Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
    no alkumatka voitais mennä seurassa, treelle ite matkalla. sovitellaanko pikkuteitä tohon matkalle?
    Tokihan se käy, kun ei ole edes mitään varsinaista aikataulua 10:lle päivälle. Pääsetkö mihin aikaan Raahesta liikkeelle?
    Mulla on ajokkina sellainen raskas lössykkä, niin ettei mitään polvi maassa ajelua viitsi harrastaa, mutta kohtuudella mennään.

Pan European 1300
    Ei muuta aikataulua, kuhan illaksi ehtii perille.
    Kerkesin jo kyllä lupautua systerin perheelle remontti avuksi turkkuseen ja ajattelin samoilla ajeluilla pyörähtää sielläkin mutkan.
    Vielä ei oo selvinny, meenkö sinne ennen vai jälkeen ton ajankohdan.
    Mites systerillä käynti, ootko jo päättäny meetkö ennen vai jäläkeen?
    Pan European 1300
    Ei ku systeri ei oo päättäny.. Tehdäänkö remppaa vai ei.. Ja mitä remppaa.. Säätäjiä nuo turkulaiset..

Näyttäis siltä, että lähtö on tuolloin 10.6 ja tuun takaisin 11.6 kunhan promillet on haihtunut.

Turkkuseen pitänee poiketa toisella kertaa.
    Ollaanpa alakuviikosta yhteyvessä yv:nä ja sovitaan missä nähhään ja monenko aikaan sitte torstaina.
    Pan European 1300
    Ootko jarkko sitä norjan reissun ajankohtaa miettiny? Kesä-heinäkuun taitteessa voisin lähteä matkaan.
    18. päivä kesäkuuta alkaa loma yli juhannuksen, että mielenkiintoa löytyy reissulle jos ketä olis lähdössä??
    Kawasaki zzr 1100 -99
    Kawasaki ZRX 1100 -99 "Steady-Eddie"
    Yamaha XJR1300 -04
    Suzuki VX800 -97
    Kawa zzr600 -92
    Honda CB K5 -75
    kaks vuotta aikaa kun viimeks pyörähdin norjassa ja ois kiva taas käydä uudestaan.. mulla alkaa parin viikon loma heti jussin jälkeen että jos ajankohta täsmää niin voisin lähtee mukaan
    Meitä olis kaksi lähdössä 18.6 Norjaan Tromssaan ja Lofooteille, tai jonnekin sinne päin. Eli 18.6 olis lähtö Oulun kulmilta Jukpron kanssa. Hän ajelee jo 17 päivä Ouluun yöksi. Tervetuloa mukaan jos ajankohta sopii.
    Pan European 1300
    Siirtyy sitten meidän Norjan retki elokuun alkuun. Pohjois-Norjan säätiedot näyttää nyt alkavalle viikolle niin suttuiselta ja märältä, että eipä ainakaan maisemien ihailusta tulis juuri mitään, joten päätimme Jukpron kanssa siirtää matkaa.
    Mites Jarkko, Pääsetkö tuolloin mukaan reissuun???
    Pan European 1300
    Katos, empä oo muistanu käydä tätä ketjua tiirailemassa..

Se vois onnistua silloin, riippuu saanko muksuille hoitajan. Muijan loma tais olla heinäkuussa.
    Tuli vaihdettua tupla x, äkkiseltään tuntuis, ettei tolla voi ajaa kioskia kauemmas.. *

Ehkä sillä voi just ja just piipahtaa norjassa.

Miten helvetissä kukaan ajaa noilla yhtään mihinkään?? *
    Mitäs vaihoit? katteles nyt vaan joku vanaha matkalehemä ja pistä se tupla X kiertoon ni pääset sinäki Reipparia kauemmas, eikä tarvi pelätä kortin menetystäkään.
    Ajeltiin muuten tuossa vaimon kanssa lenkki Oulu-H:ki-Kotka-Lappeenranta-Kuopio-Oulu. 6 päivää ihmeteltiin tuolla matkalla. Ilimat oli kun morsian ja monenlaista kylähullua tavattiin taas matkalla. Lappeenrannan satamassa tuli jutteleen se kaveri, jolla on vanha solikka ja peräkärry perässä, 1800-luvun sivakat pystyssä mopon tarakalla ja vieressä puinen harava ja tavaratelineellä leppäkerttukypärä. Oli kaveri elementissään ja joka toinen sana oli veetä ja peetä jne. Paikkakuntalaiset varmaan tunnistaa tyypin. Käyppä Jarkko näyttään joskus uutta mopoa täällä Limingassa jos sillä pystyy tänne asti ajeleen, mutta laita ensi yv:tä, että ollaan kotona.
    Pan European 1300
    Lainaa (Pohjanpoika @ Kesä. 25 2010,22:24) kirjoitti
    Mitäs vaihoit? katteles nyt vaan joku vanaha *matkalehemä ja pistä se tupla X kiertoon ni pääset sinäki Reipparia kauemmas, eikä tarvi pelätä kortin menetystäkään.
    Ajeltiin muuten tuossa vaimon kanssa lenkki Oulu-H:ki-Kotka-Lappeenranta-Kuopio-Oulu. 6 päivää ihmeteltiin tuolla matkalla. Ilimat oli kun morsian ja monenlaista kylähullua tavattiin taas matkalla. Lappeenrannan satamassa tuli jutteleen se kaveri, jolla on vanha solikka ja peräkärry perässä, 1800-luvun sivakat pystyssä mopon tarakalla ja vieressä puinen harava ja tavaratelineellä leppäkerttukypärä. Oli kaveri elementissään ja joka toinen sana oli veetä ja peetä jne. Paikkakuntalaiset varmaan tunnistaa tyypin. Käyppä Jarkko näyttään joskus uutta mopoa täällä Limingassa jos sillä pystyy tänne asti ajeleen, mutta laita ensi yv:tä, että ollaan kotona.
    Katos köyhällä ei oo vara valita..

Äkkiäkös tolla nyt liminkaan humauttaa.
    Tuntuis olevan, että mitä enemmän kilometrejä jää taakse, sitä paremmalta se tuntuu.
  16.  
    Mulla alko tänää loma ja tarkotuksena ois lofooteilla kävästä jossain vaiheessa heinäkuussa. Noin viikon mittasta reissua olin ajatellu. Lähtöä olin alustavasti ajatellu 10-12.7 ja takaisin sitte ku on soppelisti maisemia saanu katella. Jos sattuis niin sopivasti et ajokavereitä löytyis mutta ajankohta ei passaa niin toki olen valmis siirtämään lähtöpäivää. Asun itse oulussa eli ajoreitti lähtis oulusta haaparannan kautta ruottin puolelle ja siitä eteenpäin porukalla sopimalla.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12