Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Jammu (´05 XJR 1300 ) kaivettiin esiin talvisäilöstä ja lähti käymään huonosti alakierroksilla, ei jaksa käydä kunnolla ja lähdöt valoista vaatii normaalia kovemmat kierrokset jne. kaasarit tyhjennetty mahdollisen vesihelmen varalta, mutta ei auttanut. Onko ehdotuksia mistä lähteä selvittämään ongelmaa ?
    Ite nyt ainakin ekaksi kurkkaisin onko tyhjäkäyntisuuttimet tukossa.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
    Vanha gaso?
    Herrasmies ei juokse dösään, eikä suutele savuke suussa...
    vaihdoin tänään tulpat, mutta prötääminen jatkuu, bensa oli vanhaa ,mutta kaasarit tyhjennetty ja tuoretta gasoa tilalle , ei vaikutusta. seuraavaksi sitten kaasari auki ja suuttimien tsekkaus.
    Kokeileppa (Liqui Moly Fuel injegtion cleaneria).kaverin suzuki ei oikein pelittäny talven jäljitä niin laitto reilun annokseen tankkiin ja ajeli pienen lenkin ja jätti pyörän seisomaan pariksi päiväksi niin asettu sillä.Ontoi mulle sit jämä pullon niin oma pyöräkin tuntuu perdynön mukaan vastaavan herkemmin kaasuun.(juu on ruiskukoneisiin mutta tuntuu toiminvan myös kaasari peleissä)

Lorautin tankkiin tuota cleaneria ja jo vain lähti Jammu laukkaamaan taas normaalisti, taisi olla vanhasta bensasta jäänyttä mömmöä kaasarissa, eipä tarvinnut avata kaasareita.
    Kiitos vinkistä !
    Lainaa (Teme65 @ Kesä. 07 2010,21:51) kirjoitti
    Kokeileppa (Liqui Moly Fuel injegtion cleaneria).kaverin suzuki ei oikein pelittäny talven jäljitä niin laitto reilun annokseen tankkiin ja ajeli pienen lenkin ja jätti pyörän seisomaan pariksi päiväksi niin asettu sillä.Ontoi mulle sit jämä pullon niin oma pyöräkin tuntuu perdynön mukaan vastaavan herkemmin kaasuun.(juu on ruiskukoneisiin mutta tuntuu toiminvan myös kaasari peleissä)
    Ihan ohimennen: mistäs tuota saa?
    (jos itse sattuu joskus vaikka tartteemaan tai joku tuttava)

Nimim. "sokea googlettamaan"
    Lainaa (JTS @ Kesä. 14 2010,23:19) kirjoitti
    Lainaa (Teme65 @ Kesä. 07 2010,21:51) kirjoitti
    Ihan ohimennen: mistäs tuota saa?
    (jos itse sattuu joskus vaikka tartteemaan tai joku tuttava)

Nimim. "sokea googlettamaan"
    kyseleppä autotarvike liikkeistä voi olla muuallakin.
    Lainaa (ExMx @ Kesä. 09 2010,22:30) kirjoitti
    Lorautin tankkiin tuota cleaneria ja jo vain lähti Jammu laukkaamaan taas normaalisti, taisi olla vanhasta bensasta jäänyttä mömmöä kaasarissa, eipä tarvinnut avata kaasareita.
    Kiitos vinkistä !
    Hyvä että auttoi ei kun
  10.  
    Samantapaisella aineella mulla aukesi talven aikana Gixxerin lievä tukos. Syksyllä paukutteli tyhjäkäynnillä putkessa sen verran, että hämärässä näkyi putkenpäässä ketunhäntää. Varauduin jo keväthuollossa purkamaan kaasarit, mutta kuinkas ollakaan, kevään ensikäynnistyksessä oireet olivat poissa, ja ainakin toistaiseksi pysyneetkin.
    Kunnon tukoksia noi ei avaa, mutta tuon talviseisotuksen jälkeisen kohmelon kuitenkin.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

How far can you travel when you're six feet underground?