Ostin ko. liikkeestä käytetyn pyörän. Oli ajettu hiukan alle 24tkm. Lupasivat tehdä 24tkm huollon. Juu valohoitoa korkeintaan oli saanut. Onneksi en ehtinyt viimekesänä paljoa ajaa ja keväällä huolsin itse + käytin venttiilivälysten tarkistuksessa. Tulpat olivat tod. näköisesti alkuperäiset eli tasan ei ollut venttiilivälyksiäkään katsottu ja tuskin edes öljyjä vaihdettu, niin paskaset olivat. No nyt on kaikki huollot tehty
![]()
Eli oliko tuossa viestissä mitään faktaa?(petetech @ Touko. 31 2010,17:38) kirjoitti
![]()
Itse vaan totesin huoltaessani ettei ne tulpat, ilmansuodatin ja öljyt niin huonoon kuntoo noin 1tkm mene ja venttiilikoppaa ei ollut avattukkaan. Eli ei fiktiotakaan. Ei vaan tullut viime kesänä tarkennin syynättyä, kun luotti siihen, että puheet pitää ja huolto tehty *![]()
En ota sanottuun enempää kantaa, totean vaan että risut pitäisi aina olla todellista faktaa muuten tältä osastolta menee pohja pois kokonaan.
Joko mä en ymmärrä mopoista yhtikäs mitään (joka sekin aivan mahdollista) tai sitten 24tkm huolto oli unohtunut tehdä.(Gari @ Kesä. 02 2010,11:00) kirjoitti
Ja ei ainakaan ole siltä kolmannelta osapuolelta kuultuja huhupuheita vaan ihan itse todettua *![]()