Pyöränä K7 SV 650 ja ymmärtääkseni tuossa on katti putkessa. Onko merkitystä koneen toimivuuden kannalta, jos laitan katittoman sliparin vai pitääkö maksaa itsensä kipeäksi euro3-hömpötyksen takia?
Saa myös ehdottaa hyvä-äänisiä vaimentimia. Itse ajatellut Devilin magnumia, mielipiteitä sen soundista vastaanotetaan.
BMW F800GT
Itte viritin aikoinaan SV650S:ääni (entistä) Two Brothersin vaimentimella. Muuttu äänet kertaheitolla! Jos ei välitä E-merkeistä tai muusta jonninjoutavasta niin istuu pyörän luonteeseen kuin nyrkki silmään! Toimimisen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Katista en tiedä mutta vanha pönttö paino niin julmetusti, että en ois ihmetelly yhtään jos siellä vielä joku katti olisi sisällä ollu.
Tossapa vanha pyöräni, nykyisen omistajan myytävänä.
Kivalta näytti ja kuulosti ilman killeriä. Työkaveri yks aamu kyseli duunissa, että minkä pyörän oon ostanu ku kuulosti ku ois isommalla customilla ajellu duunin pihaan (siis näkemättä pyörää ja äänet kuullu jo kaukaa)
- Pasi
Two brossissa on jumalaiset saundit,itsellä oli k8 busassa sellaset ja kyllä herätti kiinnostusta ja kunnioitusta,parit magnumitkin ollut ja ihan hyvä putki,mutta ei vedä vertoja two brossin murinalle.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Eipä tunnu noita two brosseja olevan tarjolla täällä pohjolan perukoilla, enkä oikein ole jenkeistäkään innostunut tilailemaan.
Turun Stormilla tuli poikettua tänään ja tarjosivat Leo Vincen hiilaripönttöä. Onkos kellään tietoa tuon soundeista? Hakusessa olisi siis matalaa ja pehmeää ääntä, ei terävää säksätystä.
BMW F800GT