Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Zumo on ruvennut reitittämään varsin kummallisesti. Es kun kotoa (länsi-Tampereelta) haluaisin ajaa Porin suuntaan Kiikoisiin n 60 km. Koneen sisällä oleva nainen haluaisi ajattaa ensin Vaalimaalle ja sitten takaisin Tampereelle, n 5km päästä ohi kodista ja sitten vasta Kiikoisiin * En tiedä onko tällä ketun lenkillä tarkoitus että haettaisiin halpaa pensaa ja/tai viinaa Venäjältä ja sitten vasta kohteeseen (780 km)? Tosin sama juttu kun olen tulossa takaisin Kiikoisista, ensin Vaalimaalle ja sitten vasta Tampereelle? Tosin näinhän niitä kilometrejä rupeaa kertymään...

Vika ei ole kuitenkaan Kiikoisissa kun sama ongelma tulee reititettässä Vammalaan ja Huittisiin. Muttei kuitenkaan es Poriin (Kiikoisten ohi) tai Lahteen tai Hämeenlinnaan?

Olen kevyen resetoinnin tehnyt laitteelle ja käyttänyt akunkin irti? Alkuperäisiä asetuksia en ole koittanut palauttaa, mahtaisiko edes auttaa. Voisiko asia johtua ohjelmisto päivityksestä ver 4.9? Kun ongelmia ei vielä viime vuonna ollut. Vieläköhän jostain saisi vaihdettua vanhan softan?

Onko muilla ollut vastaavia ongelmia, vai olenko ongelmani kanssa yksin?
    Olin miten oli, mutta näin on!

BMW K1200GT -07
    Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa GPZ 900 -85 (vaihteisto prakaa)
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97
    Mulla ja varmaan monella muullakin 660 Zumo temppuili vähän samalla tavoin edellisellä softalla. Soita Garmintukeen, 0969379758. Siellä on ainakin minun kokemuksella ystävälliset ja asiansatuntevat ihmiset jotka osaavat kertoa ratkaisun ongelmiisi.
    Jep, jep paiskasin jo sinne postia. Pitää sitten soitella jos mitään ei kuulu.

Parin viikon päästä pitäisi lähteä reissuun , joten pikkuisen rupesi huolettamaan navin teppuilu.

BMW K1200GT -07
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Nää on näitä, tekoälyn kukkasia. Mää koitin tuossa Google mapsillä mitata matkaa Turkuun, ja kävikin niin että googlemaps ei millään suostu menemään Mynämäen ohi kasitietä pitki. Ei vaikka käsin koittaisi viivaa sinne vetää.

http://maps.google.fi/maps?f=....89&z=10
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  5.  
    Löysin vahingossa vian kun rupesin vastailemaan maahantuojan kysymyksiin ongelmaa ratkottaessa.

Eli koneessa on kaksi karttaa uusi päivitys ja kaiketi ihan ensimmäinen. Molemmat oli valittuina josta ongelmat aiheutui.

Käsittämättömiä nämä tietotekniikan ihmeet *

BMW K1200GT -07
    Honda CBX 750 -84
    BMW K1 -90
    Kawa KZ 1300 -79
    Suitsa GSXR 1100 -97