No nii - nyt kun on tarpeelliset tiedot julkaistu, ei muuta kuin huomiseen ja nähdään tuolla.
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Mukaan tullaan, iltaloma anomus hyväksytysti läpi
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Taidanpa tulla kahville jos ehdin ja muistan, ja mulla olis ajokamatkin vielä autossa jos joku ihan ehdottamasti haluu mua ajeluttaa![]()
-nomen est omen-
Saata-va sentään, kun ei pääse.
Olen lupautunut sivistää itseäni Philomelan konsertilla. *
Olis sitä mielellään antanut kyytiä jommalle kummalle kirsille, mutta annan muille herrasmiehille tilaa... *
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Pirun tiukalle vetää aikataulu, mutta yritetään...
Abusus non tollit usum
Rupes tekee mieli mukaan..
Olisin ehdottanut poikkeuslupaa kikkailuun kottaraisille ja muille "motoille", kuuluu luonteeseen.(riisor @ Kesä. 01 2010,22:44) kirjoitti
Mukana jos ehtii töistä, täytyy joka tapauksessa päästä ajelemaan renkaita loppuun ennen vaihtoa.
Tulis muttei oo kyytiä sinne huoltsikalla![]()
Jos kenkä puristaa, kulje avojaloin XD
Nykyinen ~ Hayabusa K9 ~ alias haisuli
Ex "Darth Wader" GSX-R 1000 K8
2.22 CTCSS vai DCS?(suopo @ Kesä. 02 2010,16:56) kirjoitti
Abusus non tollit usum
Ilmoitan taajuuden lähtöpaikalla - ei tarvita ylimääräisiä kuuntelijoita sinne..(whoooops @ Kesä. 03 2010,10:01) kirjoitti
Hyvä, pidä korkki kiinni(Yak @ Kesä. 03 2010,09:35) kirjoitti
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Laitetaanpa tännekin linkki, niin osaatte sitten käyttäytyä
PK-ryhmäajo-ohje
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
On sulla luotto kohillaan että me osattas muka käyttäytyy(riisor @ Kesä. 03 2010,10:35) kirjoitti
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Jos on tarve päästä starttipaikalle, eiköhän me siut sinne saada järkättyä. Laitan yv:tä tulemaan.(kirsi80 @ Kesä. 03 2010,09:58) kirjoitti
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
Yamaha FZ 1-Naked -10
Honda CB 600 F Hornet -08
Kukapa miisu ei haluis päästä RiittaLiisa nimisen miehen tarakkaharakas *naur*(riittaliisa @ Kesä. 03 2010,12:29) kirjoitti
Sori, oli pakko =)
![]()
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Kateellisten panettelua *(ouza @ Kesä. 03 2010,13:19) kirjoitti
PS. Loistavat ohjeet Riisorilta
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
Yamaha FZ 1-Naked -10
Honda CB 600 F Hornet -08
Haa,(whoooops @ Kesä. 03 2010,10:01) kirjoitti
Vihdoin joku joka ymmärtää, tunnen heti yhteenkuuluvuutta.
Epäilisin että CTCSS, Riisor kertokoon tarkemmin.
(suopo @ Touko. 11 2010,15:40) kirjoitti
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Ehdin ja muistin tulla kahville, oli kiva nähdä kaikkia.
Hiljaista oli noiden ihan ehdottomasti kyydittää haluavien kanssa, onneksi sentään kaima sai kyytiä![]()
-nomen est omen-
Samaa ihmettelin minäkin, netissä kyllä uhotaan, mutta kun kaunis nuori nainen on kyytiä vaille, joutuu charmantti vanha herra töihin kun nuoremmat vaan piileksii ja nukkuu onnensa ohi.(Kriisi @ Kesä. 03 2010,22:58) kirjoitti
Kiitoksia vain, oli oikein mukava pläjäys taas vaihteeksi. Jopa siitä huolimatta että kiiluvin silmin tupakoita katteli nicorette-laastari kädessä.
SuperDuke 2011.
Kiitokset juu, mainio setti!
Ja hyvin ehti mukaankin, tasan 17.30 ajoin pihaan ja tankkaamaan... Ikinä ole vetäny tiukoille...![]()
Abusus non tollit usum
Sehän meni hyvin, kukaan ei kaatunu, letka ei katkennu, mä ja papatin jaksettiin loppuun asti.
Kiitos kaikille seurasta ja mutkista.
Jätte tack Riisorille jätte goda mutgista! Tää oli ihan huippusetti, paras tähän saakka (vai johtuuko siitä että tällä kertaa olin hereillä)
Täytyy Riisorille ehdottaa jotain ekan luokan komentajajoutsenruusupallero-merkkiä
Ja muille... Kiitos mukavasta seurasta.
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Kiitos, kiitos ja kiitos kaikille, erityisesti riisorille ja sikivikille.
Hyvät mutkat, upee keli ja mukava seura.
Reittimme tänään:
Ei taida pupulta tulla tältä reissulta kuvia, ainakaan montaa![]()
![]()
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
aivan mahti reitti
aivan mahti kaffepaikka
aivankotimatkalla manskulla etupään melkein altalähtö öljyläikän takia. Selvisin onneks kipella jalalla ja isolla säikähdyksellä.
aivanPupun kameran rikkoontuminen, koska nyt ei saada laadukkaita kuvia
Korkeelta ja kovaa!
Mahti ajot *.Upeaa mutkaa reitti täynnä, lisää samanlaista.
Mukavaa seuraa ja se on siinä.![]()
Ultrafast KTM machine .
Mut mie olin herrasnainen ku menin piiloon savuttaa(GoA @ Kesä. 03 2010,23:16) kirjoitti
![]()