Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Ostin juuri -02 vuoden 954rr:n ja parin päivän kurvailun jälkeen nopeusmittari ei tykkää olla yhteistyössä. Eli välillä digitaali numerot juoksevat omiaan ja sitten jumii nollaan. Kun käyttää virrat pois ja lähtee uudestaan liikkeelle niin hetken pelittää kunnes sama tapahtuu. Mistä lähteä vikaa etsimään? Anturi? Mistä sen löytää ko. pyörästä vaiko piuhoissa kosketushäikkää? Kokemuksia? Tietotaitoa?
    Kawa teki joskus lähes samaa, kun mittariston liittimessä oli yksi pieni roska.
    Ei löytyny roskia liittimistä ja mutenkin johdot näyttivät olevan hyvässä kuosissa. Mistä päin sitä anturia lähden ettimään kun ei koko mopoo jaksais ruveta räjäyttään?
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Tää on tätä digimaailmaa. Kyllä pyörän pitää olla kunnossa kun Olkiluodon uusi ydinvoimala käynnistyy.
    GHOSTWRITER
    Siitä on kyllä hyvä lähteä että olkiluodossa on tulevaisuus. Sais vielä tuon digikasan toimimaan sen ydinvoiman avulla niin eihän mulla siten ole hätä päivää. Tämän päivän mittari toimi taas hienosta mutta kun kokeilin 2markkaa vauhtia niin alko taas soololemaan. *
    Lainaa (kimalainen @ Touko. 22 2010,23:56) kirjoitti
    Siitä on kyllä hyvä lähteä että olkiluodossa on tulevaisuus. Sais vielä tuon digikasan toimimaan sen ydinvoiman avulla niin eihän mulla siten ole hätä päivää. Tämän päivän mittari toimi taas hienosta mutta kun kokeilin 2markkaa vauhtia niin alko taas soololemaan. *
    Mihis me sitä ydinvoimaa tarvitaan kun onhan meillä sähkö?
    No ei vaan, ehkä mittari protestiksi ilmoitti, ettei saa hurjastella...
    Eikö kellään ole sitten sähkökuvia saatavilla ko. pyörään, niin niistähän se anturin sijainti ja johtojen värit selviäisivät... Tosin digimittarissa voi olla tietty itse lcd-näytön pinneissä häikkää, jos tuolla tavalla temppuilee...
    Aprilia Dorsoduro 750
    Joo iteltänikin tuo ydinvoima oli lähinnä heitto vaan mutta kumminkin. Asiaan: aina kun laittaa virrat päälle niin aluksi näyttöön ilmestyy kaikki pinnit, näin ollen voisin kuvitella näytön olevan kunnossa. Mutta nuo sähkökuvat olis kyllä mahtavaa saada avuksi vian etsimiseen.
    Manuaali löytyy täältä
    http://cbrforum.com/forum....t=23443
    Älä korjaa ehjää....
    Ootkos ladannut akun täyteen ja varma että se on muutenkin kunnossa? Omassa VFRssä korjaantui vastaava ongelma akun lataamisella... Voi tietty olla sattumaakin?
    VFR RC36
    Kiitoksia tuosta manuaali-linkistä. Tarvii ruveta pläräämään. Akku on kuukausi sitten uusittu elikkä en usko vian löytyvän siitä.
    Yksi vahva mahdollisuus on että nopeusanturilta mittaristolle menevä piuha on jossain kohtaa hinkkautunut rikki. Mulla oli joskus sellainen sattumus.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  12.  
    Kannattaa tarkastaa johtosarjassa mahdollisesti olevat moninapaiset liittimet. Joissain malleissa suojana oleva "kumihuppu" on tavallaan väärinpäin ja kerää esim pesuvettä sisäänsä ja aiheuttaa mitä ihmeellisempiä oireita.
    Älä korjaa ehjää....