Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Osaisko joku valottaa miksi tuollaista pyörää ei kannata ostaa? Monesta paikasta olen lukenut ettei -88 mallia kannata hommata, mutta mitään perusteluja en ole löytänyt.

    Onko se tosiaan niin eri pyörä kuin vuotta uudemmat ja siitä eteenpäin vai mistä on kysymys?
    - melkein jokainen polkupyörällä vähääkään ajanut osaa työntöohjauksen, muttei juurikaan tiedosta tehneensä sellaista.
  2. #2
    katteet ja vanteet lähinnä erona. Runko on sama. Itse vaihdoin -88 CBRään -93 koneen ja kaasarit ku vanhat oli loppu. Meni heittämällä joten konekin on suurinpiirtein sama. Onhan se sc24 virtaviivaisemman näköinen..
  3. #3
    No jostain luin, että ei olis yhttään samaa osaa koko pyörässä keskenään?
    - melkein jokainen polkupyörällä vähääkään ajanut osaa työntöohjauksen, muttei juurikaan tiedosta tehneensä sellaista.
  4. #4
    no kun sen rungon rälläkällä pilkoin ni ihan samanlainen runko ja moottorikin oli sama paitsi jäähdytinletkut kulki hieman erilailla.vanhan pyörän sähkötkin meni uudenpaan koneeseen. Mittaristokin oli sama..vanteet ja muovit on erilaiset ja etuvalo. Takavalokin on sama. No ainut ero on että se sc24 on kauniimman muotoinen. Jossakin vuosimallissa tuli ne ihme jarrut jotka jakaa jarrutusvoiman eteen että taakse. Kuvia alla olevassa linkissä..
  5.  
  6. #5
    Tuli kuitenkin käännyttyä uudempaa versioon ja nyt on -94 "äffä" pihassa. Myyjäliikkeen mukaan ajettu 52tkm uskoo ken tahtoo.



    Oulun EMC:stä sai hakee tonnilla -88 mallisen punaisen paholaisen pois.
    Olisin muuten ostanu, mutta nokkaketjunkiristin(?) piti mekkalaa, takanakki silestone ja oikee puoli koneesta edestä hieman öljyinen. Pyörässä on 4->1 iniox tjsp. slipari. Tuntui muuten kyllä ihan hyväkyytiseltä. Perussiisti pyörä ikäisekseen.

    - melkein jokainen polkupyörällä vähääkään ajanut osaa työntöohjauksen, muttei juurikaan tiedosta tehneensä sellaista.