Erittäin hyvää palvelua sain Speed Housesta. Hinta oli luvatun mukainen ja huollon lisäksi pyörä oli pesty ja puunattu. Pyörää hakiessani oli vielä aikaa keskustella pyörästä ja seuraavista mahdollisista huoltokohteista sekä tutkiskella ja puunailla vähän lisää.
Komppaan edellistä. Speed Housen äijä tuntuu olevan aika huolellinen, toisin kuin useat muut alalla toimivat. Lisäksi ihan rennon oloinen heppu.
-Timo
Ei kannata muuta miettiäkkään oulun alueella. Olipa kyseessä sitten perus huolto/rengastyöt tai koneen täydellinen remontti/viritys, niin tuo on oikea paikka. Itse en muualla käyttäisi.
Supermoto
Hyvä tietää!
Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..
Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
Minulla myös hyviä kokemuksia pojan Derbin ja skootterin huollosta/ korjauksesta. Venyttävät tarvitessa työaikaa jopa puoleenyöhön. Kiireestä huolimatta aikaa keskustella asiakasta kiinnostavista ongelmista.
Nostetaanpas ylös.
Pyörä kävi Speedhousella huollossa ja hiukan tuunattavana. Palvelu erinomaista ja pyörä pestynä. Ottakaapa mallia muutkin "huollot". Näin se pitää mennä.![]()
Elämä on vaarallista, siihen kuolee
Käytin myös oman pyöräni ko. paikassa määräaikaishuollossa. Itselle ei sopinut, kuin juhannuspäivä pyörän huoltoon viemiseksi. Pyörä olisi jäänyt täksi ajaksi pihalle odottamaan seuraavaa arkipäivää ja avaimet olisi joutunut jättämään firman postilaatikkoon. Tämä ei ollut paikan pitäjien mielestä hyvä vaihtoehto. Lupautuivat tulemaan juhannuspäivänä paikanpäälle, jotta pyörän sai huoltotiloihin suojaan. Itse huolto meni mallikkaasti loppuun asti. Asiakas huomioidaan hyvin ja pidetään yhteyttä. Suosittelen.![]()
Pelkkää positiivista sanomista kyllä paikasta, jannut tuntuu tietävän hommat ja pääsääntöisesti pyrin pyörää siellä huollattaan. Laitteet kiinnostaa ja työn jälki sen mukaan. Yleensä aikaa on aina jutustella pyörästä, huolloista, modeista jne.. asiameininki *![]()
Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC