Eli olisi ongelmana 600:ssa varjossa eritoten moottorijarrutuksessa tapahtuva erittäin selkeä paukkuminen. On kuin joku selän takan ampus aseella jos vaa reilusti vetää kaasun kokonaa pois. Itsellä on pari ideaa mistä voisi johtua, mutta kyselen nyt vähän, että mikä muutkin suosittelisivat.
Veikkaus 1 olisi, että koska edellinen omistaja on asentanut K&N:n ilmanputsarin ja V&H:n paremmin pöhisevät putket, niin kone käy ihan liian laihalla koko ajan (veikkaan, että tuskin on mitää säätöjä tehty kaasareille).
Toinen ajatus olisi, että kaasareiden air-cut-off-venttiileissä olisi sanomista.
Onko noissa mitää järkeä vai onko parempaa ehdotusta? Kyselen ihan sen takia, koska ovat vissii vähän inhottavat kapistukset irrottaa koneesta nuo kaasarit.
Veikkaan, että jotain on kaasarissa häikkänä, koska alavääntö on ollut hieman kateissa, että on ihan sama lähteekö rauhallisesti vai reippaammin paikoiltaa, koska reilummalla kaasulla meinaa kone hyytyä saman tien kun reilummin päästää kytkintä.
Kiitoksia etukäteen asiallisista vastauksista![]()
En noita Hondia sen paremmin tunne, mutta kaasarit irti ja neuloja ylös... Varsinkin jos on K&N:ää ja mökäpönttöä asenneltu. Toi alaväännön puuttuminen viittais kans siihen, et se käy laihalla, niinku olit jo itekkin päätelly.
Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
Kawasaki Kx 125 -85
http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
Tyhjäkäynnin seosruuveja puoli kierrosta auki niin kauan kun kierrokset nousee kiertämisen myötä ja sit kun ei enää nouse, niin viimeinen takas. Ja loppu paukkuminen.
Jos kuitenkin joutuu monia kierroksia kiertämään niin isommat tyhjäkäyntisuuttimet, ettei ruuvit tipu tielle *
Tuo kuminauhamaisuus alhaalla voi vaatia myös neulojen nostoa, niinkuin tuossa jo aiemmin mainittiin.
Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite
Bitit on pc:stä...
Jeps...eli pitääpi varata ilta tai pari aikaa tutustua, että miten saisin helpoiten kaasarit irti. Mut kyl se siitä kun ekan kerran ottaa ;) Samalla vois porata tyhjäkäyntiseosruuvien sinettikorkit pois, ni pääsee säätämää.
Vuoto imupuolella sai VeTuRin ampumaan, lääkkeenä toimi uudet kumikurkut. Jos kaasareissa on kumiset kurkut, niin kannattaa harkita niiden vaihtamista uusiin, jos kerran olet kaasareita irrottamassa.
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09
Ennen kuin alan availemaan mitään, niin varmistellaan....olisiko noista Dynojetin suutinsarjoista mitää iloa? Että onko hintansa väärti, vai saako lähes saman tuloksen, kun kikkailee esim. vakkarineulan vähän ylemmäs?
Voi olla, tai sitten ei(spideri @ Kesä. 03 2010,06:46) kirjoitti
Muutoinkin tuo paukkuminen moottorijarrulla on ihan normaalia, siitä ei kannata huolestua. Sehän on itseasiassa vaan hauskaa
Viimeisenpäälle säädetty ruiskupyöräkin tekee ihan samaa.
Jos veto on heikkoa osakaasulla, niin kokeile tosiaan nostaa neuloja vaikka pykälä. Jos ihan pintakaasulla nykii, niin avaa myös seosruuveja vähän.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
No itselle se on hieman noloa, kun paukkuu kuin olisi vanha auto, jossa alkaa paikat olemaan jo loppua vaille valmiita. Sen huomasin, että jos on pikkasenki kaasua jarruttaessa, tai reilusti ryyppy päällä, niin ei pauketta synny -> viittaisi tyhjäkäyntiseoksen laihuuteen.
Osakaasulla veto on tasasta, mutta kun mennään tyhjäkäyntirullaukselle, niin nykimistä on. Olen korvakuulolta säätäny tyhjäkäyntikierrokset matalimmille vielä kohtuu vähän tutisuttavalle kierrosluvulle. Pitäs jostain metästää sopiva mittari, että saisi vielä ohjearvoon tyhjäkäynnin ja voisi sitten koittaa tarkemmin.
Noniin, kumikurkku halki, vetää raakaa ilmaa --> laihalle.(spideri @ Kesä. 03 2010,10:51) kirjoitti
Pappis -> Raisu -> S1 -> KLR600 -85 -> GSX-R750 -96 -> XT600E -99 -> VTR1000F -02 -> GeländeStraße -03 -> GeländeStraße Adv. -09