Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 186:sta
  1. #151
    iBT737A+ Bluetooth GPS vastaanotin. onko hyvä race chronon kanssa? ois kiva tietää millast aikaa ajelee...ja nopeuksii tietenkin
  2. #152
    Lainaa (Reci @ Elo. 16 2010,22:59) kirjoitti
    iBT737A+ Bluetooth GPS vastaanotin. onko hyvä race chronon kanssa? ois kiva tietää millast aikaa ajelee...ja nopeuksii tietenkin *
    On ihan toiminut, hyvä laite (mitä nyt liian hiljaisia aikoja tuottaa ). Eilen oli muuten jäänyt vahingossa päälle Nokia 5800:n sisäinen GPS Racehronon kanssa ja sekin tuntui toimivan. Viime kesänä ei oikein löytänyt edes satelliitteja kännyn omalla gepsillä saati että tolkullisia aikoja tai reittiä olisi piirtänyt, joten ilmeisesti päivitykset puhelimen tai Chronon softaan on ratkaisseet ongelman.
  3. #153
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 16 2010,22:37) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Elo. 16 2010,22:30) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 16 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 16 2010,21:50) kirjoitti
    Lainaa (MRi @ Elo. 16 2010,21:44) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Täyty oikeen kattoa omia nopeuksia noissa kohdissa.
    183 ja 115 kun kierrosaika 1.35.7.
    Samoin. 201 ja 117 kun aika 1.32.5.
    207 ja 131 ajalla 1.28.0
    164,1 ja 119,4 kierrosajalla 1:33:7.
    196,7 ja 130,6 ajalla 1.27.4
    198,8 ja 119,1 ajalla 1.31.1
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  4. #154
    Lainaa (pena1 @ Elo. 17 2010,01:53) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 16 2010,22:37) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Elo. 16 2010,22:30) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 16 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 16 2010,21:50) kirjoitti
    Lainaa (MRi @ Elo. 16 2010,21:44) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Täyty oikeen kattoa omia nopeuksia noissa kohdissa.
    183 ja 115 kun kierrosaika 1.35.7.
    Samoin. 201 ja 117 kun aika 1.32.5.
    207 ja 131 ajalla 1.28.0
    164,1 ja 119,4 kierrosajalla 1:33:7.
    196,7 ja 130,6 ajalla 1.27.4
    198,8 ja 119,1 ajalla 1.31.1
    129,3 ja 99,1 kun kierros 1:56.11

    ...terv. hidasryhmäläinen *



    Honda CRF250L pörötin
  5. #155
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 16 2010,18:57) kirjoitti
    Ilmotelkaa toimiiko vai ei :P
    En oo koskaan käyttäny facebookkia enkä käytä, joten ei toimi videot mulla...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  6. #156
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 16 2010,18:57) kirjoitti
    Ilmotelkaa toimiiko vai ei :P
    Tökkii niin pahasti ettei pysty katsomaan Tiedä sitten missä vika.
    xxx
  7. #157
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 17 2010,08:09) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 16 2010,18:57) kirjoitti
    Ilmotelkaa toimiiko vai ei :P
    Tökkii niin pahasti ettei pysty katsomaan * Tiedä sitten missä vika.
    Yhteydessä tai koneen tehoissa, kun facebookin "HD" kuvaa.. kokeile normaali resoluutiota.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  8. #158
    Poistettu
    Lainaa (Jane @ Elo. 17 2010,07:15) kirjoitti
    Lainaa (pena1 @ Elo. 17 2010,01:53) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 16 2010,22:37) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Elo. 16 2010,22:30) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Elo. 16 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 16 2010,21:50) kirjoitti
    Lainaa (MRi @ Elo. 16 2010,21:44) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Täyty oikeen kattoa omia nopeuksia noissa kohdissa.
    183 ja 115 kun kierrosaika 1.35.7.
    Samoin. 201 ja 117 kun aika 1.32.5.
    207 ja 131 ajalla 1.28.0
    164,1 ja 119,4 kierrosajalla 1:33:7.
    196,7 ja 130,6 ajalla 1.27.4
    198,8 ja 119,1 ajalla 1.31.1
    129,3 ja 99,1 kun kierros 1:56.11

    ...terv. hidasryhmäläinen *
    Su nopein veto 1.23,92 ja pääsuora 209,39km/h, nopee oikea 134,66km/h ja nopee vasuri 135,47km/h.

    Katoin vaan ton kierroksen, huiput ainakin oli parhaat siinä, noista nopeista en tiedä josko muutaman kymmenyksen paremmin olis jollain toisella kiekalla mennyt.
  9. #159
    Hienon päivän kuvasatoa löytyy myös täältä.

    Tavoitteenani oli saada useampaa lähikuvaa mahdollisimman monesta kuskista.
    Näin kuvia on tietty paljon, omia kuvia etsiessä tarvitaan kärsivällisyyttä.

    Hyvää, tyylikästä ajoasentoa löytyy paljon.
    Paljon löytyy varmasti myös opittavaa, toivottavasti näistä on hyötyä.

    Kuvia saa vapaasti käyttää ei kaupallisiin tarkoituksiin.

    Täyskokoisia voin pyydettäessa lähettää meilitse.

    PS. Kiitos S^Hansulle putken lainasta.



    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  10. #160
    ^ Huh, meinas työpaikan yhteys antautua noita kuvia ladatessa.

    Hyvin oon kyllä kamerat väistelly. Tuolta löyty yks kuva. Muiden kamerat onnistuin välttämään kokonaan
    Pääsin kyllä ajamaankin vain aamun kaksi ensimmäistä vuoroa.

    OT: Kytkinkopassa hiusmurtuma, josta korkeilla kierroksilla alkaa paineen kasvaessa tihkua öljyä. Pystyykö/kannattaako tollasta jotenkin paikata vai pitääkö vaan ettiä uus koppa jostain?



    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  11. #161
    Ei sun työpaikan yhteys varmaan kyykkää, vaan Kahvipannun. Pitää säätää toi galleria useammalle sivulle, niin toimii jouhevammin.. Kunhan kerkiän.
    Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
  12. #162
    Lainaa (Medi @ Elo. 17 2010,10:46) kirjoitti
    Kytkinkopassa hiusmurtuma, josta korkeilla kierroksilla alkaa paineen kasvaessa tihkua öljyä. Pystyykö/kannattaako tollasta jotenkin paikata vai pitääkö vaan ettiä uus koppa jostain?
    Riippuu vähän, missä kohtaa murtuma on. Jos ei ole jonkun korkin kierteissä tai muuten hankalassa paikassa, niin samaa tököttiä murtuman päälle, millä korjataan autojen öljypohjan reikiä.
    Tomorrow is just your future yesterday.

    K1 Gixxeri
  13. #163
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Medi @ Elo. 17 2010,10:46) kirjoitti
    ^ Huh, meinas työpaikan yhteys antautua noita kuvia ladatessa.

    Hyvin oon kyllä kamerat väistelly. Tuolta löyty yks kuva. Muiden kamerat onnistuin välttämään kokonaan
    Pääsin kyllä ajamaankin vain aamun kaksi ensimmäistä vuoroa.

    OT: Kytkinkopassa hiusmurtuma, josta korkeilla kierroksilla alkaa paineen kasvaessa tihkua öljyä. Pystyykö/kannattaako tollasta jotenkin paikata vai pitääkö vaan ettiä uus koppa jostain?
    Kemiallista metallia voinee kokeilla paikkauksena. Materiaalista riippuen hitsauskin voisi onnistua. Tietenkin korjaus riippuu vähän murtuman koosta ja paikasta. Käy koppa kädessä vaikka jossain metallipajassa niin saa varman vastauksen asiaan.

    Edit. Hienoja kuvia Goofylta. Sai taas vähän mietittävää ajoasentoon.



    Superbike #7
  14. #164
    Lainaa (Medi @ Elo. 17 2010,10:46) kirjoitti
    OT: Kytkinkopassa hiusmurtuma, josta korkeilla kierroksilla alkaa paineen kasvaessa tihkua öljyä. Pystyykö/kannattaako tollasta jotenkin paikata vai pitääkö vaan ettiä uus koppa jostain?
    Kato mihi hintaan ebaystä löytyis. Ett kannattaako nähä ees sitä vivaa ett kävis jossain pajassa kysäsemässä hitsausta.

    Jos jollain tökötillä virittelet, niin joudut melkein poraan päätösreiät murtumalle, ja hieman sisäpuolelta "avaamaan" sitä murtumaa sen verran ett saat tökötille tartuntapinnat siihen halkeamaan.
    Toki jos quick and dirty kelpaa, niin hioo vaan sen alueen sisäpuolelta riittävän karkeeks ja vetäsee sen purkkapaikan siihen päälle. Toimii niin kauan ku toimii.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #165
    Terveisiä Töölön sairaalasta! Tulipa oudossa paikassa (kai jo ennen paluun nopeaa vasuria ja vieläpä oikealle) kaato, josta en muista mitään. Olisiko ollut wobblaus, kun uusi Ö:kin vielä tallin hyllyssä? Kommentteja otan mielelläni vastaan. Vauhdit olivat aamupäivästä n. 1.35 ja ajo vielä varovaista.

    Vikalista: solari leikattu, lapaluu ja 2 kylkiluuta murtunut, joista toinen pisti ilmarinnan keuhkoon; saikkua 6 viikkoa. Olo kuitenkin erinomainen; tosin hoitsuissa ei missitasoisia. Pelkoja ei jäänyt, mutta Outi pitää lepytellä ennen ensi kesän ratailuja.

    Suurkiitos Helille ja Jarnolle kaluston ja miehen kotiuttamisesta sekä kaikille muillekin auttaneille. Hiukan täällä ihmeteltiin, miksei mulle ambulanssi kelvannut
    Busa K8
  16. #166
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 17 2010,14:06) kirjoitti
    Terveisiä Töölön sairaalasta! Tulipa oudossa paikassa (kai jo ennen paluun nopeaa vasuria ja vieläpä oikealle) kaato, josta en muista mitään. Olisiko ollut wobblaus, kun uusi Ö:kin vielä tallin hyllyssä? Kommentteja otan mielelläni vastaan.
    Auts, kylläpä sattui pahasti *

    Jos oikein ymmärsin, niin pyörä oli lähtenyt Lemminkäisen jälkeissä oikeassa nyppylän päältä (?). Itse asiaa pohdin iltapäivän ajoissa ja pari kertaa huomasin suunnilleen niillä paikkeilla, että siinä on asfaltissa sauma. Itse sain takasen lipsumaan siinä pari kertaa, kun hieman avasi lisää.

    Paranemisia sinne sairaalaan, toivotavasti mies tulee 100% kuntoon ja nähdään taas ensikesänä radalla *
    xxx
  17. #167
    AdvAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 17 2010,14:06) kirjoitti
    Suurkiitos Helille ja Jarnolle kaluston ja miehen kotiuttamisesta sekä kaikille muillekin auttaneille. Hiukan täällä ihmeteltiin, miksei mulle ambulanssi kelvannut
    Ja toisekseen ois se taksiki ollu vissiin mukavampi matkustusmuoto, kun meijän vito, mikä puhaltaa vaan lämmintä tai kuumaa ilmaa ohjaamoon

    Hienoa että tuut kuntoon ja kyllä se Outiki leppyy ajan kanssa. Ens kesänä vaan sit lissää ajjoo, eiks niin.
    Luultavasti se on ihan hyvä juttu, ettet muista mitä siinä tapahtu, niin ei tuu kammoo mihinkään ajotoimintoon.
    -H
    Rapa-akka
    CFMoto 450MT -24
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    Ducati 748s -95
    #AdvAuntie
  18. #168
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 17 2010,14:47) kirjoitti
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 17 2010,14:06) kirjoitti
    Terveisiä Töölön sairaalasta! Tulipa oudossa paikassa (kai jo ennen paluun nopeaa vasuria ja vieläpä oikealle) kaato, josta en muista mitään. Olisiko ollut wobblaus, kun uusi Ö:kin vielä tallin hyllyssä? Kommentteja otan mielelläni vastaan.
    Auts, kylläpä sattui pahasti *

    Jos oikein ymmärsin, niin pyörä oli lähtenyt Lemminkäisen jälkeissä oikeassa nyppylän päältä (?). Itse asiaa pohdin iltapäivän ajoissa ja pari kertaa huomasin suunnilleen niillä paikkeilla, että siinä on asfaltissa sauma. Itse sain takasen lipsumaan siinä pari kertaa, kun hieman avasi lisää.

    Paranemisia sinne sairaalaan, toivotavasti mies tulee 100% kuntoon ja nähdään taas ensikesänä radalla *
    Jep, niiltä main muistelisin asfaltissa olleiden hankaumajälkien lähteneen.

    Pääasia olisi että kuski tulee kuntoon eikä mitään vakavampaa jää lipoista jäljelle. Täytyy sanoa, että vähän itseäni aina hirvittää kun lanssista kaivetaan paareja esiin...

    Olen kuullut, että kylkiluiden murruttua parasta terapiaa on saada läjä kavereita sairaalasängyn viereen kertomaan hyviä vitsejä ja naurattamaan potilasta. Pikaista paranemista ja toivottavasti sopivat selitykset ja "lääkkeet" löytyy jotta myös ensi kaudeksi ratalisenssin saat kotoa.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  19. #169
    OK, taisin käsittää paikan väärin. Se kypärän leukalappukin saattaa sitten olla multa. Kumma, että RaceChronon käppyrästä voisi päätellä aivan eri paikan.
    Pasi, muistan neuvosi
    Busa K8
  20. #170
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 17 2010,15:27) kirjoitti
    OK, taisin käsittää paikan väärin. Se kypärän leukalappukin saattaa sitten olla multa. Kumma, että RaceChronon käppyrästä voisi päätellä aivan eri paikan.
    Pasi, muistan neuvosi
    Paranemisia, tätä kaatoa en tainnutkaan nähdä.
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  21. #171
    Poistettu
    Lainaa (-Harza- @ Elo. 17 2010,14:06) kirjoitti
    Terveisiä Töölön sairaalasta! Tulipa oudossa paikassa (kai jo ennen paluun nopeaa vasuria ja vieläpä oikealle) kaato, josta en muista mitään. Olisiko ollut wobblaus, kun uusi Ö:kin vielä tallin hyllyssä? Kommentteja otan mielelläni vastaan. *Vauhdit olivat aamupäivästä n. 1.35 ja ajo vielä varovaista.

    Vikalista: solari leikattu, lapaluu ja 2 kylkiluuta murtunut, joista toinen pisti ilmarinnan keuhkoon; saikkua 6 viikkoa. Olo kuitenkin erinomainen; tosin *hoitsuissa ei missitasoisia. Pelkoja ei jäänyt, mutta Outi pitää lepytellä ennen ensi kesän ratailuja.

    Suurkiitos Helille ja Jarnolle kaluston ja miehen kotiuttamisesta sekä kaikille muillekin auttaneille. Hiukan täällä ihmeteltiin, miksei mulle ambulanssi kelvannut
    15v radalla pyörineenä ja jokusen sata kaatoa nähneenä arvaan näin:

    Jäljistä päätellen (mopo + mies + rata) jarrutit etusen alta mopon ollessa vielä suorassa. Siitä suistuu tollasessa paikassa voimalla naamalleen ja ottaa yleensä olka edellä Telluksen vastaan.

    Miksi, sitä en osaa kertoa. Todennäköisesti kuitenkin haukkasit vaan liika nopeesti jarrulle. Seuraavaa en sano pahalla, mutta aamun seteissä oli sulla aika paljon sellaista hätäilyn ja kiireen makua. Sillon on helppo tehdä virheitä vaikka vauhti olis kuinka hiljainen.

    Ihminen paranee kuitenkin itsekseen, joten tsemppiä.
  22. #172
    Kiitos Goofy s:älle hienoista kuvista. Näyttää jopa vauhdikkaalta toi oma ajaminenkin ja polvipalat kävi ekaa kertaa tontissa... Meinas vaan ameriikan laitteessa olla vähän lämpöongelmia.... Hieno päivä ja kiitokset järjestäjille , oli eka reissu Org:in mukana.
    Mopoton , barracuda 397hemi
  23. #173
    Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
    Testi
  24. #174
    Lainaa (S^Hansu @ Elo. 17 2010,16:50) kirjoitti
    Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
    En ole saanut kaikkia auki. Jumittaa aina johonkin.
    xxx
  25. #175
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (S^Hansu @ Elo. 17 2010,16:50) kirjoitti
    Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
    Muutaman refreshin jälkeen suostui lataamaan kaikki. Toimii aika nihkeästi tuo albumi.
    Superbike #7
  26. #176
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 17 2010,16:54) kirjoitti
    Lainaa (S^Hansu @ Elo. 17 2010,16:50) kirjoitti
    Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
    En ole saanut kaikkia auki. Jumittaa aina johonkin.
    Right click -> show image(tai joku vastaava, selaimesta riippuen) jos jaksaa kliksutella, niin saa loputkin näkyviin.

    Kiitoksia mun kysymykseen vastanneille! Taidan ensimmäisenä kokeilla tota metallitöhnää ainakin näin väliaikaisratkaisuna ja ettiä sitten ehjää koppaa tilalle ebaysta ja purkaamoilta.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  27. #177
    Lainaa (998sFE @ Elo. 17 2010,16:16) kirjoitti
    Jäljistä päätellen (mopo + mies + rata) jarrutit etusen alta mopon ollessa vielä suorassa. Siitä suistuu tollasessa paikassa voimalla naamalleen ja ottaa yleensä olka edellä Telluksen vastaan.

    Miksi, sitä en osaa kertoa. Todennäköisesti kuitenkin haukkasit vaan liika nopeesti jarrulle. Seuraavaa en sano pahalla, mutta aamun seteissä oli sulla aika paljon sellaista hätäilyn ja kiireen makua. Sillon on helppo tehdä virheitä vaikka vauhti olis kuinka hiljainen.
    Olet varmaan oikeassa. Tuossa kohtaa olen jarruttanut yleensä varsin kevyesti, mutta ehkä keula oli vielä kevyt. Pitää muistaa jatkossa!

    Ajotyylikin pitää varmaan paikkansa, itse sitä on vaikeampi arvioida. Kaatoja on muutamassa vuodessa tätä ennen kuitenkin tullut vain yksi harmiton ja lievästi levottomia paikkoja muutama. Ehkä nuo aamun setit olivat vähän hakemista, kun ratapäiviä on tältä kesältä alla valitettavan vähän.

    Niin, RaceChronoa tulkkasin väärin. Paikka oli juuri tuo äskeinen.
    Busa K8
  28. #178
    Lainaa (S^Hansu @ Elo. 17 2010,16:50) kirjoitti
    Tuota noista Goofyn kuvista, aukeaako tuo koko thumbnail kasa kaikille, siis mulla jumittaa johonkin 500 kuvaa jäljellä kohtaan?
    En saa noita näkyviin, lataa muutaman hassun ja jää jumiin *
    CBR600RR
    H-D XL883R
    ex. Kawa ER-5, CB600F, CB1300F, BMW R65
  29. #179
    Lainaa kirjoitti
    En saa noita näkyviin, lataa muutaman hassun ja jää jumiin *
    Mulle lautautui kaikki mutta ei toi nopeeta touhua ole. Kone vielä mokkulan varassa...

    Lainaa kirjoitti
    Jäljistä päätellen (mopo + mies + rata) jarrutit etusen alta mopon ollessa vielä suorassa. Siitä suistuu tollasessa paikassa voimalla naamalleen ja ottaa yleensä olka edellä Telluksen vastaan
    Noin siinä tais käydä. Olin sattumalta katsomossa just kaatohetkellä.
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
  30.  
  31. #180
    Vaihdamme palvelinta, kestää jonkin aikaa. (oma himaliittymä huimat 1M)

    Scuuballe kiitti avuntarjonnasta, käännymme puoleesi tarvittaessa.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen