Olishan se tasaväkisempää kun lain pitkä ja kova koura iskisi mopomiehen niskaan tollaisen avittamana
Toi mopo on VAARALLINEN ympäristölleen ja käyttäjälleen koska huippunopeus on 60 MPH. Kortti pois tommosen kuskilta!
R1250GS
![]()
![]()
Tossa Kuusenkorven tiellä tuli kondstaabeli mua vastaan toukokuun alussa, testasi naapurin saken mopoa, tiellä 40 km/t rajoitus, varmaan kulki......ainakin, meni niin maan perkheleesti ohite, olikohan turvallista ja lain hengen mukaista testaa tollasella tiellä ja viritetyllä mopolla, missä on kouluja sun muita riskipaikkoja, ilman kilpiä se poika talutteli mopoa iltasella, kyllä kävi hirvittävästi sääliksi sitä, en mä muuten olis välittänyt ja surrut, mutta kun ite olin sitä mopoa vähän säädellyt ja touhunnut, höh!!!
Eipä toi tositilanne oikein selvinnyt aloituksesta; jos oli totta, niin aika erikoinen pysäyttämistekniikka.(helkkarin vaarallista sekä pysäyttäjälle, että pysäytettävälle) Taitais piikkimattoon ajattaminenkin olla turvallisempaa... "mopo yritti kiilata mp-poliisin nurin"... tosiaan kun "virkamiehen otteella" olkapäästä otetaan kiinni 40-80km/h vauhdista... Toivottavsti koko juttu on tarua; jos toi on oikeesti tapahtunut, mopoilija tuskin on ollut syyllinen kiilaamiseen/kaatumiseen, paremminkin "uhri"
PS en puolustele virimopoilla ajajia, vaan ihmettelen millaisella riskillä(sekä virkamihen ja epäillyn) *terveyttä vaarannetaan suhteessa mahdolliseen rikkeeseen
....juu on kiva peli toi mopedi, kiva on rattiksen istua takana, kun valot vilkkuu pään yläpuolella ja kohti kaltereita mennään, toi on hyvä vanhoille ja raihnasille kondstabeleille, joilla ei enää jalka taivu ja näkeekin jo huonosti, takakopasta sitten löytyy hk-lenkkileipä, piimää ja kurttunen revitty jallu-lehti, ai niin vissypullo närästykseen!
Meidän pappa täytti just 89 vuotta, eikä se enää pysty juuri kävelemään, eikä sen kädet enää toimi, kun sillä on se altshaimerin tauti, vai mikä guppa se sitten onkaan, päätettiin kimpassa ostaa sille mopo, että pääsee tota Turun uutta motaria pitkin mökille, kun sinne on matkaa vaan 150 km, toivottavasti ei kukaan ota sen olkapäästä kiinni, koska sillä on se sirpale sodasta siinä ja se olkapäät on aina niin kipiät, höh häh täh?![]()
--toivottavasti mopo ei karkaa käsistä täh???
Kannattannee niitä polliisi setiä vähä pelätäkki jos meinaat viistoista vuotiaisiin sekkoilla, vai tarkotakko ehkä jottain sen ikästä mopua allekirjotuksellas?(uijui @ Touko. 25 2010,21:02) kirjoitti
![]()
Siis pittää kai se joku roti olla siinäki miten nuo mopopojat ajelee liikenteesä ja kuka muu siitä pittäis huolta ku ystävämme polliisi.
Säännöthä on tehty meijän kakkien parraaksi ja niitä olis kyllä syytä nouattaa, on meinaan tällekki kevväälle jo nähty riittävän monta ruumista.
Niiijja mitähän kaikkea tuhoa se mopopoika ois mahollisesti saanu aikaan sillä kaahailullaan, pitäs kyllä tuollasten pässien vanhemmat saattaa eesvastuuseen jäläkikasvusa sekkoiluista.
Polliisi toimi kyllä mummielestä oikein.
Niijja rattijuopot sais mun puolesta ampua puhalluspaikalle, ni yhteiskunta säästäs huikeita summia.
Niijja sitte yks päivä koukkas mun eestä yks mopopoika kootterilla nii, että hyvä ettei alle jääny. Jätkä jäi ajjaan ajoraalle vaikka vieresä oli kevyelliikenteevväylä ja sallittu moppoille. No se mikä siinä oli ouvointa oli se, että sen kootterin kyyvisä oli kolome ihimistä ja meno oli meleko huterannäköstä.
Pan European 1300
Miten kakki jaksavat käyttää tuota "sitä saa mitä tilaa" niin helvetin väärin.(entelodontti @ Touko. 28 2010,13:49) kirjoitti
Jos joku kiilaa marketin kassajonossa ja joku pamauttaa siitä suivantuneena vasaralla pään paskaksi, niin saiko tuo kiilaaja mitä tilasi?
Eihän tuo mopoilija tilannut mitään muuta kuin mitä tieliikenne/rikoslaki tuosta rikkeestä määrää!!!
T7
En minäkään kotioloissa lapsille mitään keskitysleiri meininkiä kannata vaan normaalit rajat mitä saa tehdä ja ketä pitää kunnioittaa. Turha kurittaminen ei oo hyvä juttu
Veikkaan, että nämä paljon lisääntyneet nuorten kännissä ajelut ja huumeiden käyttö johtuu paljon siitä, kun kotona ei anneta rajoja vaan annetaan välinpitämättömästi touhuta omiaan ilman rajoja ja sääntöjä. Vähän, kun katottas perään, välitettäsiin ja ehkä jopa rangaistaisiin tarvittaessa, auttais asiaan.
Ja yhteenvetona olen sitä mieltä, että "mopopojille" ja "poliisisedille" järkipäähän.
Mut lähti niin kyl nyt alkuperäisestä otsikosta asiat, et päätän kommentointini tästä aiheesta tähän vaikka kuinka provottais.
Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
Itse jäin kiinni mopon virittämisestä nuorena isälle. Mopo seisoi pihalla n. 2kk. kun viritykset oli poistettu ja sain sen takaisin ajoon ei tullut mieleenkään virittää sitä enää. Isä ei lyönyt ei huutanut. Totesi vaan että mopo seisoo nyt kun sillä ei osata noudattaa yhteisiä sääntöjä.
kyllä harmitti ajaa fillarilla kouluun kun mopokin olisi pihassa.
Ja poliisilla ei ole varmaan paljon muuta vaihtoehtoa kuin toimia noin jos kuski ei pysähdy.
Elämä on onneksi mutkikasta
Ei ole vaihtoehtoja ei. Näin kaupassa tänään kun eräs vartija hakkasi kahdelta n.14-15v. pojalta käsiä irti. Olivat kuulemma näpistäneet tikkarit, noh sitä sai mitä tilasivat...(marko.fzs @ Touko. 28 2010,21:36) kirjoitti
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Islamin lait siellä, varkaalta käsi poikki ja näin aamusta jo...(Jadexia @ Touko. 29 2010,08:10) kirjoitti
Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Nyt en vissiin ole ymmärtänyt... Pitäisikö sitten jättää puuttumatta kun kohalle sattuu?(vetomies @ Touko. 28 2010,17:53) kirjoitti
--------------
There are two global things in the world:
-hydrogen and
-stupidness.
--------------
Suzuki T250
Honda CB350
Honda CB750
(Väliä 25 vuotta ja sitten...)
Yamaha XV Virago 535
Yamaha XJ900S Diversion
Sulla taitaa olla sivistyksessä aukko? Ei liene kuitenkaan mun ongelma(Pohjanpoika @ Touko. 28 2010,20:55) kirjoitti
Eikä tuo tekstikään kyllä parempaa lupaa...
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Niinpä, kuka käyttää mitäkin vertausta, kassajonossa ei vaarannella ihmishenkiä, mutta mopolla kyllä, saati kun jatkaa samaan tyyliin auton ratissa.(W-P @ Touko. 28 2010,21:15) kirjoitti
Voi p..kele mitä järjenjuoksua.![]()
Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
BMW R45 -79
Yamaha rd 250 lc -81
Jos se on niin väärin jotta poliisi valvoo mopolla selkeetä ylinopeutta ajavia niin sovitaanko niin että jätetään homma kotipoliiseille eli meille kaikille? Jos vituttaa kadulla räppäävä nulikka niin saa käydä vetämässä turpaan ja puhkoa moposta renkaat & vetää sen mopon poikineen lipputankoon... mopomiittiin vois mennä nuita pätkimään jos siltä tuntuu, niin kauan kun tulevat yksi kerrallaan niin varmaan sata saa matalaksi![]()
Ja sitten sarkasmi offille: joskus noin olikin, kylän miehet piti järjestystä yllä mutta nyt siitä hommasta saa joku oikeen palkkaakin ja tekee valvonnan aina samalla tavalla yhteisiä sääntöjä noudattaen, toisin kuin kylänmiehet 1800 luvulla...
KTM
Mutta siihen aikaan olikin miehiä eikä mitään saatanan vellipersepesosia! Nyt kaikki rääpäleet ja vinku-iitat koittaa miehistellä naisten pukineissa ja miehen mitta löytyy jostain helvetin hinttarikolmikon televisio-ohjelmasta jossa kolme blowjobbaajaa tonkii jonkun vaatekaapin sisältöä tai arvio keittiön seinän pinkkiä väriä,hyi vittu!(zuha @ Touko. 29 2010,22:38) kirjoitti
Näytä nyt mikä on se oikea miehen mitta!
Jos minun jälkikasvuni vetäisi päällensä piukan marimekon paidan ja börje-kaulaliinan niin ei olisi saatana kotiin tulemista! Laittakoon vaikka suihkumoottorin perkele skootteriinsa kunhan pysyy miehenä!
You gave me a curse, Holy fathers, I give you a blessing: "may your conscience be as clear as mine and may you be as moral and religious as I"
Ja vaikka ma laps olen pieni vain,
niin jumalten riemut ma juoda sain
ja juoda ne täysin siemauksin -
niin riemut kuin murheetkin.
Mistähän tää kaikki negaation poliisia kohtaan johtuu? Itekin oon sakkoja saanut ja lain mukaan ihan ansiosta, vituttaahan ne, mutta minkäs voit. Laki on laki ja sen mukaan pitää elää, mukavaahan se on laulattaa, mut jos kiinni jää, niin eipä siitä tartte poliisia moittia, eiköhän se ole ihan oma moka. Niin ja oma manki oli aika äsäkkä aikoinaan.
-Harri-
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Meidän kylällä nuo testaamiset tapahtuu melkein poikkeuksetta viidenkympin alueella alamäkeen. Taitaa konstaapeli syyllistyä myös liikennerikkeeseen jos yli tuon kulkee... Se on hirveän hauskaa katsella paikallisella huoltoasemalla kun polliisisetä vetää mopolla matalana 60-70 km/h viidenkympin alueella!(claymore @ Touko. 28 2010,20:08) kirjoitti
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Sitä saa mitä tilaa...(Harri M. @ Touko. 30 2010,01:03) kirjoitti
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Sehän se, perkele kun nykyajan äijät pukee puffin kireesti otsalle ja ottaa naisiltakin turpaan niin että pitää häkeen soittaa ja pyytää karhuryhmän apuun.(Bali Sunset @ Touko. 30 2010,00:43) kirjoitti
Se miehen mitta vois lähtee siitä että antaa toisten hoitaa duuninsa ja tekemisiä ei arvostella jos ei hommaan itse paremmin pysty..![]()
KTM