Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Välikorttiluokkaan ninja 250 tai kuristettu (kawan?) 600 sportti..? hyviä mielipiteitä tai ehdotuksia otetaan vastaan! askarruttaa myös kauan <33bhp-pyörällä jaksaa ajella...
    Ite ajoin yhden kesän tolla pyörällä. Sitten törmäsin hienompaan ja ostin suzuki gsx-r 600:n, pidin sen yhden kesän kuristettuna. Mulla on siis myynnissä kuristuspoksi *

kusiaisessa tuntu olevan vähän enemmän vääntöä vaikka teholukemat olikin samat. Ja onhan kusiainen painavampi about 30kg ja muutenki vähän tönkömpi, mutta siihenki vaikuttanee kuskin pituus/paino/jalkavoimat/muu kakspyöräsenliikuttelukokemus.

Itellä oli siis myös 25kw kortti kaks kesää.
    edit: ja tietysti nyt tonninen himottaa

Kohti ääretöntä - ja sen yli!
    Osta tämä!
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Lainaa (PoS @ Touko. 27 2010,20:58) kirjoitti
    Osta tämä!
    aijai ku olis ylimääräistä niin minä ostaisin
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Sama
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
    Oonkohan mä ainoa jolla alkaa aina Gamman kuvan nähdessä pään sisällä kaikua se rin-di-din-din-din ja aivan kuin nenäkin aistisi vienon kaksitahdin käryn.

Pääseeköhän tuota koeajamaan?
  7.  
    Jatketaan juttua täällä, jossa jo kolmen sivun verran juttua ko. pyörästä.
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?