Moro!
Onko kuin kokemuksia kyseisestä pelistä jos kyydissä olevan painoluokka 80-90kg (kuski 88kg)? Kertokaa suoraan jos selvästi huono ajaa jne.Kuski+kyydittävä+tavarat kaiketi max.on jotain 196kg tehtaan suositus?
T.Sepi
Honda CBR 1000F
Jos takaiskari on ehjä honda kantaa kaksi aikuista ihmistä ja matkatavarat vaikka maailmantappiin.Takaa löytyy esijännityksen säätö jos perä tuntuu liian löysältä.Ei se lisäpaino haittaa menoa,mutta ruuhkassa madellessa sen tuntee.
#313
Kuten Vilukallekin kertoi;eli jos tekniikka ok. niin ainakin itsestä tuntui että 2 päällä +täysi laukkusarja, niin ajettavuus senkun paranee..ainakin ohjattavuus keveni![]()
-Caelum igne tegam
-Defensor capitolii evp
-XX-03 blue one
-fjr 1300 -08
-xt 600 -94
samaa mieltä, että kaks päällä jopa paranee... ajaminen tulee jotenkin "pehmeämmäksi" ...(TRG @ Touko. 17 2010,22:49) kirjoitti
Honda CBR1100XX
Samaa mieltä, yllätyin taas kun oli kyytiläinen ja mopo tuntui paremmalta.
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Alkuun tuntuu hiukka hurjalle, kun perä laskee totutusta. Mutta ompahan tuota täydellä 4 laukun setillä ja emännällä varustettuna käyty pitkähköä kesälomareissua läpi, eikä muuten jää pyörästä meno kiinni. Takaiskarin kireys vaan maximiin suoraan, ni ei tartte sitä enempää säädellä.
Liikennevaloista lähdettäessä joutuu vähän kytkintä käyttämään enempi, muuten ei huomaa juurikaan.
CBR 1000F -89
hyvä se on ajella, mut enpä voi oikein muihin verrata kun ei kokemusta muista![]()
Mennään aamulla aikasempaan töihin niin voidaan olla sitten illalla pidempään....
Jos rengastus, iskarit ja kaikki muukin on ok; kantaa kuormaa ja kyytiläisen tunnottomasti vaikka maailman tappiin asti....yli 90000km takana moisella pelillä... ei vieläkään ei yhtään hyvää syytä vaihtaa pois kunhan huolehtii nokkaketjun- ja kiristimen vaihdoista sekä normaalihuolloista aikaajoin.
ArskaH