Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Onx tietoo? Lämpökahvat (erityisesti kaasupuolella!) ei pysy kaasukahvassa, seurauxena pian tenniskyynärpää ja rannenivel-llight&thunder,,,, eli, eimilljaksaisi säätää... Millä oxfordid pysyy muovikaffelissa parhaiten? Kokeiltu on UK-Hondacement, mut ei kestä lämpööö-öööö... Thanku@incde....
    MAD (mean absolute deviation)
  2. #2
    TÄH ?
    ZZR1400 -06
  3. #3
    Minä liimasin Oxfordit edelliseen pyörään 2-komponenttiliimalla - epoksilla siis. Kokeilin paria muuta liimaa ensin ja ei pysyny. Karhensin hieman kahvan sisäpinnan ja kaasukahvan muovisen ulkopinnan hiomapaperilla ja putsailin asetonilla. Pysyi ainakin reilun 10 tkm, mitä ehin ajaa sillä ennen vaihtoa. Ehjänä niitä ei vaan irti saa siitä muovisesta kaasukahvasta - eli se on huono puoli.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  4. #4
    Me ollaan liimailtu ihan sauvaliimalla (suksisauvojen sompiin tarkoitettu kuumaliiman tapainen, mutta juoksevampi tökötti) tai sitten hiuslakalla . Molemmat toimii .

    Ja molemmat saa siis ehjinä irtikin vielä, jos tarvii...



    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #5
    Kierreteippiä, sitä ohutta valkoista. Hyvin tuntuu pysyvän.
    zx9r -00
  6. #6
    Kiinalainen lennokkiliima, pysyy kuin tauti.

    Kolmeen mopoon jo samalla tökotillä kahvat kiinnitetty.
    hooondaaa
  7.  
  8. #7
    Meikäläisella kans kiinni epoksiliimalla. Hyvin pysyivät kiinni edellisessä mopossa ainakin 95tkm ajan... *
    Suzuki Hayabusa K9

    Se on aina mielessä, ilman sitä ei kai elää vois.
    Kuin tatuointi kielessä, ei edes kulumalla lähde pois.
    -Leevi And The Leavings