Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Jep?
    Ostin tossa SV:n ajettu 42tkm.
    Onko keneltäkään mennyt syyläria rikki...?

    Onko kukaan vaihtanut tankoa ns. touring malliin,
    mistä ostit, minkälainen, onko parempi ajaa?

    Kuinka vaihdetaan kytkin nesteet?

    Pärrän mukana tuli teräspunos jarruletkut, mutta
    edessä kun mittasin alkuperäiset 2kpl ovat erinmittaiset,
    paketissa lukee SV ovat saman mittaiset...???

    Oletteko asentaneet Huggeria, mistä ostitte jne...?
    Entä pelkääjän penkin kuuppaa...?

    Onko asennettu vaihteen ilmaisinta ja jos niin minkälaista
    ja kuinka toimii???

    Kiitos vastauksista ynm... tv. Timo
    <p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>
  2. #2
    Onnittelut pyörän valinnan johdosta.

    Aiempaa keskustelua orgissa on ollut täällä tuosta vaihdenäytöstä. Muuta SV1000 aiheisia keskustelua löytyy tästä ja tästä. Ja jos englanti taipuu, kannattaa tutustua SVRider.com sivustoon.
  3. #3
    Terve Timo!

    Voisin kommentoida tohon seatcowl hommaan, että mene johonkin Suzuki liikkeeseen ja tilaa sieltä Suzukin alkuperäinen seatcowl. My Webpage
    Ehdottomasti parhaimman näköinen, saat valmiiksi alkuperäisväreissä ja mukaan tulee ne täytepalat niiihin takakahvan koloihin. hintakaan ei mielestäni ole paha, kun ottaa huomioon että on valmiiksi maalattu. Kysy samalla huggeria löytyy myös varmaan Suzuki liikeestä tilaamalla.

    Toinen vaihtoehto on sitten ermax, kannattaa katella Stormilta noita. Saa myös valmiiksi maalattuna, mutta varsinkin toi seatcowl on omasta mielestä kökömmän näköinen.

    Muitakin vaihtoehtoja on paljon tossa vaan muutama ehdotus.

    Niihin teräspunosletkuihin en osaa muuta sanoa kuin, että ne pitää vetää vaan erilailla kuin ne orginaali jarruletkut...
  4. #4
    Eihän jarruletkujen pituudella taida olla mitään käytännön merkitystä kunhan yltävät eivätkä ole liian pitkät jotta ovat tiellä. No, ylipitkät vie enemmän nestettä mutta sehän on puoli-ilmaista.
  5. #5
    Kiitos vastauksistanne!
    Jarruletku propleema selvisi...
    Vanhat 1pitkäletku ylhäältä alas josta
    jako 2letku menee lokarin yli.

    Uusi punosletku 2 lähtee ylhäältä molemmille
    puolille Oma... ja sitte Ilmausta Toimii

    Osia etsiskelen vielä ebaystä ja jos rahat riittää
    niin suoraan Suzuki maahantuojalta....

    Niin ja toi syykäri ei ollut onneksi rikki vaan vesisateen
    ja pesun jäljiltä märkä... joten



    <p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>
  6. #6
    Multa löytyisi noi Suzukin omat touring-cliparit *
    Ajoasento nousee niillä sopivasti olematta kuitenkaan pysty.
    Laitoin privaa.



    alcoholism beats communism
  7. #7
    Kyselin Tampereelta RM-Heinolta sv650 huggeria niin tilaamalla saattaisi saada mutta neuvoivat käymään Stormissa niin saa halvemmalla ja helpommalla.
    BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
  8. #8
    OK!
    Kiitos kaikille vastauksista eikun Liikeisiin etsiskeleen...
    Mutta oletteko vaihtaneet pyöräänne noita teräspunosletkuja
    esim. öljysyylärin tai syylärin tai kytkin nesteelle
    Mistä ja mitä on maksanut???

    Turvallisia ajokilometrejä vaikkakin satelee...

    Tv Timo
    <p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>
  9. #9
    Elikkä tässä mennään...
    Koetin ostaa ebay saksa clipareita mutta meni mönkään,
    mutta täältä eräältä orgin kävijältä löyty joten ostan ne!

    Sitten Hugger etsitty kaikkialta, mutta päädyin ostaa sen
    http://www.banditmaniashop.co.uk/
    tälläisestä osoitteesta, samalla tilasin punosletkun kytkin-
    nesteelle ja kaikki hintaan 160e.

    Kohta palikat kiinni ja menoks
    ps.jarrupalat vaihdettu eteen ja taakse+nesteet
    kiinnitetty perälaukku myös (osat R.M Heino)



    <p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>
  10. #10
    Moikka!
    Kiitos avuista kaikki osat saatu ja ovat kiinni...
    Mutta talven aikana olisi tarkoitus saada jostain joko
    uusi tai käytetty vaihteen ilmaisin tai miten sen nyt
    ilmaiseekin joten jos jollain olisi käytetty se kävisi tai?
    <p>Polta kumia älä sieluasi ;)</p>
  11.  
  12. #11
    Itse laitoin omaan vessaan G.P.T:n vaihdenäytön talvella. Hyvinkin perse homma. Etukate auki ja näytön piuhat pitää kolvata mittariston piuhojen väliin Mulla oli aikasemmin kiinni toinen yläkolmio mihin sai crossistongan. Kokemuksesta voin sanoa, että se ei ainakaan kannata. Ajo muuttuu pirun kankeeksi. Orkkistangot vaihdoin keväällä paikalleen ja perkeles, kun rupesikin taittumaan mutkiin
    ***EX - Suzuki SV1000S ´03 x 2***
    *** Suzuki VZ800 Marauder ´99 ***