Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Kellään muulla tule tälläistä kirjautumisikkunaa:

Tuntuu tulevan aina silloin tällöin, mutta ainoastaan .orgia selaillessa...
    Litranen sisävessa
    Mulla tuli tollanen samanlainen tänään aiemmin. Olin juuri avannut jonkun keskusteluketjun, niin se pölähti ruudulle. En tietääkseni ole ollut tekemisissä tiede.net -palvelimen kanssa.
    Sama juttu: avasin jonkin keskusteluketjun (mahdollisesti tämän?) jonka jälkeen alkoi tulemaan tota kirjautumisikkunaa...
    Litranen sisävessa
    Painanut aina "Peruuta".
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Joku on linkittänyt kuvan tai avatarin palvelimelta joka vaatii kirjautumisen - tämä ei siis ole mitenkään orgiin liittyvä asia vaan joku käyttäjä epähuomiossa linkittää materiaalia suojatulta sivustolta.

Ketjuissa missä tätä ilmenee, kannattaa käyttää tuota "raportoi viestistä moderaattoreille" linkkiä, niin modet voivat katsella ja poistaa nuo kuvat mitkä aiheuttavat ongelmaa.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Syyllinen näyttäisi olevan käyttäjän ArhPos avatar -kuva, joka on linkitetty tiede.netin palvelimelle.
    Ducati Monster
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos tiedosta, poistin häiritsemästä.
    1000
    No on tää ny... Chromella selaillessa tulee päivittäin tälläinen akkuna (jos toki poistuu sivua päivittämällä):

Kellään muulla?
    Litranen sisävessa
    Toi on silloin tällöin, en nyt muista millä selaimella toi tulee.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Minul tulee tuo ^^ kanssa monta kertaa viikossa mutta menee päivittämällä poijes. Onks toi Chrome niinku vaihtis explorerille Mä käytän nimittäi sitä kun se tossa työpöydäl on
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa (Anu2009 @ Syys. 06 2010,07:44) kirjoitti
    Minul tulee tuo ^^ kanssa monta kertaa viikossa mutta menee päivittämällä poijes. Onks toi Chrome niinku vaihtis explorerille Mä käytän nimittäi sitä kun se tossa työpöydäl on
    Jos surffaat Exploderilla niin suosittelen joskus kokeilemaan Chromea. Sanovat että se on "piri-päinen köyhien Safari"
    Litranen sisävessa
  12.  
    Näkyy toi ikonboard herja tuliketullakin silloin tällöin...
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.