Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 298:sta
    Jokaista vastaantulevaa prätkää pyrin tervehtimään, mutta eipä tuo päivä ole siitä pilaantunut, vaikka vastausta ei tulisikkaan

Tämä taitaa olla niitä joka keväisiä keskustelun aiheita
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
    Täälläpäin useimmiten käpälät nousee. Kaupungissa voi joskus olla liikaa tekemistä moikkailuun tai pitää vain päätä heilauttaa kypärää. Saksassakin moikkailtiin innokkaasti mutta Italiassa ei kuulemaa enää saa moikkailla. Itse moikkailen kevareitakin jos ehdin liikenteeltä, niistähän ne "oikeat" motoristit kasvaa. Käpälää vain reilusti pystyyn.

Moto Guzzi Breva 850
    Moto Guzzi Nevada 750 Club
    Otetaas tähän alkuun yks tuttu biisi *.
    Sen nimi on: *"AJAT MUUTTUU"

Tuolla aiemmin tuli ihan perusteltuja mielipiteitä asian tiimoilta
    ja... kyllä, täysin vastakkaisia.

Pitäiskö hieman ottaa asiaan "pohjaa" tuosta yleisestä
    moikkaamisen filosofiasta ?

Karrikoidusti sanoen: On tietenkin kohteliasta tervehtiä, mutta kun porukkaa alkaa olla kuin "metropolissa", asia kääntyykin jo hieman siten, että jokaista vastaantulijaa moikkaava saatetaan "kerätä talteen" *.

Missä se raja sitten menee? *Veteen piirretty.... * juu.

Jossain kohtaa se vaan kääntyy tämäkin asia siihen, että
    MOOOOOOOOTTORIPYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRÄ ei enää
    ole se "refleksin laukaiseva tekijä".

Miettikääpä asiaa ihan avoimesti ja hämmästykää *.

Maailma nyt vaan "toimii" niin, että ne jotka eivät "sopeudu muutokseen", siirtyvät yhä enemmän ja enemmän "marginaaliin" ja hassua kyllä..... leimautuvat hiljalleen... jos ei häiriköiksi kantoineen, niin ainakin kummajaisiksi.

Otan tästä ihan hyvän omakohtaisen esimerkin *.

Itselle MOOTTORIPYÖRÄILY on:

PENSAA TANKISSA JA AJETTAVA TIE...... *PISTE ! *

Ei vähempää voisi kiinnostaa kaikki "oheishärpäke" tietotekniikan, telekommunikaation tms. alalta mopoillessa.
    Näiden tuottama/tarjoama informaatio on omasta mielestäni niin syvältä kuin mikään voi olla..... jos juttuna on tuo
    pensaa tankissa.......................... PISTE! * .
    (laskiko joku ne taas ? * *)

Eli esim: *Keskinopeudet, kulutukset jne. jne. *HUH!

No, varmaan saitte kiinni ajatuksesta *.
    Pakko lopettaa ennenkuin peä halakijjaa.

Vaan en minä heitä moiti, ei vaan ole mun jutuni mopoilussa.
    Moikkailun suhteen olen "siirtymävaiheessa", eli tuolla
    väljemmillä vesillä moikkailen, muuten en.
    Paheksukoon ken tahtoo *.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Mä moikkaan aina kun huomaan pyörän, poikkeuksena motarit tms. Kehällä kun ajaa oikean puoleista kaistaa, niin harvemmin morjenstan vastaan tulevaa(erit. jos laitimmaisella kaistalla). Keskityn enemmän liikenteeseen kuin lajitoverien spottaamiseen... *
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    Joskushan lentopeleissäkin läpyteltiin lapasia yhteen pyörien osuessa maahan... ajat muuttuu... eipä enää läpytellä...

morjenstan kaikkia vastaan ajavia motoja, nyt ja tulevaisuudessa.

Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Aina tilaisuuden salliessa moikataan kyllä joskus jopa mopoille pirut ,kun nykyään muistuttavat kevareita..
    motarilla en ala heiluttelemaan sillä kuitenkin on parempi tarkailla liikennettä
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
    Kevät on tullut ja ajokausi alkanut, vanha kunnon tervehtimiskeskustelu on alkanut. Ei niin kovin uusi aihe näillä palstoilla. Laitoin jo siis oman lusikkani soppaan.

Löytyi nopealla haulla 17 eri otsikkoa, aiheesta tervehtiminen.
    On käsitelty jo poliisit, mopot, kevarit, harrikat, kyykyt, tutut ja tuntemattomat.

<p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
    Moikkailen yleensä kaikkia vastaantulevia motskia ja niiden lisäksi nättejä tyttöjä skoottereiden puikoissa...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Lainaa (Mikuni @ Kesä. 04 2010,21:05) kirjoitti
    Kyl Turun suunnalla kaikki tuntuu moikkaavan takas jos vaan ei kummatkin kädet o muille toimille varattuja just, sit vähintään nyökkäys tulee. Aivan kaikilta karuimmilta customäijiltä ei moikkausta heru takas.

Tänään ajellessa tuli lyhyen ajourani paras moikkaus vastaan, joltain suht pieneltä customilta se pyörä näytti, moikatessa kuskin käsi sojahti 45 astetta ylös sivulle täyteen pituuteen. Tosi komea oli moikkaus ja tuli itelle hiukan sellanen olo et koittiko se näyttää et sitä sais hiukan reilumminkin ite morjestella
    Juu, siinä muovimopoille vilkuttelussa kärsii katu-uskottavuus. *
    Puutarhajyrsimestä on pidettävä noissa kyntöhommissa kaksin käsin kiinni ettei se karkaa heti vatukkoon? *

Murjaanien kuningas!
    Vuodesta -76 on tullut ajeltua ja aina on moikattu, enkä aio luopua tavasta. Silloin aikanaan tietysti piikin kanssa odotettiin nöyränä moikkaako ison pyörän kuski ensin ja sitten vastattiin, mutta isolla pyörällä aina. Jos jollekkin liikenteen seuraaminen vaatii niin paljon ettei käsi nouse, niin silloin kannattaa mun mielestä harkita jotain muuta harrastusta.
    FJR -17
    Ite kyllä moikkailen, en ehkä ihan missään hämeenkadulla mutta heti kun keskustasta on 1km niin kättä ojoon! Omasta mielestä se on aika mukava tapa.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
    näin vasta korttia ajavana sanon, että esim eilen mulle morjensteli useampi tyyppi ja parhaani mukaan nyökkäilin, mutta ei se lapasen heiluttelu oo aina tahdosta kii, mulla meni kaikki energia pyörän kanssa ystävystymiseen..
    Älä huoli, kyllä se siitä vielä vituiksi menee..
    Kyllähän sitä tulee morotettua aina kun mahdollista. Yli puolet morjesta takaisin ainakin täällä turun seudulla.
    If something's hard to do, then it's not worth doing
    Kuopio-Iisalmi välillä ainakin tuntuu motoristit moikkaavan joka kerta.
    Yamaha YZF-R1 -00
    Yamaha TZR 125 -90 (ex)
    Honda Monkey -95 (ex)
    Ite pyrin morottamaan aina reilulla kädellä kaikkia motoristeja sen oon kyllä huomannu, että kaikki kyykistelijät eivät takaisin morota (tai sitten en vain huomaa, nouseeko ne pari sormea siitä kahvalta*)

V-max -95

ex Sportster XLH 883 -92
    Lainaa (Henq_ @ Kesä. 05 2010,12:56) kirjoitti
    Ite pyrin morottamaan aina reilulla kädellä kaikkia motoristeja sen oon kyllä huomannu, että kaikki kyykistelijät eivät takaisin morota (tai sitten en vain huomaa, nouseeko ne pari sormea siitä kahvalta*)
    Hassua. Ite näen asian aivan toisin päin. Varsinaisesti morottamatta jättämisiä en reagoi kun kyseessä voi olla mikä syy hyvänsä, mutta ainoastaan HD ukkojen kanssa on käynyt niin, että vastaantulija kääntää pään poispäin kun heilutan lapasta. Eikä tuossa ole eroa tulenko rykkösellä vai pikku-fasulla vastaan.

Ite en keksi muuta syytä kuin sen, että mulla on väärän merkkisiä mopoja.
    Always last but never least.
    Meikä moikkaa aina, ainoastaan kaupungissa moikkaan moikatessa, isolla tiellä moikkaan kaikki, olin sit ohittamas mutkas, tai ihan vaan letkas, mutta tässäkin hd miehet moikataan jos tullaan moikatuksi. Se on minusta hieno tapa, tuo moikkaaminen
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
    Moi!
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
    Moroooo
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Me ainakin morotetaan, oli vastaantuleva sitte HD tai Hayabusa
    Ite toistaseks vielä kyytiläinen, mut mikäli isännän isohkon pään takaa bongaan vastaan tulevan kaksipyöräisen niin varmasti lapanen heilahtaa. Mites muut kyytiläiset? Kerran on tainnu tulla vastaan parivaljakko joista molemmat moikkas...
    Täältä tulee kaikille tasapuolisesti morotusta, jos ei kädellä kerkeä ni jalalla sitten ja jos sekin on omilla teillään ni näytetään vaikka persettä... mutta lähes poikkeuksetta morotan! *
    Joku kirjoitteli että "metropolissa" (tarkoittaako Helsinkiä) on niin paljon motoristeja, ettei prätkä laukaise refleksiä tervehtimiseen. Minä kun en ole ajanut oikeissa metropoleissa, vain tuolla Saksassa, niin siellä ne vielä ehtii moikkailemaan. Helsinki taitaa olla jo niin iso city, että... Ok, ymmärrän kyllä, ettei aina ehdi moikkailemaan. 60-luvulla jopa henkilöautoilijat moikkaili toisijaan. Nykyään osa raskaasta liikeenteestä moikkailee ja caravaanarit. Jonkinlaista ryhmäkäyttäytymistä kenties.
    Moto Guzzi Breva 850
    Moto Guzzi Nevada 750 Club
    Olisko kyse tästä että motoristit moikkaa toisiaan, mutta wannabeet ei.
    Taivas saa odottaa
    Lainaa (hannutikkanen @ Kesä. 05 2010,17:13) kirjoitti
    Nykyään osa raskaasta liikeenteestä moikkailee ja caravaanarit. Jonkinlaista ryhmäkäyttäytymistä kenties.
    Ja bussikuskit, ja nyt en tarkoita busakuskeja *

Meillähän on oma kerhokin...
    Aikansa kutakin...
    Naapurin likka tuli mopolla vastaan ja nippa nappa pysyi järkytyksestä tiellä kun pelästyi mun morotusta. *

Muutoin on tullut vastakaikua tervehdyksille aivan normaalisti, johtunee neutraalin mustasta pyörästä ja siihen sointuvasta ajoasusta. Moottoripyöräpoliisienkin morotusprosentti on 50%. Ainoa porukka joka ei ole kertaakaan morjestanut tänä vuonna, on huomioliivipapparaiset. Lopetan kohta itsekin heille viittilöinnin, eivät taida olla motoristeja hengeltään ollenkaan.
    hooondaaa
    Ai ne moottoripyöräpoliisit morottaa. Meinasin saada sydärin, kun yksi tuli vastaan ja selvästi katsoi ja nosti sitten kättä. Luulin, että ajan ylinopeutta tai vääräänsuuntaan tai jotain.

Itsellä tuo tervehtiminen on vähän hukassa, kun näin noviisina molemmat kädet puristaa kahvoja rystyset valkoisina.
    ^ kyllä se kunnon nyökkäyskin taitaa tervehdyksestä mennä kunnes oot varmempi ja uskallat toisen lapasen irrottaa kahvasta.
    Ite en kyytiläisenä oo ehtiny nähä vastaantulijan ku vähän liian myöhään ja nyt kun itse ajaa korttia piikillä, niin ei oikeen tiä uskaltaako sitä tassua ees heilutella, luulevat vielä että joku mopotyyppi leikkii ison pyörän kuskia..
    Älä huoli, kyllä se siitä vielä vituiksi menee..
    Tulee kaikille tervehdys.
    Suoralla tai kesken mutkan.
    Pöyrä kuin pyörä.

välillä meinaa kyllä käsi nousta kun ajaa kuorma-autolla ja vastaan tulee pyörä.
    ducati streetfighter s , ktm 450sxs
    Kyllähän tuota tulee kaikkia moikkailtua,50cc-2300cc ajeleville,mutta kun tulee vastaan rakenneltu HD niin ei kannata edes yrittää........turhaa irrottaa käsi tangosta,mutta kaikille muille
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh

30.  
    Harjotellakseni tän ekan kunnon nettikännykän käyttöä, vastaan tähänkin. Eli morjestan kyllä aina kun mahollista, jopa jalkaisin näytän orgit motoristeille, tällöin tosin saa harvemmin vastausta. Kyllä se vaan mieltä ylentää, kun oikein leveän morjestuksen saa vaikkapa ihan kauheassa säässä, kuten tänään raemyrskyssä, lajitoverilta! Hymyilyttään rupee väkisinkin!
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen