Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
    moro! olen etsimässä ensimmäistä isoa moottoripyörää itselleni ja cbr600rr kiinnostaisi kovasti, joten ei muuta kuin risuja ja ruusuja 03-mallista ylöspäin. Tiedän kyllä että koeajamalla tämäkin asia selviäisi, mutta vasta kuukauden päästä korottuu kortti
    up! kai täällä nyt joku kyseisen mopon omistaa
    Joo,kyllä omistaa.

Mistähän sitä aloittaisi..Olen itse ehtinyt tälle kesälle ajamaan noin 9 tkm ja olen RR:n kanssa kyllä viihtynyt.

Mopohan on pieni ja siro ulkomitoiltaan ja istumakorkeus on korkea.Ulkonäön perusteella voi olettaa,että RR on kevyt viedä ja niin tottavie onkin.Tunne on lähes samanlainen,kuin 100 piikillä ajaisi,jerkkua tosin löytyy "jonkinverran"enemmän. Mutkittelevalla tiellä pyörä on todella mahtava ajettava ja jarrut on todella tunnokkaat/tehokkaat.

Ajoasento on äärimmäisen kyykky.ajeltuani jonkin verran k5 gixxerillä ja -05 rykkösellä olen ajatellut niistä,että ajoasento ei voi enää kyykympi olla ja väärässä oltiin.Itsellä kesti jonkin aikaa tottua tähän asiaan,koska en ole ennen ajanut pyörällä josta voi tarkistaa ajon aikana istualtaan palaako etuvalo

Moottori on erittäin herkkä ja kehittää voimaa tasaisesti ilman huomattavaa tehopiikkiä,yli 8 krpm alkaa pyörä vetää oikein tosissaan ja etutassu kevenee.Moottoria jotkut sanovat jopa tylsäksi,koska varsinaista tehopiikkiä ei tule,mutta itse olen tykännyt hullunlailla!

Huonoa pyörässä on kaupunkiajo ominaisuudet.Hiljaisessa vauhdissa kaupunkipyöritys on tottumisen jälkeenkin kulmikasta ja rasittavaa.Välillä tuntuu,että kaasua on liikaa ja välillä liian vähän.Tämä on se mikä pitää herkästä ohjauksesta maksaa kaupunki ominaisuuksissa.Tämän kanssa oppii kyllä elämään ja omaa ajoaan saa pikkuhiljaa pehmeämmäksi,mutta ominaisuus on tallella.Maantiellä ja mutkalla keveydestä huolimatta pyörä menee kuin juna rataa pitkin.

Oman pyörän alustan sielunelämään aion perehtyä kunnolla talven aikana,samalla asennan öhlinsin ohjauspampun,josko hyvästä saisi vieläkin paremman.Ehkä myös hieman komian takia

Jos RR:N ostat,niin ei tule paskaa käteen.Eikä tule vaikka ostaisi minkä tahansa näistä neljästä merkistä.Mulla on kokemusta vain tästä ja..
    mulla 03 vm ja olen ollut tyytyväinen ostooni...

miinuksena mainittakoon penkin/istuimen kovuus, siis oikeasti aivan kuin istuisi kovalla puuistuimella...

plussana hyvä ajettavuus eli vakaa käytöksinen ja hyvin helposti hallittava sporttikyykky..

vertailuksi 04 kikseri jolla myös hyvä kyydit paitsi erona levottomampi käytös, nousee helpommin keula ja mielestäni pystympi ajoasento..

samoin R1 05 jossa tehoa tietenkin erilailla, mutta ajoasento pystympi/ei niin tiukka MIELESTÄNI

TOTTA ON ETTÄ käy ekaks ajamassa ja tee omat päätöksesi oston suhteen...
    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800
    Lainaa (pro @ Elo. 16 2006,19:17) kirjoitti
    moro! olen etsimässä ensimmäistä isoa moottoripyörää itselleni ja cbr600rr kiinnostaisi kovasti, joten ei muuta kuin risuja ja ruusuja 03-mallista ylöspäin. Tiedän kyllä että koeajamalla tämäkin asia selviäisi, mutta vasta kuukauden päästä korottuu kortti *
    Ainut häiritsevä tekijä on moottorijarrutukselta vedolle siirtyminen. Voisi olla pehmeämpikin rykäisy. Ei häiritse isommilla nopeuksilla, mutta joissakin hitaissa kurveissa tämä on hyvä tiedostaa. Jarrua vaan reilusti ennen mutkaa ja sitten kiihtyvällä vauhdilla mutkat...

Kuten kyykyillä yleensäkin niin kaupunkiajo on muutenkin tuskallista. Se ei ole vika vaan ominaisuus.

Väittävät että Power Commanderilla rykimisen saa korjattua. En ole vielä ehtinyt perehtyä, josko vaikka talvella puuhastelisi.

Muuten oli itselle iloinen yllätys pakollisten giksujen ja kawojen kokeilun jälkeen. Käteen jäi enkä ole katunut.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    millaisiin kulutuslukemiin olette muuten päässeet sekalaisessa ajossa? ja semmoinen juttu jäi tuossa vaivaamaan, että onko toi hondan 4vuoden juhlatakuu täysin kattava, eli onko ne rajannut vaikka viimeisenä takuuvuotena osia mitkä menee takuuun piiriin?

Lainaa (pro @ Elo. 17 2006,14:22) kirjoitti
    millaisiin kulutuslukemiin olette muuten päässeet sekalaisessa ajossa?
    5-6 litraa ja kun 6 kuluttaa niin nopeus on jo aika kova...
    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800
    aika pieniähän noi lukamat sitten on mut onko kenelläkään tietoa sen juhlatakuun kattavuudesta?
    ite oon ajanut 03-rr parisen vuotta ja pois en vaihtaisi. Radalla ja mutkapätkillä viihtyy parhaiten. Kaupunki ajossa ei ole niin parhain laite. Pysyy tiessä kuin tatti ja tarvittaessa kulkeekin kivasti. Itselläni ei ole tämän pyörän jälkeen mieleenkään vaihtaa isompaan. Suosittelen kovasti.
    Lainaa (pro @ Elo. 17 2006,14:29) kirjoitti
    aika pieniähän noi lukamat sitten on mut onko kenelläkään tietoa sen juhlatakuun kattavuudesta?
    Ostin just uuden pyörän ja ei siinä mainittu et se maahantuojan takuu eroais jotenkin valmistajan takuusta.
    Leon TS 1.8T
    Honda CBR 600F -06
    Lainaa (seatts @ Elo. 22 2006,12:00) kirjoitti
    Lainaa (pro @ Elo. 17 2006,14:29) kirjoitti
    Ostin just uuden pyörän ja ei siinä mainittu et se maahantuojan takuu eroais jotenkin valmistajan takuusta.
    Ei pitäis erota. Riitauta ja voita jos eroaa.

-03 ja -04 on samat pyörät. -05 tuli sitten eroa... Kate muuttui, pyörä keveni, paremmat jarrut ja keula ja vääntöalue muuttui paremmaksi(aikaisemmaksi). Tais tulla jotain 2!!!! heppaa lisääkin.

Hetkeäkään en oo katunu kyseisen pyörän valintaa.
    Juurikin eilisestä lähtien -06 600RR:n onnellinen omistaja. 70 ensimmäisen ajokilometrin ajalta ei ole vankkaa kokemusta vielä ehtinyt kertyä, mutta ostin sian säkissä, siis koeajamatta. Eikä kaduta, ei =) Jotain fiksumpaa kommenttia voin antaa ehkäpä viikon päästä, kun pyörä on edes vähän enemmän sisäänajettu =)
    Suzuki GSX-R750 K9 & Saab 9-5 3.0t -99
    Suzuki GSX-R600 K7 * Saab 9000 CD 2.3T -91 * Honda CBR 600 RR -06 * Yamaha YZF 600 R Thundercat -96 * Kawasaki ZXR 400 -94
    On todella hyvä pyörä,itse tykkään kovasti! Muuten mistä voisi löytyä kyytsättävän istuin tohon? Olis kovati tarve,mut ei tunnu mistään löytyä!
    Hyvä pyörä, ei ehkä paras pitkille matkoille mutta mutkateillä aivan loistava kampe. Kesän olen omistanut ja n.5tkm ajanut ilman mitään ongelmia. Jokuhan vois järkätä 600rr-meetingin jonnekin..
    Loistava pyörähän tuo on. Mulla olis sellainen edullisesti myytävänä (8000€). Tuu hakeen pois.

Ja kyllä sillä vähän pidempääkin matkaa voi tehdä ;)

Mutkapätkää
    Lainaa (MasterP @ Elo. 25 2006,09:13) kirjoitti
    mitään ongelmia. Jokuhan vois järkätä 600rr-meetingin jonnekin..
    Nyt kun aloit sitä järjestämään niin ilmoittaudun...
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Itse ostin tänä kesänä kyseisen pyörän. On kertynyt rata-ajoa, räppailyä ja matka-ajoa 12tkm ja olen ollut todella tyytyväinen. Pyörä on ollut luotettava kuten hondat yleensäkin. Matka-ajossa miinus on vain kova penkki. Luonteeltaan suhkot rauhallinen. Helppo
    hallita ja teho tulee ulos rauhallisesti. Kaks päällä aika tuhnu, mut pari pykälää alas, niin sit mennään taas. Jos joutuu motarilla ajaan hommatkaa tankkilaukku. Ei tule pyörteitä tankin päälle ja laukkuun on hyvä nojata.
    R6R räärääpyörä
    Lainaa (dreamer @ Elo. 26 2006,10:59) kirjoitti
    Jos joutuu motarilla ajaan hommatkaa tankkilaukku. Ei tule pyörteitä tankin päälle ja laukkuun on hyvä nojata.
    Ja jos lähdette Euroopan motareille ajelemaan niin jättäkää tankkilaukku kotiin. Tuli nimittäin niska niin kipeäksi että ei saanut pariin yöhän nukuttua.
    itelläkin on kyseinen pyörä vakavassa harkinnassa. orgilaiset on nähtävästi tykänny. mukava ku ei oo niin yleinen pärrä
    GSX-R600 '04

The further on the edge, the hotter the intensity
    Lainaa (Jusba @ Syys. 02 2006,19:23) kirjoitti
    itelläkin on kyseinen pyörä vakavassa harkinnassa. orgilaiset on nähtävästi tykänny. mukava ku ei oo niin yleinen pärrä
    onpahan myynnissä jokunen JOS käytetyllä pärjää..
    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800
    Lainaa (tuosar @ Syys. 02 2006,20:09) kirjoitti
    Lainaa (Jusba @ Syys. 02 2006,19:23) kirjoitti
    onpahan myynnissä jokunen JOS käytetyllä pärjää..
    toki, 03-04 malleja tässä kateltu. sanoivat bikeworldilla että tähän malliin ei saa hondan omia 25kw-kuriosia? yhellä nettisivulla kyllä näyttäs olevan tilattavissa kuriosat myös tähän rr-malliin, asentavatkohan ne sit liikkeessä ja meneekö katsastuksesta läpi? ikää kun vasta 18. eipä se tosin nii paljoo haittaiskaan vaikka ei kuristettua saiskaan
    GSX-R600 '04

The further on the edge, the hotter the intensity
  22.  
    Herätellääs vanhaa ketjua henkiin. Itellä on myöskin ärrärrän osto edessä kuukauden sisään. Tyytyväisiä käyttäjiä täältä tuntuukin löytyvän. Mutta itse asiaan. Vakiopöntöllä äänet on tosiaankin kuin ompelukoneessa siispä sliparin hankinta taitaa olla myöskin edessä. Tarviiko pyörästä säätää ruiskua pöntön vaihdon jälkeen vai pitääkö se samaan konkurssiin hommata powercommanderikin?