Eli olen hankkimassa kyseistä pyörää, ja ikäni vuoksi joudun kuristuksen hankkimaan. Mistä kuristussarjan voisi ostaa? Koska rahaa ei ole ikinä liikaa, niin laittaisin kurit paikalleen itse, jos se vain on mahdollista.
Toinen kysymys, että eihän pyörä ole koollisesti liian pieni 190 senttiselle? Koeajamaan kun en ole pyörää vielä päässyt niin on vaikea sanoa..
Oliskos viisasta kysellä kuristus palikat joltain joka esim. tuo Euroopasta noita kuristettuja moottoripyöriä, kuitenkin heti rekisteröinti katsatuksen jälkeen kun paperit on kunnossa purkavat yleensä tehon rajoitukset heti pois ja mainostaa 25 KW papereilla.. . ohjeet hyvän laitteen pilaamiseen saat googlettamalla ja mitä siihen sun pituutees tulee niin varmaankin joudut ajeleen enimmäkseen nk. jalat suussa ainakin ZX 6 R llä.Ainakin *ilman jalkatappien ja muiden mittasuhteiden muutosta yms.Näillä foorumeilla yleensä aiheet liittyvät enimmäkseen tehon lisäykseen(Icem4n @ Kesä. 30 2010,22:29) kirjoitti
PS.Luulis noin äkkiseltään, että niitä laitteita olevan romuläjät väärällään!
Onnea Toivottaen hankkeelle *:orgmp
Osta mielummin valmiiksi kuristettu malli ja pura myöhemmin itse pois noi tehon tappajat !
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Multa löytyy Kawasakin originaali kuristussarja 2000 malliseen 6R. Mikäli sama käy tohon niin saat täältä edukkaasti orkkis satsin. Pistä yksityisviestiä jos kiinnostaa
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
Toki jos sulle riittää piikin vauhit niin kurista toki. Muuten en suosittele, itellä on osittain kuristettuna (katsastusmiestä kusetettu hiemann) ja se on ihan passeli. Oikeasti kuristettuna kulki sen 120 km/h ja oli niiin paska ajaa.
Kawasaki ZX-6R -98
EX Honda CBR 125R -04
Tuo -02 malli on vielä se vanharunkoinen (=isompi) vaikkakin jo 636 kuutioisella koneella.
Sopii 190 senttisellekin mainiosti.
Ite 192cm ja ajelin kauden 2003 tuollaisella, saldo taisi olla noin 17.000km..
Mitä siihen settiin muuten kuuluu? Kaveri ei taannoin meinaa koskaan saanut oikeita vakio-osia juuri tuohon malliin, kun osti uutena 25kw vehkeenä. Liikkeestä antoivat vaan jotain sopimattomia random kilkkeitä kaasareihin jne, kun ruvettiin uhkailemaan kuluttajaviranomaisilla.
Nyt on jo vanha juttu, mutta jäi kaivelemaan silloin aikoinaan, et mitä sielt ois pitäny saada...
Itseäni epäilytti, että olivat myyneet vakkariosat eteenpäin, eivätkä koskaan myöntäneet tätä.
Hienosti toi vaan tappoi kaverilta ajohalut, kun ei saanut Ninjaansa kulkemaan ja oma cbr jätti diisseliosat tallinnurkkaan jo viikko hankinnan jälkeen.
CBR 1000F -89
Orkkis kurisatsin sisältö on tämä:(chainese @ Heinä. 02 2010,12:49) kirjoitti
http://www.kuvatkavereille.fi/out.php/i383_hilut.JPG
Asennus siten että luisteista kalvot pois ja kaasarin uriin O-renkaat. Toi pieni muovirengas menee neulan alle ja peltiläpyskä näin: http://www.kuvatkavereille.fi/out.php/i386_luisti.JPG
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
ovelaa... on siinä pellin palasilla hintaaSe kuristus teki muistaakseni ihan kivan lisän hintaan.
CBR 1000F -89
Kiitoksia vastauksista. Ajattelin vielä kysyä, että itse noiden osien laittaminen ei taida olla sallittua? Tai no sallittua varmaankin, mutta katsastusmiehen mielestä ei? Eli tarvii asennuttaa merkkiliikkeessä, että saa reilu satasen maksavan paperin?
Ja vielä siitä pyörän koosta, niin minä vuonna runko pieneni ja onko ero suurikin?