Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Morot,

Nyt ois aika ostaa uusi ketjurasva ja ajattelin hommata Motulin chain lubea. Löytyykös tuota mistään suoraan kaupan hyllyltä pk-seudulla ? Vai joutuuko tilaamaan netistä

Kiitos ja *
    Tarkoitatko tätä?

Sieltä ainakin löytyy.
    ZX-636 -04
    Lainaa (pTRCH @ Touko. 16 2010,16:40) kirjoitti
    Tarkoitatko tätä?

Sieltä ainakin löytyy.
    Huippurasva
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Lainaa (pTRCH @ Touko. 16 2010,16:40) kirjoitti
    Tarkoitatko tätä?

Sieltä ainakin löytyy.
    Just sitä Kiitos!

Pitääpä huomenna käydä hakemassa!
    Itse kerkesin käyttää tota monta purkkia. En käytä enää. Pinta jää niin tahmeaksi, että kaikki lika liimautuu ketjuihin. On myös tosi hankala pestä ketjuista pois.

Kannattaa vilkasta öljytuotteita Puuilosta. Pitäis olla pääkaupunkiseudun halvimpia paikkoja. Sieltä tullut haettua Mobilia autoon ja Motulia mopoon.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
    Semmoista se on - hyvin voideltu ketju on kostea, ja silloinhan likaakin voi tarttua. Ei mielestäni tuon kanssa kuitenkaan sen enempää kuin monen muunkaan ketjurasvan kanssa, ja tämä pysyy aika hyvin ketjussa. Vaihtoehtona on laittaa jotain vahaa tms kuivempaa kamaa, joka ei kyllä sitten voitele yhtä hyvin, siksi en itse käytä moisia.

Motulia löytyy mm. Pyörä&Moposta Konalasta.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Lainaa (Zuhnu99 @ Touko. 20 2010,11:37) kirjoitti
    Itse kerkesin käyttää tota monta purkkia. En käytä enää. Pinta jää niin tahmeaksi, että kaikki lika liimautuu ketjuihin. On myös tosi hankala pestä ketjuista pois.
    Millä oot pessyt? Esim. Motulin chain cleanerillä vanha ketjurasva ja paska lähtee valumaan ketjujen välistä maahan ihan ittestään. Suihkuttaa vaan ketjuun niin hetken päästä on maassa lätäkkö mustaa paskaa. Ellei lähde niin sitten jollain rätillä vielä pyyhkäsee.
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
    Muistanko nyt ihan väärin että jotkut katumotoristit käyttävät saman valmistajan offroad-ketjurasvaa, jota pitävät parempana kuin road-mallista. Kuka tunnustaa? Mitä eroa?
  9.  
    Lainaa (matt1 @ Touko. 20 2010,14:56) kirjoitti
    Muistanko nyt ihan väärin että jotkut katumotoristit käyttävät saman valmistajan offroad-ketjurasvaa, jota pitävät parempana kuin road-mallista. Kuka tunnustaa? Mitä eroa?
    Itse käytän noita off-road rasvoja, koska vaikuttais pysyvän puhtaampana savesta..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100