Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Eilen ajelin Imatran ohi ja Puumalantien alussa köytettiin Lotjaa hinausauton lavetille.. perälaakeriko meni?
    Heritage Softail -97 + S&S 124" (2030 CC)
  2. #2
    Jovvainei...




    ..En oo ollu sielläpäin kun täällä norweegias...
  3. #3
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    On siis kunnossa jo?
    Paljonko köyhdyit?
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  4. #4
    Lainaa (Moto guzzi @ Kesä. 20 2010,12:04) kirjoitti
    On siis kunnossa jo? *
    Paljonko köyhdyit?
    JOvvainei...



    No ei paljoakaan ! Rajamotor Torniossa tekee tarkkaa ja huolellista (luetaan: asiantuntevaa) työtä ja edulliseen hintaan !

    Eihän tuo ollut kun 317 € vaikka vaihtoi vielä myös sen "pikkukardaanin laakerin", ja kun minusta se oli aivan liian vähäsen niin annoin parikymppiä vielä päälle (harvemmin tingin tähän suuntaan, mutta kun homma hoitui ja nopeasti) ! , tämä kaikki siis: alta-alle !

    Kunnossahan tuo tuntuu kaiketi olevan ! Tiistaina kun klo 15:00 sain perän alle niin 24 tuntia siitä se olikin jo Dombås:sissa keskinorweegias ja siitä sitten kaikki "helemet" putkeen: Trollstigen, Geiranger, Dalsnippa, Juvasshytta, Turtagrö (RV55), Urnes, Aurland, Flåm, Stallhem, Voss, Möbydalen, Vöringfoss, Odda, Låtefoss, Stavanger, Lysebotn, Dale....että tommosen 4000km:n testiajon se aina vaatii (vaimolle pitää perustella asia näin..)

    Että kaikki vaan Rajamotorille, sinne ne miähet menneet on !

    ps. Oulun EMC:llä ei tuota kyvetty tekemään.....vain uutta perää alle * 1250 €



  5. #5
    Aika kohtuulliselta vaikuttaa tuo veloitus ja jos vielä vaihtoivat sen sisäänmenoakselin laakerinkin niin sitäkin suuremmalla syyllä...

    Ja tuo testilenkkikin tuollaisena on ihan PAKKO vetää...eihän sitä mitenkään muuten voi tietää istuuko uusi laakeri kunnolla.

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  6. #6
    Lainaa (pozo izquierdo @ Kesä. 21 2010,16:02) kirjoitti
    Aika kohtuulliselta vaikuttaa tuo veloitus ja jos vielä vaihtoivat sen sisäänmenoakselin laakerinkin niin sitäkin suuremmalla syyllä...

    Ja tuo testilenkkikin tuollaisena on ihan PAKKO vetää...eihän sitä mitenkään muuten voi tietää istuuko uusi laakeri kunnolla.

    t. pozo

    Jooon...



    Uuups !, Sen verran kuitenkin lisäystä vielä että mulla oli tuo ISO laakeri ja sis.menolaakeri omasta takaa mutta silti !!! Edullisesti edelleen !

    ....juu ja mitä tuohon testilenkkiin niin eihän sitä uskalla pitemmälle lähteä jos ei ensin pikkulenkillä testaa, tiijä vaikka mitä sattus....
  7. #7
    Muistithan vaihtaa pers-öljyt tuon testilenkkisi aikana tai jälkeen?
    <p>2002-2014</p>
  8. #8
    Lainaa (C-A-D @ Kesä. 21 2010,17:28) kirjoitti
    Muistithan vaihtaa pers-öljyt tuon testilenkkisi aikana tai jälkeen?
    Jovain!


    No tietysti mutta kiitos muistutuksesta...elikkäs mineraalit aina sisäänajossa ja nyt sitten laitetaan täyssynteettinen Shell Spirax 75W/90, tai sitten se Transaxel, täyttää myös huurreämseen kriteeret koska mm Porsche, noita suosittelee....
  9.  
  10. #9
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Aika halvallahan noista sitten selviää, kun löytää sen oikean paikan. Mutta niinhän se nykyään on, että mieluummin myyvät uutta palikkaa, testipenkki trimmausta ja kallista lisävarustetta, kuin että alkaisivat korjaamaan vanhaa. Ei taida taidot riittää enää nykyään mihinkään korjaamo puolella. Harvassa ovat nykyään ns. oikeat korjaamot. Täälläkin vain yksi BMW-korjaamo johon voi luottaa (McProffs), muut ovatkin sitten vain myymälöitä.

    Ps. Onnex osaa itte.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"