Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Tervehdys arvon foorumi! Uusi käyttäjä, tyhmiä kysymyksiä luvassa.

Olen aikeissa hankkia joko 800:n Marauderin tai Intruderin. Jälkimmäinen miellyttäisi omaa silmää enemmän, vaimo taas on tykästynyt Marauderiin. Budjetti on 4000e +/- 500e.

Jos ajatellaan matka-ajoa (kaksin), kumpi olisi parempi? Marauderista löytyi jotain puhetta, että ajomukavuus olisi hanurista ajoasennon ja tiiliskivisatulan vuoksi. Intikan satula näyttää mukavammalle, onko näin?

Mihin kannattaa eritoten kiinnittää huomiota, kun käyn vaihtoehtoja kokeilemassa/katselemassa?

Haulla en löytänyt suoraan tähän jelppiä, mutta jos tästä on jo keskustelua ollut niin laittakaa linkkiä

Kiitoksia jo etukäteen!

Vähän pienellä budjetilla olet liikkeellä, 90-luvun alkupuolen pelejä ehkä saa tuolla, jos vaan löydät. Merkitystähän sillä ei paljoa ole, kun ovat niin kestäviä vehkeitä.

Ei intikan kyytiläispenkkikään (alkuperäinen) mukava ole. Molempiin pyöriin varmaan tarvitaan takatappien jatkeet, jos vähänkään pitempään istuskelee. Ja se vie painopistettä aika lailla alaspäin, kuskikin tykkää. Samoin kuskille siirtosarjat on aika ehdoton juttu, jopa tällaiselle 171cm hukkapätkälle.

Marauderiin löytyy ehkä huonommin palikoita, jos tykkäät modata. Sitä on myös mainittu tehottoman tuntuiseksi, mutta en ymmärrä miksi niin olisi.

Koeajolla kannattaa intikasta kokeilla 70-80 vauhdista kaasu pohjaan, kytkin luistaa jos on lopuillaan. Halpa ja helppo korjata. Muuten ei erityisiä tarkkailukohtia ole, tietysti normaalit merkit kaatumisista ja kromien/maalin kunto pitää katsella. Ja intikan kone naputtaa varsinkin kylmänä jonkin verran ja se ei ole merkki venttiliviasta.

Tuossapa alkua, jospa joku Marrukuski kertoisi kokemuksiaan kun minun jutut sen osalta on mutua. Intikasta en pahaa sanaa keksi

Intikasta löytyy kaikki tarpeellinen tieto Intruder Club Finland -sivuilta* klik *
    Kiitoksia, tuosta sainkin jo uutta tietoa.

Harjoittelin hakutoimintoja, ja löytyihän täältä aika lailla keskusteluja sekä intikasta että "maukasta". Eikä löytynyt mitään niin pahaa että olisi hankinnan esteenä, eli pitääpä sopia koeajo(ja) viikonlopulle
    Mulla olis myynnissä uudenveroinen satula, jossa huomattavasti parempi kyytiläisen alusta. Minun kyytiläinen osoittautui turhan haluttomaksi siellä istuskella, joten pistin orkkispenkin takaisin. Pistä korvan taakse, jos satut intikkaan päätymään
    Kahden myöhästyneen ostoyrityksen (Marauder + Vulcan) jälkeen Intikka saapui pihalle perjantai-iltana
    Hyvä että löytyi! Nyt sitten kahlailemaan noita klubifoorumin sivuja. Jos meinaat itse ropailla, hommaa Clymerin manuska vaikkapa Alfamerilta, jos ei joku satu omaansa kauppaamaan. Selkeä opus, vaikka en omaani vielä 7 vuoden aikana ole korjausten takia juurikaan tarvinnut *

Laitoin sähköpostia satulasta.

7.  
    Kiitoksia!

Clymerin opus löytyy jo sähköisessä muodossa, täytyykin paneutua sen sisältöön.. Ilmatieteenlaitos & Foreca ovat sitä mieltä että on ainakin viikko aikaa siihen puuhaan