Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Termos..

onko täällä ketään Heldin ajokamoilla ajavaa kuskia?

Tekisi mieli tilata mutta kun en ole ihan varma tuosta koosta että miten on esm verrattuna Nessiin, onko suunnilleen yks yhteen tontilla esm joku 54?

ja jos nyt joku onnellinen näitä omistaa niin minkä kokoinen itse olet vs kuteiden koko?

Näitä kun ei täällä etelässä pääse oikeen mihinkään sovittelemaan, ei jaksa seinäjoelle ajella...
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

ZX12R
    Lainaa (Murina @ Kesä. 14 2010,15:01) kirjoitti
    Termos..

onko täällä ketään Heldin ajokamoilla ajavaa kuskia?

Tekisi mieli tilata mutta kun en ole ihan varma tuosta koosta että miten on esm verrattuna Nessiin, onko suunnilleen yks yhteen tontilla esm joku 54?

ja jos nyt joku onnellinen näitä omistaa niin minkä kokoinen itse olet vs kuteiden koko?

Näitä kun ei täällä etelässä pääse oikeen mihinkään sovittelemaan, ei jaksa seinäjoelle ajella...
    Ainakin Heldin farkuissa on aika tiukat koot.
    Mulla normaalisti muissa housuissa 56 tai 36" vaati vyön pysyäkseen ylhäällä, heldin 38" istuu just.
  3.  
    ite oon 175/80, ja kotoota löytyy heldin aras nahkatakki. kokoa 54. 52 ois sopiva t-paidan kanssa. ton 54n alle menee huppari tarvittaessa.