Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 44:sta
  1. #1
    Ikuinen haaveiluni jatkuu... 916 haaveena olisiko kellään JÄRKEVÄÄN hintaan moista myynnissä. Taitaa olla keräilykamaa ja hinta sen mukainen.
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
  2. #2
    Kaveri osti viime keväänä sellasen järkevään hintaan ja on kehunnut pyörää aika paljon.

    Vähän suolaa haavoihin
    Ducati 1098s Tricolore *-07
    Kawasaki zx-10r -04
  3. #3
    Osta Saksasta jos tarjonta kotoSuomessa on vähäistä. 4 - 5 k€ hintaluokassa tarjontaa kohtalaisesti. Verot, puhdas heitto, 1 - 1,5 k€.
    Onko hinta järkevä vai ei, sen jokainen päättää itse.
    Kyse on siitä mitä haluaa ja mitä on haluistaan valmis maksamaan.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  4. #4
    Lainaa (IlDuce @ Touko. 16 2010,09:05) kirjoitti
    Osta Saksasta jos tarjonta kotoSuomessa on vähäistä. 4 - 5 k€ hintaluokassa tarjontaa kohtalaisesti. Verot, puhdas heitto, 1 - 1,5 k€.
    Onko hinta järkevä vai ei, sen jokainen päättää itse.
    Kyse on siitä mitä haluaa ja mitä on haluistaan valmis maksamaan.
    Ehkä 4-5k€ maksavat ei ole järkeviä hankintoja, pari tonnia lisää niin saa paljon paremman.
  5. #5
    Jos et ole niin tarkka mallin suhteen osta 998, jossa on testastretta moottori. Toisaalta jos 916 on must, niin eihän siinä mitään. On ne ainakin halvempia kuin nuo uudemmat.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  6. #6
    Lainaa (Desmosedici @ Touko. 16 2010,13:34) kirjoitti
    Jos et ole niin tarkka mallin suhteen osta 998, jossa on testastretta moottori. Toisaalta jos 916 on must, niin eihän siinä mitään. On ne ainakin halvempia kuin nuo uudemmat.
    Joo, kyllähän se minunkin märkä unelma piti sisällään uudenkarhean 998s:n. Tarjonta aikoinaan oli tosi vähäistä ja hinnat sen mukaisia. Itse päädyin sitten tuohon 999s:ään.

    Tuohon aiempaan kommenttiini:
    mitä katselin mobile.de.stä noita 916 Ducateja, niin siellä oli useampikin tuossa 4 - 5 k€ hintaluokassa. Muutama jopa tutustumisen arvoinen jos kilometrilukemiin on yhtään uskomista.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
  7. #7
    Yleensä Mobilessa halvimmissa on alhaisimmat kilometritkin. Laatu maksaa myös Saksassa.
    - JAM Racing Team -
  8. #8
    Mikkelin Rinta-Joupilla on keltanen vm.2000 996, aj.31tkm. Pyynti 9980€, mutta pyytäähän aina saa

    Kävin sen kokeilemassa ja ihan toimivalta tuntu. Pikkusta laittoa on, mutta ihan yleiskunnoltaan hyvä. Ilmeisesti on saanu jonku osuman vasemmalle puolelle, ku sivukate on maalattu.... ei sit tietoa millanen hitti on ollut???

    Mut tuolta löytyy, ku laittaa hakuun "moottoripyörä" ja mikkelin toimipaikka...
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  9. #9
    Poistettu
    Laitetaas toi oma fiksaatio kans tähä:

    http://www.salo-fi.de/ducati/a_IMG_4398.JPG
    http://www.salo-fi.de/ducati/a_IMG_4408.JPG
    Edit: katukondis: http://www.salo-fi.de/ducati/DSC00740.jpg

    Kyseessä tietääkseni ainoa 998S FE Suomessa. Peli on katumopo, mutta sakkoihin kyllästyneenä ratavaatetin sen ympäriinsä kuidulla ja nostin muovit hyvään talteen.

    Kyllä 1098/1198 kelpaisi nekin, mutta tätä mallia oleva on vaan omistettava. Odottamassa on tuollaisen aito kilpamoottori aitoa kilparunkoa, kun sellainen vastaan tulee.

    Vinkkinä, jos rata-ajo on 10100:n haaveissa, etsi sellainen jossa on Öhlinsin alusta valmiina. Suomessa niitä voiolla vähänlaisesti, mutta mobilesta löytyy.



  10. #10
    Lainaa (10100 @ Touko. 15 2010,20:22) kirjoitti
    Ikuinen haaveiluni jatkuu... 916 haaveena olisiko kellään JÄRKEVÄÄN hintaan moista myynnissä. Taitaa olla keräilykamaa ja hinta sen mukainen.
    Aika vähän on joo myynnissä... mutta ei ne kalliita ole kuten ei enää myöskään 996:t. Itse ostin silloin tuon 748:n muutaman vuoden vanhana kun lähti ihan edullisesti, ja tuskin luovun siitä koskaan. "Käyttöpyöränä" on kyllä rinnalla aina joku muu...
  11. #11
    Lainaa (998sFE @ Touko. 20 2010,13:46) kirjoitti
    Laitetaas toi oma fiksaatio kans tähä:

    http://www.salo-fi.de/ducati/a_IMG_4398.JPG
    http://www.salo-fi.de/ducati/a_IMG_4408.JPG
    Edit: katukondis: http://www.salo-fi.de/ducati/DSC00740.jpg

    Kyseessä tietääkseni ainoa 998S FE Suomessa. Peli on katumopo, mutta sakkoihin kyllästyneenä ratavaatetin sen ympäriinsä kuidulla ja nostin muovit hyvään talteen.

    Kyllä 1098/1198 kelpaisi nekin, mutta tätä mallia oleva on vaan omistettava. Odottamassa on tuollaisen aito kilpamoottori aitoa kilparunkoa, kun sellainen vastaan tulee.

    Vinkkinä, jos rata-ajo on 10100:n haaveissa, etsi sellainen jossa on Öhlinsin alusta valmiina. Suomessa niitä voiolla vähänlaisesti, mutta mobilesta löytyy.
    Tahtovat olla nuo Ö-alustaiset monesti sen verran kalliita, että päivittämällä takaiskarin ja keulan sisuskalut pääsee yhtä hyvään lopputulokseen ja paljon sopivampaan hintaan.

    Vein omassa Ducatissani tätä ajatusta siinä mielessä vielä pidemmälle, että päivitin siihen kevyet vanteetkin, ja kaikkea muutakin... (749 Dark).
  12. #12
    Nakojaan aika hinnoissa taalla saarellakin, ilmeisesti todellakin saavuttanut klassikko statuksen. Yleensa taalla kaytettyjen hinnat on murto-osia suomalaisista mutta taman pyoran kohdalla ei ilmeisesti hirveasti halpoja loydy. Halvin MCN:ssa tanaan on tassa.
    On tilastollinen mahdottomuus että olen aina väärässä.
  13. #13
    Jos vaan pussi jotenkuten kärsii niin osta Saksasta ja osta hyvä,ei halvinta.Nyt alkaa olla ne ajat että ne siirtyvät keräilijöille/harrastajille jotka aikovat pitää niitä.En usko hintojen enää hyvien osalta laskevan.Ja oma veikkaus että juuri 916 on se malli valmistusmääristään huolimatta josta tulee se halutuin.Niinkuin Tuutin nollasarjasta,koska se on vanhin niistä,se,josta maine alkoi nousta.
  14. #14
    Ehkä jotkut harvinaisemmat SPS- ja myöhemmät saman malliston r-mallit pysyvätkin kalliina, mutta ei kukaan maksa jostain 916:sta omaisuuksia, vaikka olisikin hyvässä kondiksessa. 749/999 -mallistossa on 0 harvinaisuutta ja jo pelkästään käytettyjen hinnat todistavat sen.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  15. #15
    En tarkoittanutkaan sitä,vaan sitä mikä näkyy nyt esim.Tuuteissa.Nehän oli välillä sellaisessa kurssissa ettet saanut myytyä sitä millään hinnalla.Liikkeet eivät tahtoneet ottaa edes vaihdossa niitä kun jokaisella oli niitä rivitolkulla.Se on totta että erikoismallit on aina joillekin haluttuja ja he ovat yleensä niitä jotka kykenevät ne myös hankkimaan.
  16. #16
    Poistettu
    Nyt oli halvin 998S FE mobilessa 8550€ -04 17tkm. Ja tuossa on muutakin eroa perusmalliin kuin kepit jarruista alkaen.

    Pari viikkoa sitten virheetön hyvin varusteltu 748R meni ebay.de:ssä 6550€:llä uuteen kotiin. Suhteessa halvalla liikkuvat, kun kohdalle sattuu. Kallein S FE mobilessa nyt 24t€, mutta se on ajamaton.

    Veroa tollaseen tuli viime vuonna ~3500€.

    S FE ei ole kaukana R-mallista, hieman miedommat nokat, ilmaboxi jne jolla ärrän lisähepat on kaivettu.

    Kunnossa olevien näköisten 916:ten hinnat alkoi vähän alta vitosesta.
  17. #17
    Johonkin reiluun neljään tonniinhan noiden syöksy lopulta katkeaa ja vähän paremmat mallit sitten muutaman tontun enemmän. Jos esimerkiksi xx9 mallit miellyttävät, niin saahan niitä suorastaan rikollisen halvalla hankintahintaan nähden, mutta mikäs siinä.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  18. #18
    Lainaa (Jyri @ Touko. 20 2010,15:25) kirjoitti
    Vein omassa Ducatissani tätä ajatusta siinä mielessä vielä pidemmälle, että päivitin siihen kevyet vanteetkin, ja kaikkea muutakin... (749 Dark).
    Minkälaiset vanteet hankit?
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  19. #19
    Ostin 999R:n alkuperäiset Marchesinin takovanteet. Alumiinia...
    Kyllähän sitä tuli katseltua jos jonkinmerkkistä tuotetta. Noissa oli vaan hinta/laatu kohdallaan.

    En näemmä ollut perehtynyt riittävästi tähän 998SFe tarjontaan. Näköjään ehkä kannattaa sittenkin hankkia Ö-kepeillä varustettu malli.

    748R on hieno peli. Siinä saa kyllä paljon hienoja komponentteja kohtuulliseen hintaan.
  20. #20
    Vanhemmat Ducatit on aina klassikoita. Tuo 916 koppanen on kyllä todella hieno edelleen !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  21. #21
    Lainaa (Jyri @ Touko. 21 2010,09:20) kirjoitti
    Ostin 999R:n alkuperäiset Marchesinin takovanteet. Alumiinia...
    Kyllähän sitä tuli katseltua jos jonkinmerkkistä tuotetta. Noissa oli vaan hinta/laatu kohdallaan.
    Eiköhän sen eron huomaa noidenkin kanssa. Noissa on se hyvä puoli, että niitä on aina silloin tällöin saatavilla esim. ebayssa ja siten hintakin voi olla kohtuullinen. Itseäni on kiinnostaneet nuo PVM:n taotut magnesiumvanteet, joiden paino lähentelee jo BST:n hiilarivanteiden vastaavaa. Ne vaan pitäisi ostaa uutena ja hintakin on sitten päälle 2k:n varsinkin jos ottaisi heidän kevyemmät jarrulevyt samalla. Silloin tällöin ebayssa on setti bst:n vanteita jopa alle tuon hinnan ja siitä kevyempiä rinkuloita ei sitten löydykään.



    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  22. #22
    Lainaa (Desmosedici @ Touko. 21 2010,10:47) kirjoitti
    BST:n hiilarivanteiden ... Silloin tällöin ebayssa on setti bst:n vanteita jopa alle tuon hinnan ja siitä kevyempiä rinkuloita ei sitten löydykään.
    Nuo hiilarivanteet vaan on vähän arkoja... supermotossa sain BST:n takavanteen navan rikki, ja siis ihan ajamalla.
  23. #23
    Lainaa (Desmosedici @ Touko. 21 2010,10:47) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Touko. 21 2010,09:20) kirjoitti
    Ostin 999R:n alkuperäiset Marchesinin takovanteet. Alumiinia...
    Kyllähän sitä tuli katseltua jos jonkinmerkkistä tuotetta. Noissa oli vaan hinta/laatu kohdallaan.
    Eiköhän sen eron huomaa noidenkin kanssa. Noissa on se hyvä puoli, että niitä on aina silloin tällöin saatavilla esim. ebayssa ja siten hintakin voi olla kohtuullinen. Itseäni on kiinnostaneet nuo PVM:n taotut magnesiumvanteet, joiden paino lähentelee jo BST:n hiilarivanteiden vastaavaa. Ne vaan pitäisi ostaa uutena ja hintakin on sitten päälle 2k:n varsinkin jos ottaisi heidän kevyemmät jarrulevyt samalla. Silloin tällöin ebayssa on setti bst:n vanteita jopa alle tuon hinnan ja siitä kevyempiä rinkuloita ei sitten löydykään.
    En ole vielä laittanut noita vaa'alle, mutta punnitsen ne kyllä niin saadaan mitattua tietoa miten paljon ne painavat. PVM ilmoittaa jotain massoja vanteilleen. Samoin BST. Noihin niitä sitten voi verrata.

    Jonnekin lähelle 1300-1500 € hintaan / setti nuo maksavat ebayssa rahteineen. Siis nuo oikeasti takoalumiiniset. Moni myy halvemmalla mustia valettuja muka R:n vanteina. Todella vähän on noita aitoja takoversioita kaupan.

    En oikein viitsi ostaa hiilarivanteita, vaikka ne suhteellisen kevyet ovatkin. Hajoavat helposti, ja pitäisi olla hyvä rengaskone mukana varikolla. Jos innostun ajamaan tuolla BoTT:ia niin kilpakäytössä takoalumiini on oivallinen materiaali tällä tasolla.

    Merkittävästi kevyemmät nuo ovat perstuntumalta kuin alkuperäiset lähinnä valuraudalta tuntuvat vanteet.



  24. #24
    Poistettu
    Magnesiumista tehtyjä haaveilen itsekin. Vanteita Marchesini on tehnyt montaa eri mallia Ducateihin. On tavan alumiinia ja ihan saman näköistä takokamaa. Ainoastaan puntarissa huomaa eron ja siksi pirun vaikeita ostaa ebaystä.

    Marvicin vanteita siellä on nytkin, osa ylimaalattuja, niin pirullako ottaa selvää etukäteen onko oikeesti magnesiumia.

    Minkään pyörän myyminen ei ole ikinä harmittanut, patsi ex-kilpurini 748R. Sitä ei olisi pitänyt myydä. Sitä korvaamaan toi FE tuli.
  25. #25
    Magnesiumvanteet olisivat melkeinpä hienommat kuin hiilikuituiset .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  26. #26
    meikäläinen voi luopua tallissa seisovasta 998:sta
  27. #27
    Lainaa (10100 @ Touko. 15 2010,20:22) kirjoitti
    Ikuinen haaveiluni jatkuu... 916 haaveena olisiko kellään JÄRKEVÄÄN hintaan moista myynnissä. Taitaa olla keräilykamaa ja hinta sen mukainen.
    No olisiko tuossa lääkettä kuumeeseen?

    http://www.nettimoto.com/ducati/998/moottoripyora

    Ei varmaan verot paljoo ole.
    750SS,900SS,749,998,S4
  28. #28
    Vanha keskustelu, mutta täälläkin tuli idea hommata 916 keräily- ja sijoitusmielessä.

    SP:t ja muut erikoismallit unohdetaan saman tien budjetin takia.

    Ilmeisesti perusmalleja pitäisi löytyä jopa 3 tonnin pintaan Saksasta. Ekat vuosimallit on vajaan 10 vuoden
    päästä museopyöriä jos 30 vuoden ikäraja pysyy.

    Mites jos tällaisen ulkomailta tuottaa, voiko verot ja rekisteröinnit hoitaa vaikka parin
    vuoden päästä hankinnasta?

    Mahtaako tuo perusmalli olla yhtään haluttu kulttipeli esim. 10 vuoden päästä?
    Ktm Superduke R -07
    Kawasaki ZX-6RR -05
    Husqvarna Te 125 -15
  29. #29
    SPS ja R-mallit ovat niitä keräilykohteita. Perusmallit ehkä, jos mittarissa on 0 kilometriä ja valmistusvuosi 1994. Jotkut arvottavat Varesen tehtaalla tehtyjä ehkä hitusen normimallin yläpuolelle, mutta periaatteessa samaa kamaa. Itse voisin maksaa ekstraa jostain Foggyn kilpapyörästä, mutta muuten noiden keräilyarvo on kyllä aika nollatasoa.

    Jos haluaa ikonisen Ducatin talliin(ajettavaksi tai näytille), niin varmasti tämä on oikea valinta, mutta jos sijoittaa haluaa, niin laita rahat vaikka pörssiin. Varsinkin Suomessa näiden markkinat ovat niin rajalliset, että jos joku haluaa myydä, niin aina on ostajan markkinat. Ihan sama mikä 998S FE tai Desmosedici RR on myynnissä, niin ei niitä ostajia jonoksi asti ole.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  30.  
  31. #30
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    SPS ja R-mallit ovat niitä keräilykohteita. Perusmallit ehkä, jos mittarissa on 0 kilometriä ja valmistusvuosi 1994. Jotkut arvottavat Varesen tehtaalla tehtyjä ehkä hitusen normimallin yläpuolelle, mutta periaatteessa samaa kamaa. Itse voisin maksaa ekstraa jostain Foggyn kilpapyörästä, mutta muuten noiden keräilyarvo on kyllä aika nollatasoa.

    Jos haluaa ikonisen Ducatin talliin(ajettavaksi tai näytille), niin varmasti tämä on oikea valinta, mutta jos sijoittaa haluaa, niin laita rahat vaikka pörssiin. Varsinkin Suomessa näiden markkinat ovat niin rajalliset, että jos joku haluaa myydä, niin aina on ostajan markkinat. Ihan sama mikä 998S FE tai Desmosedici RR on myynnissä, niin ei niitä ostajia jonoksi asti ole.
    Näin arvelinkin, kiitos vastauksesta. Ideana olisi etsiä joku edullinen, ehkä vähän laittoakin vaativa pyörä ja käyttää sitä vaikka muutaman kerran kesässä ratapäivillä Kawan kaverina.
    Rekisteröinti ja norm. katuajo ei vielä olisi etusijalla.

    Messuilla Panigalen selässä istumisen jälkeen tuli superbike-Ducatin kaipuu

    Niitähän olisi mukava aikain saatossa kerätä koko sarja 916, 996, 998, 999 jne. Vaikka perusmalleja
    olisivatkin, kyllä niistä nätin rivin talliin saisi!

    Onkos muuten maailmalla tapana tehdä perusmalleista kalliimpia klooneja, kuten muskelijenkkipiireissä?
    Ktm Superduke R -07
    Kawasaki ZX-6RR -05
    Husqvarna Te 125 -15
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen