Olen tässä miettinyt kärryä mopottimeen. Ja aikani surffailtua löysinkin mieleisen täältä http://www.tourmaster.nl
Eli genco 150 tai 260 *GENCO150
Kysymys ois et jos alan puuhamieheks ni oisko muita kiinnostuneita?
Kimpassa saatettas saada hintaa ales.
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
motokärry. tekee yksilöllisesti toiveiden mukaan. suomessa.
motokärry
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Juuh tiedän, mutta noi liian kookkaita ja mites nyt nätisti sanois "kohloja" mun makuun.(kawabata @ Kesä. 05 2010,07:56) kirjoitti
Vois tietysti kysellä pystyskös tekeen mallista.
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
Jos suksipoksin vetäminen ei kiinnosta, niin mulla on tommonen tarjolla. jos kiinnostaa voin ajaa sen näytille.
http://www.moottoripyora.org/kuva-al...php?pos=-20556
Elämä on onneksi mutkikasta
<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
toi mun kärry lähtee kyllä aika paljon halvemmalla.(kawaukko @ Kesä. 05 2010,09:54) kirjoitti
Elämä on onneksi mutkikasta
Moto-kärrynhän saa vielä tehdä itse, ei tartte rekisteröidä, ei katsastaa
Muutamia hyviä ideoita:
- http://www.slicktrailer.com
- http://www.uni-go-trailers.com
- http://www.mono-trail.co.uk
Kärryn kokonaispaino kun ei saa olla kuin 50% pyörän omapainosta => tuo toinen rengas on kärryssä melkoinen hyötykuorman haukkaaja => tehdään siis 1-renkainen![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
tommosta tänään testivedin
ihan siivosti kulkee perässä![]()
Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
Nassukirja
Tää jättää jo kyllä melkein sanattomaksi...(Urdu Mörhaër @ Kesä. 16 2010,20:25) kirjoitti
![]()
![]()
Korjatkaa jos menee väärin, mutta ymmärtääkseni jos on jousittamaton kärry ni ei sais vetää kuin 60km/h.(HiTec @ Kesä. 05 2010,22:04) kirjoitti
EDIT: Sain muuten tourmaster hinnaston jos jotakuta kiinnostaapi.
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
Pitää paikkansa. Mutta eihän tuon 1-renkaisenkaan tartte jousittamaton olla. Ja kiinnitys mopottimeen "ristikkonivelellä" niin kärry kallistelee mopon mukana mutkissa. Ja mitä olen muutamia noita tavannut, kuski on sanonut ettei tuota juurikaan edes perässä huomaa - toisin kuin nuo perinteikkäimmät 2-renkaiset jotka "puskee" mutkassa mopoa pystyyn(nwobhm @ Kesä. 17 2010,07:24) kirjoitti
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Tuossa aloin pähkimään jos rakentas moposkootterin pohjalta rungon kärryyn. Ois jouset ja muut valmiina ja katteista saattas saada rakenneltua boksin.(HiTec @ Kesä. 17 2010,08:23) kirjoitti
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
Moposkodan moottoriyksikkö vain purkaen ja vartsun perästä rattaatkin pois jarruttelemasta = varikopasta jää vain tyhjät, kantavat kuoret. Ja itse runko "lattiasta katki", ristikkonivel Kemppi-liimalla epäputkeen ja vastaava liityntä mopottimeen. Vielä jos innostusta riittää, penkinalaisen sisäkopan pieni modifikaatio s.e. bensa- ja öljytankit pois ja tavaratilaa niiden paikalle lisää. Istuin toimii jo muutenkin, lukittavana tavaratilan kantena. Ja perässä on kaikki tarvittavat valaisimetkin valmiina + kilven paikkakin jopa valaistuna. Ainoa että sen punaisen kolmion sinne joutuu ruuvaamaan, mutta koska rakenne on alle 1m leveä, 1kpl riittää vaikka lokarin päähän roikuskelemaan(nwobhm @ Kesä. 17 2010,09:28) kirjoitti
Edit: Ja kun pehmustettu jakkarakin on jo valmiina + kiinnitys mopottimeen "kiinteä", niin saisikohan siinä jakkaralla tulla yksi lisämatkustajakin hiukka extreme-tyylillä. Jalkatapit, takakahvat yms. kun löytyy myös jo valmiinaTai sitten "laajentaa" tuota asentamalla kärrynkin tarakalle takaboxin = toimii lisämatkustajan selkänojana
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Tollasta vähän aattelinkin.(HiTec @ Kesä. 17 2010,10:35) kirjoitti
Ja jos joku uskaltaa kyytiin, ni kyl mää sit verän![]()
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
Näinpä tuossa kasitiellä taannoin Goldwingin missä oli aivan h*lvetillinen kärry. Paino takuulla 2x sen sohvan verran ja kärry pomppi peräs ku AD/HD lapsi leikkikentäl. Ohittaes kattelin nii äijä ajeli yhdel kädel rennost vaa ilma huolta huomisest.(HiTec @ Kesä. 05 2010,22:04) kirjoitti
Oli kyl nii vaarallisen näköinen setti et ihmettelen jos oli laillinen
Sit ihan mielenkiinnost kysymys: Onko se enää mitään moottoripyöräilyä jos ajaa kolmipyöräisellä ja vetää vielä perässään kärryä......?
636 -06
Hmm... Tuolla tallissa kyllä jo yksi 35tkm kelattu skodan raakki venttailisi ja syksyllä olisi kunnon harrastustilatkin järjestyksessä (nykyisessä tallissa ei juuri muuta mahdu kuin säilyttelemään noita menopelejä), niin pitäisiköhän lähteä "haasteeseen"(nwobhm @ Kesä. 17 2010,10:45) kirjoitti
Tuo skoda on vm -00 ja "jokusen" kerran kyljelläänkin käynyt, runko jo ihan kiitettävästi ruosteessa (esim. keskijalka jo aikaa sitten murtui ruostumisen vuoksi ja pakoputkeenkin jo ruostui reikä). Sitä se läpivuotinen cruisailu tekee, suolapaskaa alustan sopukat täyteen
Edit: Ja jos vielä tekisi oikein kasaanpainuvan aisan, voisi tuon rumpujarrunkin virittää toimintaan => jarrullinen peräkärryJa jos jarruttomana saa kiskoa 50% mopon omapainosta, niin paljonkohan tuolla jarrullisella sitten saisi? Ai niin, jarrullinen pitäisikin jo rekisteröidä ja katsastaa = unohdetaan
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
ei, mutta pirun hauskaa se voi olla(Zip @ Kesä. 17 2010,11:04) kirjoitti
Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
Nassukirja
Pidäppäs ajantasalla tämän suhteen(HiTec @ Kesä. 17 2010,12:32) kirjoitti
![]()
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
Huomasit varmaan tuolla aiemmin jotta vasta syksyllä on tilat kondiksessa, vielä tontilla ei ole kuin linjapukit(nwobhm @ Kesä. 18 2010,07:37) kirjoitti
Tuohon vielä terassit, pihakivet, talon maalaamiset, mamman puutarhasuunnitelmat... Luulen että aurinko saa vielä "jokusen" kerran nousta ennen kuin tämä projekti tulee itselläni ajankohtaiseksi
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Juuh, mut silti(HiTec @ Kesä. 18 2010,08:31) kirjoitti
![]()
kun yrittää ja epäonnistuu, niin mitä siitä oppii? Ei kannata yrittää.
RD-350>>CB-750>>GSX-1400>>VTX-1800>>Victory Cross Roards-->?
Ite mietin, että jos tekis mahdollisimman kapean 1 renkaisen rungon ja kiinnittäisi siihen kylkeen laukkutelineet.
Saisi sitten tarvittaessa ottaa laukut siitä sisälle.
Ja voisihan siihen päälle tehdä vielä jonkulaisen tarakan, jos osa tavaroista ei sovi laukkuun tai takalaukkua varten.