750
ZZR 1400
ZX10RR
S1000RR
129,3 ja 99,1 kun kierros 1:56.11(pena1 @ Elo. 17 2010,01:53) kirjoitti
...terv. hidasryhmäläinen *
Honda CRF250L pörötin
En oo koskaan käyttäny facebookkia enkä käytä, joten ei toimi videot mulla...(mattipoeka @ Elo. 16 2010,18:57) kirjoitti
![]()
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Tökkii niin pahasti ettei pysty katsomaan(mattipoeka @ Elo. 16 2010,18:57) kirjoitti
Tiedä sitten missä vika.
xxx
Yhteydessä tai koneen tehoissa, kun facebookin "HD" kuvaa.. kokeile normaali resoluutiota.(Streethawk @ Elo. 17 2010,08:09) kirjoitti
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
Su nopein veto 1.23,92 ja pääsuora 209,39km/h, nopee oikea 134,66km/h ja nopee vasuri 135,47km/h.(Jane @ Elo. 17 2010,07:15) kirjoitti
Katoin vaan ton kierroksen, huiput ainakin oli parhaat siinä, noista nopeista en tiedä josko muutaman kymmenyksen paremmin olis jollain toisella kiekalla mennyt.
Hienon päivän kuvasatoa löytyy myös täältä.
Tavoitteenani oli saada useampaa lähikuvaa mahdollisimman monesta kuskista.
Näin kuvia on tietty paljon, omia kuvia etsiessä tarvitaan kärsivällisyyttä.
Hyvää, tyylikästä ajoasentoa löytyy paljon.
Paljon löytyy varmasti myös opittavaa, toivottavasti näistä on hyötyä.
Kuvia saa vapaasti käyttää ei kaupallisiin tarkoituksiin.
Täyskokoisia voin pyydettäessa lähettää meilitse.
PS. Kiitos S^Hansulle putken lainasta.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
^ Huh, meinas työpaikan yhteys antautua noita kuvia ladatessa.
Hyvin oon kyllä kamerat väistelly. Tuolta löyty yks kuva. Muiden kamerat onnistuin välttämään kokonaan
Pääsin kyllä ajamaankin vain aamun kaksi ensimmäistä vuoroa.
OT: Kytkinkopassa hiusmurtuma, josta korkeilla kierroksilla alkaa paineen kasvaessa tihkua öljyä. Pystyykö/kannattaako tollasta jotenkin paikata vai pitääkö vaan ettiä uus koppa jostain?
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Ei sun työpaikan yhteys varmaan kyykkää, vaan Kahvipannun. Pitää säätää toi galleria useammalle sivulle, niin toimii jouhevammin.. Kunhan kerkiän.
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
Riippuu vähän, missä kohtaa murtuma on. Jos ei ole jonkun korkin kierteissä tai muuten hankalassa paikassa, niin samaa tököttiä murtuman päälle, millä korjataan autojen öljypohjan reikiä.(Medi @ Elo. 17 2010,10:46) kirjoitti
Tomorrow is just your future yesterday.
K1 Gixxeri
Kemiallista metallia voinee kokeilla paikkauksena. Materiaalista riippuen hitsauskin voisi onnistua. Tietenkin korjaus riippuu vähän murtuman koosta ja paikasta. Käy koppa kädessä vaikka jossain metallipajassa niin saa varman vastauksen asiaan.(Medi @ Elo. 17 2010,10:46) kirjoitti
Edit. Hienoja kuvia Goofylta. Sai taas vähän mietittävää ajoasentoon.
Superbike #7
Kato mihi hintaan ebaystä löytyis. Ett kannattaako nähä ees sitä vivaa ett kävis jossain pajassa kysäsemässä hitsausta.(Medi @ Elo. 17 2010,10:46) kirjoitti
Jos jollain tökötillä virittelet, niin joudut melkein poraan päätösreiät murtumalle, ja hieman sisäpuolelta "avaamaan" sitä murtumaa sen verran ett saat tökötille tartuntapinnat siihen halkeamaan.
Toki jos quick and dirty kelpaa, niin hioo vaan sen alueen sisäpuolelta riittävän karkeeks ja vetäsee sen purkkapaikan siihen päälle. Toimii niin kauan ku toimii.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Terveisiä Töölön sairaalasta! Tulipa oudossa paikassa (kai jo ennen paluun nopeaa vasuria ja vieläpä oikealle) kaato, josta en muista mitään. Olisiko ollut wobblaus, kun uusi Ö:kin vielä tallin hyllyssä? Kommentteja otan mielelläni vastaan. Vauhdit olivat aamupäivästä n. 1.35 ja ajo vielä varovaista.
Vikalista: solari leikattu, lapaluu ja 2 kylkiluuta murtunut, joista toinen pisti ilmarinnan keuhkoon; saikkua 6 viikkoa. Olo kuitenkin erinomainen; tosin hoitsuissa ei missitasoisia. Pelkoja ei jäänyt, mutta Outi pitää lepytellä ennen ensi kesän ratailuja.
Suurkiitos Helille ja Jarnolle kaluston ja miehen kotiuttamisesta sekä kaikille muillekin auttaneille. Hiukan täällä ihmeteltiin, miksei mulle ambulanssi kelvannut![]()
Busa K8
Auts, kylläpä sattui pahasti *(-Harza- @ Elo. 17 2010,14:06) kirjoitti
Jos oikein ymmärsin, niin pyörä oli lähtenyt Lemminkäisen jälkeissä oikeassa nyppylän päältä (?). Itse asiaa pohdin iltapäivän ajoissa ja pari kertaa huomasin suunnilleen niillä paikkeilla, että siinä on asfaltissa sauma. Itse sain takasen lipsumaan siinä pari kertaa, kun hieman avasi lisää.
Paranemisia sinne sairaalaan, toivotavasti mies tulee 100% kuntoon ja nähdään taas ensikesänä radalla *![]()
xxx
Ja toisekseen ois se taksiki ollu vissiin mukavampi matkustusmuoto, kun meijän vito, mikä puhaltaa vaan lämmintä tai kuumaa ilmaa ohjaamoon(-Harza- @ Elo. 17 2010,14:06) kirjoitti
Hienoa että tuut kuntoon ja kyllä se Outiki leppyy ajan kanssa. Ens kesänä vaan sit lissää ajjoo, eiks niin.
Luultavasti se on ihan hyvä juttu, ettet muista mitä siinä tapahtu, niin ei tuu kammoo mihinkään ajotoimintoon.
-H
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Jep, niiltä main muistelisin asfaltissa olleiden hankaumajälkien lähteneen.(Streethawk @ Elo. 17 2010,14:47) kirjoitti
Pääasia olisi että kuski tulee kuntoon eikä mitään vakavampaa jää lipoista jäljelle. Täytyy sanoa, että vähän itseäni aina hirvittää kun lanssista kaivetaan paareja esiin...
Olen kuullut, että kylkiluiden murruttua parasta terapiaa on saada läjä kavereita sairaalasängyn viereen kertomaan hyviä vitsejä ja naurattamaan potilasta.Pikaista paranemista ja toivottavasti sopivat selitykset ja "lääkkeet" löytyy jotta myös ensi kaudeksi ratalisenssin saat kotoa.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
OK, taisin käsittää paikan väärin. Se kypärän leukalappukin saattaa sitten olla multa. Kumma, että RaceChronon käppyrästä voisi päätellä aivan eri paikan.
Pasi, muistan neuvosi![]()
Busa K8
Paranemisia, tätä kaatoa en tainnutkaan nähdä.(-Harza- @ Elo. 17 2010,15:27) kirjoitti
---------------------------
Mattipoeka
KTM 690 Enduro R 2012
Husqvarna FE 350 2014
ex. KTM 990 SM-T 2010
ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
ex. Husaberg TE 250 2009
ex. KTM 690 Enduro 2009
ex. KTM 990 Super Duke 2008
www.mattipoeka.com
15v radalla pyörineenä ja jokusen sata kaatoa nähneenä arvaan näin:(-Harza- @ Elo. 17 2010,14:06) kirjoitti
Jäljistä päätellen (mopo + mies + rata) jarrutit etusen alta mopon ollessa vielä suorassa. Siitä suistuu tollasessa paikassa voimalla naamalleen ja ottaa yleensä olka edellä Telluksen vastaan.
Miksi, sitä en osaa kertoa. Todennäköisesti kuitenkin haukkasit vaan liika nopeesti jarrulle. Seuraavaa en sano pahalla, mutta aamun seteissä oli sulla aika paljon sellaista hätäilyn ja kiireen makua. Sillon on helppo tehdä virheitä vaikka vauhti olis kuinka hiljainen.
Ihminen paranee kuitenkin itsekseen, joten tsemppiä.
Kiitos Goofy s:älle hienoista kuvista. Näyttää jopa vauhdikkaalta toi oma ajaminenkin ja polvipalat kävi ekaa kertaa tontissa... Meinas vaan ameriikan laitteessa olla vähän lämpöongelmia.... Hieno päivä ja kiitokset järjestäjille , oli eka reissu Org:in mukana.
Mopoton , barracuda 397hemi
Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
Testi
En ole saanut kaikkia auki. Jumittaa aina johonkin.(S^Hansu @ Elo. 17 2010,16:50) kirjoitti
xxx
Muutaman refreshin jälkeen suostui lataamaan kaikki. Toimii aika nihkeästi tuo albumi.(S^Hansu @ Elo. 17 2010,16:50) kirjoitti
Superbike #7
Right click -> show image(tai joku vastaava, selaimesta riippuen) jos jaksaa kliksutella, niin saa loputkin näkyviin.(Streethawk @ Elo. 17 2010,16:54) kirjoitti
Kiitoksia mun kysymykseen vastanneille! Taidan ensimmäisenä kokeilla tota metallitöhnää ainakin näin väliaikaisratkaisuna ja ettiä sitten ehjää koppaa tilalle ebaysta ja purkaamoilta.
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Olet varmaan oikeassa. Tuossa kohtaa olen jarruttanut yleensä varsin kevyesti, mutta ehkä keula oli vielä kevyt. Pitää muistaa jatkossa!(998sFE @ Elo. 17 2010,16:16) kirjoitti
Ajotyylikin pitää varmaan paikkansa, itse sitä on vaikeampi arvioida. Kaatoja on muutamassa vuodessa tätä ennen kuitenkin tullut vain yksi harmiton ja lievästi levottomia paikkoja muutama. Ehkä nuo aamun setit olivat vähän hakemista, kun ratapäiviä on tältä kesältä alla valitettavan vähän.
Niin, RaceChronoa tulkkasin väärin. Paikka oli juuri tuo äskeinen.
Busa K8
En saa noita näkyviin, lataa muutaman hassun ja jää jumiin *(S^Hansu @ Elo. 17 2010,16:50) kirjoitti
![]()
CBR600RR
H-D XL883R
ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
Mulle lautautui kaikki mutta ei toi nopeeta touhua ole. Kone vielä mokkulan varassa...kirjoitti
Noin siinä tais käydä. Olin sattumalta katsomossa just kaatohetkellä.kirjoitti
XX -06 (2012 - 2014)
Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
GSX-R 1000 k8 (2010)
XX -08 (2008-2010)
XX -05 (2005-2008)
CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
Vaihdamme palvelinta, kestää jonkin aikaa. (oma himaliittymä huimat 1M)
Scuuballe kiitti avuntarjonnasta, käännymme puoleesi tarvittaessa.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green