Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Mikä olla vikana 750cc Intikassa kun se kesken ajon alkoi paukkumaan, pätkimään, köhimään ja pahimmassa tapauksessa sammui kesken ajon??
    Vika ilmeni yhtäkkiä, tänään ja kovemmassa *vauhdissa kun olin ajamassa moottoritielllä. En ole ajanut pariin viikkoon sillä, mut silloin ei mitään ihmeellistä ilmennyt.
    Varsinkin silloin kun lähdet liikkeelle se nykii ja pätkii, kun vaihdat vaihdetta ja nostat kierroksia, taas pätkii, paukkuu ja köhii.... Pahimmassa tapauksessa se sammui yhtäkkiä kesken ajon ja kun laitoin käyntiin niin taas samat ongelmat.
    Ei vaan meinaa pysyä käynnissä.
    Tulpat on vaihdettu uusiin kun se välillä kävi vaan yhdellä pytyllä, nyt tosin käy molemmilla mut onkelmat on uudet....
    Eikö se saa bensaa vai tukehtuuko se, voisko kaasarissa olla jotain häikkää vai sähköpuolen ongelmissa, puolissa tms.?? *
    Jos jollain on hyviä ehdotuksia, mistä kannattaisi ensimmäisenä lähteä tutkimaan niin kiitollinen oisin *
    Eteenpäin osuuskauppaväen viitoittamaa tietä...
    Mulla oli joskus 800 Intruder jossa samoja oireita. Joku silloin tiesi kertoa, että vika löytyy ohjaustangossa olevista sähköpiuhoista.
    Muistaakseni sammutin napin piuha otti tankoon tms.

Myin sitte sen pyörän pois ja ostin BMW:n.

Tarkista ensin ne tangossa olevat piuhat.
    No mä en osta BMW:tä
    Pitää tsekata ne piuhat uudelleen ja tarkemmin, ku mietin itsekin tuota, mulla on vaan sekin että se koko tappokatkaisija on sökönä, sisukset rikki siitä napista, jotta en tiiä vaikuttaako se sit....
    mut kiitti....
    Pikkuiineksestä en ole aivan varma, mutta 1400:ssa aivan samanlaisia oireita aiheuttaa löystyneet akunkengät. Kun akku putoaa ajoittain pois pelistä, pelkän laturin tuottama sähkö sotkee sytytyksen ajatukset niin, ettei kone käy kunnolla.
    Tunturi Supersport, Honda CB125, Suzuki VS1400
  5.  
    Kiitos vinkistä.
    Vika liittyi siis akkuun ja siitä lähtevään maadoitukseen.
    Siellä oli siis huono kosketus ja vähän muutenkin ihme viritys tehty.
    Mutta nyt taas toimii *
    Aina sitä pelkää melkein pahinta, mutta helpotus oli kun ei tarvinnutkaan kamalan suuria operaatioita. *