Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Joo. Tuli hankittua scala rider g4. Hyvä peli. Olen parittanut puhelimen, zumon 550 suoraan g4:seen ja toimii hienosti. Mutta. Jos parittaa nokian e75 zumoon ja edelleen G4:een niin puhelin kyllä kytkeytyy mutta äänet ovat hukassa. Auttakaa.
    ...kannattanee tarkistaa zumosta, että siellä on myös päällä myös muut kuin navi-äänet. Eli voimakkuuden säätö kohilleen. Ittellä kylläki 660:n mutta eikhän tuossa 550:ssäkin ole eri voluumisäädöt niin naville kuin puhelinäänillekin?
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Onko toimiva peli tuo scala rider G4. Tässä juuri miettimässä millasta härpätintä ostais. Kun on jo toi zumo 660 ja nokian E75. Paritus siis onnistuu känny -> navi -> G4 eli voi navista ohjata puhelimen toimintoja?
    Lainaa (GL1800 @ Touko. 20 2010,10:53) kirjoitti
    Onko toimiva peli tuo scala rider G4. Tässä juuri miettimässä millasta härpätintä ostais. Kun on jo toi zumo 660 ja nokian E75. Paritus siis onnistuu känny -> navi -> G4 eli voi navista ohjata puhelimen toimintoja?
    Joo. Paritus onnistuu kyllä. Zumoon tulee ilmoitus kuka soittaa mutta puhelin äänet ei kulje suuntaan eikä toiseen. Tähän tarttis apua viisaanmilta.

E71=> zumo 660 => G4
    mulla on sellainen ongelma soita pystyy ja ohjaamaan puhelinta navista, mutta kun pitäisi vastata tulevaan puheluun sitten rupeaa tökkimään ei kuulu kuin rutinaa
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Mulla ei E75 toimi oikein Zumo 550 kanssa.
    Pariutuu, puhelut näkyy mutta puhua ei pysty.
    Eri softa versioilla on toiminut hieman erilailla ...

Osa Nokian muista malleista toimii ja samoin Samsung B2100.

Veikkaus että E75 ei vaan toimi Zumo 550 kanssa = Vaihda puhelinta ;-)
  8.  
    Joo. Eilen illalla rupesi pelit vörkkimään. Nokian E75 hyllylle ja vanha palvelija E65 käyttöön. Puhelut zumon kautta pelaa niinkuin pitääkin. Onkohan tossa E75 jotain vikaa vikaa?