Juhjoh auton keulaa pitäs saada pudotettua mutta nuo halpisliikkeiden kierrejousipuristimet on liian pitkiä (250mm).
Oisko jollain siis tiedossa mistä löytyisi pienempiä? Eikä haittaa vaikka ois parempiakin kuin nuo Mutunetin ja Piilteeman versiot aiheesta. Ja koska syssyllä taas joutuu nostamaan keulaa ja keväällä taas laskemaan niin käypi kukkarolle noiden korjaamoiden käyttö.
E: Autossa siis säädettävä alusta ja pitäs sen verran saada jousen voimaa pienemmäks että saa pyöritettyä säätölevyjä.
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Katkase se rälläkällä,niin mahtuu paremmin...noin tein ite nuoruudes=))
kaikki ,paitsi moottoripyöräily on turhaa
Mikä siinä sitten ettei sitä aluslevyä saa siihen tarkoitetulla työkalulla pyörimään jos kierteet on puhtaat? kuva Tuollaisella vastaavalla sarjan mukana tulleella kalulla on kaikki omat sarjat liikkunu hienosti ilman että jousia tarvitsisi puristaa kasaan.
Tubla Äksä 2001.. menemene katsoo kuvia! http://s11.photobucket.com/albums/a186/Ksalmi/blackbird
Oman alustasarjan mukana tullut rimpula-avain on laitettu mukaan ilmeisesti vain muodon vuoksi. Sen suunnittelija on varmaankin ajatellut ettei kukaan kuitenkaan koskaan mitään korkeuksia säätele. Toi sun avain sen sijaan näyttää olevan ihan eri maata. Olikohan noita saatavilla jostain irrallisina? Onko tossa sun alustassa noi säätö- ja lukitusrenkaat alumiinia vai terästä? Omassani alumiinia ja pelottaa pikkasen ryhtyä pyörittelemään niitä niin, että jousi painaa XXX-kilon voimalla.(Ksalmi @ Touko. 15 2010,17:23) kirjoitti
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Jos tommosista puhutaan, niin rälläkkä käteen ja pultista puolet pois...??(KapteeniValpas @ Touko. 14 2010,17:16) kirjoitti
http://www.biltema.fi/osteri....6_h.jpg
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kunhan on puhdas ja öljytty, niin ei siin vahinkoo tuu. Ei se pintapaine ole kuin X-luokkaa.(KapteeniValpas @ Touko. 16 2010,12:31) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tulipa mieleen että tavallisilla parin euron taljaliinoillakin onnistuu tommosen kierrejousen kokoon puristaminen, ainakin jossain määrin. Ts jousen kuorma vs jäykkyys vs liinojen kesto.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Toolpointista haka-avain.(KapteeniValpas @ Touko. 16 2010,12:31) kirjoitti
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Löytyy myös Motonetistä
Tuollaisella on on paria alustaa onnistuneesti säädetty, huomattavasti järeämpi kuin nuo halpissarjojen rimpula-avaimet.
ZX-636 -04
Kiitos vihjeistä.
Halpis jousipuristimet katkaistaan tänään ja kunnollinen haka-avainkin tulee taskuun mutta sellanen pajojen käyttämä jousipuristin edelleen hakusessa.
Siis kierrejousipuristin joka rutistaa jousta molemmilta reunoilta yhtä pulttia pyörittämällä.
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)
Ei ihan halpa: Jousipuristin Toinen(KapteeniValpas @ Touko. 17 2010,09:01) kirjoitti
S 620 FF, 999S
Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
Ladan tunkista noita ennen tehtiin. Jos jostain sellaisen löydät niin helppo homma tehdä.(IlDuce @ Touko. 17 2010,12:51) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
(IlDuce @ Touko. 17 2010,12:51) kirjoitti
![]()
![]()
Mikä ihme noissa maksaa. Samaan hintaan saa kokonaisen laatuauton joten Lada tunkkeineen kiinnostaa. Sillä on sitten talvellakin kiva ruisailla.
Tärkeintä on lähteminen, jäitten lähteminen.
Honda CBR 600RR -03 (gone)
Honda CBR 600F -03 (gone)
Honda CBR 600F -00 (gone)