Ajoasentoa viilaamassa, mutta mistä raiserit 1000F:ään? Sivuilta löytyy kyllä tupla-XX neuvoja yllin kyllin, mutta tähän en löytänyt vastausta.
Vai sopisiko XX:n raiserit "heittämällä" tähänkin pyörään? Vuosimalli on -99.
CBR1000F -99
Motoristi, mutta muuten terve.
XX:n raiserit ei sovi, mutta CBR 600:n F1,F2 ja F3 versioiden sopivat, kuin myös VFR 750:n kuuluvat sopii....netistä..n.90 ekua ja simppelit asentaa..
-Caelum igne tegam
-Defensor capitolii evp
-XX-03 blue one
-fjr 1300 -08
-xt 600 -94
Kiitos tiedosta. Nyt onkin valinnan varaa reilusti enemmän kun selvisi, että nuo mainitsemasi mallit sopivat myös. *
Toinen vaihtoehto on tietysti crossitangon asentaminen mutta se vie jo mielestäni pyörän "henkeä" vähän vikasuuntaan? Onko kellään tästä kokemuksia ja kommentoitavaa suuntaan tai toiseen? Stormilla näyttäisi ainakin olevan muutossarja...
CBR1000F -99
Nettivaraosassa näytti olevan 45mm raiserit CBR:ään.. Pyynti oli kylläkin aika suolainen (190€) muistaakseni.
edit. tuossa vielä linkki: =simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=2@sortCol=@ord=@status=F@id _part_type=39@id_vehicle_type=2@id_make=85@id_mode l=1931]raiserit
Ja ei ole oma ilmoitus
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Jos olisi ollut oma, niin olisit varmaan kehunut edulliseksi.
45mm nostaa ajoasennon jo aika pystyyn. Ajattelin itse, että puoletkin tuosta voisi riittää mutta milläs kokeilet? *
edit: Nuo yllä olevat nettivaraosan korotuspalat taitaa olla kiinni nettimoton ID:ssä 931137. Kolmannessa kuvassahan laite näyttää jo minun silmiin chopperilta!
CBR1000F -99
Stormilta hain tangon ja muutossarja, ja tuli paljon parempi. Toki makuasiahan sekin on.![]()
Tuota olen itsekin miettinyt, mutta lähinnä vaihtoehtona B.(jumihe @ Touko. 25 2010,21:02) kirjoitti
Sanokaas viisaat onko kauhian kova riski *
, jos nostaa cliparit 15-20mm ylöspäin ilman risereitä? Eihän ne ole kuin puristettuna putkiin normaalistikaan. Nyt olisivat vain vähän ylempänä. Vai mikä salaisuus riserissä piilee?? *
![]()
CBR1000F -99
Hep!
Saakos siis jostain orkkis tankoon+kiinnikkeisiin jotain korotuspalaa??
Mulla on jo kahvalämmpäritkin kiinni enkä viitsisi koko tankoa vaihtaa (ja maksaa...)
Millä noita voi hakea netistä - löytyykö kotomaasta?
Pyörä sigun mukainen.
Satunnainen motoristi
Honda CBR900RR SC44 2001
exät: Kawa ZX10, Honda CBR1000F, Yamaha FZ750 (classic rata), Honda XL1000V Varadero -09'
Googleen "raisers CBR1000F" ja sieltä löysin "Genmar H-113", korottavat 19mm. Muitakin toki on, mutta kotimaasta en ole löytänyt...(Jaggge @ Kesä. 18 2010,11:45) kirjoitti
![]()
CBR1000F -99