Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Pyörä on 600 Hornet. Saavuttaako tuolla Dynojetilla jotain vai jätänkö kaupan hyllylle? Omakohtaiset kokemukset ovat tervetulleita.
  2. #2
    Dynojet on nyt hommattu. Kokeillaan miten toimii. Kiitos kaikille lukuisista vastauksista.
  3. #3
  4. #4
    Lainaa (mika80 @ Elo. 11 2009,23:04) kirjoitti
    Oliko dynojetistä apuja?
    + onko muita muutoksia ?
  5. #5
    Juu ilmottele oliko siitä mitään apuja...

    Talvella ois tarkotus putki ja suuttimet hommata.
  6. #6
    Ei ole viellä paikoillaan. Viikonloppuna varmaan pääsen testailemaan.
    K&N:n filtterin hommasin myös ja tuo Leon slipari oli paikalla kun mopon ostin.
  7. #7
    Hyvin toimii.
  8. #8
    Lainaa (pomppo @ Elo. 16 2009,12:02) kirjoitti
    Hyvin toimii.
    Mutta toimiiko paremmin kuin kaasarit vakiokunnossa?
    Hornet 600 -98
  9. #9
    Tottakai toimii paremmin.
  10. #10
    Millaisilla asetuksilla toi dynojet on?
  11. #11
    mull muistaakseni 106 pääsuuttimet (samat mitä ohjeissa), muute ei oo tietoo. Penkissä säätivät. Slipari+filtteri.
    Tuli parempi kuin factoryn setillä oli.

    Saaha siinä ainakin hienot tarrat. ;)



    KTM 690SM
  12.  
  13. #12
    Mulla oli myös ohjeiden mukaiset pääsuuttimet (slipari+filtteri). Neulat on yhden pykälän ylempänä.
    Ilmaruuveja sai ruuvata muistaakseni 3 kierrosta auki.
    Dynottaja sanoi että harvinaisen hyvät käyrät. Ei kuoppia.