Yep yep. Eiku sitä vaan, että onko Org.lla joku tietty yhteinen tervehtimis tapa vastaantulijalle? Yritin tutkailla ja hakea aiheesta enemmän, mutta ku on puusilmä ni ei näkökenttään osunut. Pls. Apuva!
edit: typo
Pegaso 2008
Ei mitään kummempaa "salaista" tervehdystä ole, mutta osa tervehtii etusormi pystyssä. Jotkut sanoo, että se on myöskin ratailijoiden tervehdystapa, mutta tiedä sitten. Jos sitä sormitervehdystä käyttää, niin pitää muistaa käyttää oikeaa sormea, keskarilla tervehdittäessä vaikutus ei välttämättä ole se haluttu...
Noi tervehdystavat on Keski-Euroopassakin vähän erilaisia. Italiassa porukka tervehti jalalla kun kerran käsillä huitominen taitaa olla siellä kiellettyä. Samoin aika moni moikkaa oikealla jalalla samalla kun ohittaa. Kun itselläni notkeus on samaa luokkaa kuin vuoristonorsulla, niin toi jalalla morjenstaminen ei oikeen kyykyn selästä tahdo luonnistua.![]()
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Joku uusi lähtemättömän erottuva .org tervehdys kannattaisi kyllä lanseerata.Vasen käsi kypärälle kouruksi, kuin korvaa matkien?
![]()
Retired
muistanko mä iha vituralleen, vai puhuko joku jossain muussa keskustelussa saamastaan tervehdyksestä, että ekaks etusormi pystyssä ja sit niinku tuo.. ->ilman tota pään vatkausta..
![]()
Älä huoli, kyllä se siitä vielä vituiksi menee..
^ et muista.
miksi pitää olla "oma" tervehdys? kuullostaa jotenkin niin helvetin tyhmältä.
ei vaan, saahan sitä laittaa vaikka vilkkuvalon kypärään jotta voi erottua "orggilaisena".![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Sellainen YMCA tyyppinen O:ksi käsien yhdistäminen pään yllä? Vähän toki haastava.![]()
Retired
Joskus oli jokseenkin tylsää pohjoisen suorilla teillä. Onneksi vastaantulevia motoristeja oli suht paljon. Itseämme viihdyttääksemme päädyimme tähän kuvan tevehdykseen, joka tapahtui salamannopesti ja yhtaikaisesti sekä kuljettajalta että repsikalta. Selkä tietysti suorassa niinkuin kunnon matkamotoristilla pitää.
Niin ja kuljettaja tietysti taivutti etukroppaa hieman oikealle, että repsikankin tervehdys näkyi.
Miten ois tällänen Marcus Grönholm tervehdys?![]()
ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
Kyllä mä olen käsittänyt että se etunen on jokseenkin vakiintunut org tervehdys. Siis etusormi pystyssä, ei eturengas
Itse tervehdin vaihtelevasti fiiliksen mukaan niin, tai sitten käsi ammoisena ojolla sivulle.
Etusormi pystyssä. aiheesta![]()
<p><strong> </strong></p>
Shit ja mä oon aina etusta repiny pystyyn joka pärrän kohalla(Taajuus @ Touko. 15 2010,19:41) kirjoitti
![]()
![]()
Okei. Joku bitinikkari vois sit vääntää tästä ->sellasen "oikeenlaisen", tai no emmää tiiä...
Pegaso 2008
Samaa mieltä(Tapsa-74 @ Kesä. 25 2010,11:05) kirjoitti
merkistä
Honda XL 750 Transalp
Etusormi pystyssä on niin monen muunkin porukan tapa kuin orggilaisten..
pistäkää nyt vähän haastetta ja vaikka nimetön pystyssä ;)
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Mielestäni pikkusormi olisi hienostuneempi(jyk4 @ Heinä. 12 2010,15:18) kirjoitti
![]()
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Olisiko ideaa jos morjestus olisi tyyliin O/Ok
Eli etusormella ja peukulla muodostettu O muut sormet pystyssä.
Se voisi tarkoittaa Orggia![]()
Honda CBR 600 f2 vm. 93 (2010-2011)
Honda CBR 929 RR vm. 00 (2013->)
In two wheels we trust
Käsi etuviistoon ja sormet naputtaa kuviteltua näppäimistöä kymmensormijärjestelmällä hakaten. *![]()
Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
Reilusti molemmat kädet samaan aikaan ilmaan ja siitä vuorotellen pyöräyttäen takakautta eteen ja takaisin ylös. Vähän niinkuin tuulimyllyssä? *ja mikäli on kykyjä niin jaloilla voi vielä tehostaa vaikutelmaa.
KTM 990 ABS -07, -13
CBF 1000 s -07 ora, -11
VTR 1000 f -98, pun, -10
CBR 1100xx -98, musta, -05
CBR 1000 f -92, pun-must, -05
CBR 600 f -91, pun-valk, -96
PV 50 -88, musta, -90
Minusta tuo etusormi tervehdys on aika puistattava ja huonoja viboja tuova.
Aikoinaan onnellisella 70-luvulla oli opettaja, joka torui pikku Petteriä etusormi silmien tasolla harva se päivä.
Sen jälkeen olen tykännyt vähän huonoa, jos joku selittää tai muuten vaan elehtii etusormi pystyssä.
Eikä se riitä, että käpälä nousee ylös, sivulle tai mihin ikinä sen nyt haluaa ojentaa, kunhan asia tulee selväksi.
No minä nyt pelkästä mielenkiinnosta olen moikannut tuolla etusormi metelmällä jo tovin ja yhtään ei ole tullut vastaa. Taidan lopetella sen tavan ja palata omaan tyyliini moikata eli vetäsen handun lippaan kun intissä ikäänJoo ja intistä jo reippaat 20v joten ompahan vaan oma tyylini.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
O-ou...(Vieteri @ Heinä. 12 2010,17:35) kirjoitti
Eikö tuo ollutkaan se ORGin virallinen
Ilmankos ei ole kukaan vastannu samallailla...
Jeps, asjaan. Ratailijoitten etusormimorotus oli ainakin ennen sellanen veltto alaviisto etusormi.
Orkkimoron olen ymmärtänyt olevan terhakka pystyssä oleva; jopa toruva etusormi![]()
![]()
![]()
.
itse: Miten milloinkin, yleensä selkeästi erottuva![]()
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Taas tää .Org -tervehdysaihe![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Ai se olikin etusormi... keskisormea oon näyttänyt kaikille ja ihmetellyt, kun eivät moikkaa takaisin![]()
Miten olisi vaikka![]()
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Tämä on tärkeää(vahvajussi @ Heinä. 12 2010,22:05) kirjoitti
Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA
Itse olen kylvänyt etusormea jokaiselle vastaan tulijalle. Kyllä joskus joku muukin on etusormi pystyssä moikannu, tosi harvat tosin.
Jäätelökauppiaat tuppaavat heiluttamaan sitä sormea horisonttaalisesti kun itse pidän lähes paikoillaan, mystistä...![]()
SV1000S 2003, 2010->
SV650N 1999, 2008-2010 14tkm
Juuri näin *(Naakka @ Heinä. 12 2010,22:01) kirjoitti
![]()
ZX10R -08
S1000RR -11
Toi olis ettenkö sanoisi haastava morotus(Eroz @ Heinä. 15 2010,15:00) kirjoitti
![]()
Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
Toikin sopis tyyliin, morotan vain niitä jotka ajaa mun ohi(Kompula @ Heinä. 16 2010,10:07) kirjoitti
![]()
ZX10R -08
S1000RR -11