Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Löytyykö täältä foorumeilta muita MT-03 kuskeja kuin minä? Omassa kulkuvälineessä akrapovic ja powercommander.

Hauskalaite tällaiselle aloittelijalle ensimmäiseksi 2 pyöräiseksi.
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Lainaa (guinness_dublin @ Touko. 09 2010,21:14) kirjoitti
    Löytyykö täältä foorumeilta muita MT-03 kuskeja kuin minä? Omassa kulkuvälineessä akrapovic ja powercommander.

Hauskalaite tällaiselle aloittelijalle ensimmäiseksi 2 pyöräiseksi.
    Tottakai löytyy. Mulla ei tosin ole akrapovitseja eikä powerkommantereitä enkä ole edes mikään aloittelija. Vaan se on totta, että hauska laite. Ehkäpä erittäin hauska laite.
    GHOSTWRITER
    Hyvä että käy muillekin kuin aloittelijoille

Liikenteessä ei ole tullut yhtään vastaan tai edes parkissakaan näkynyt. Liikkeissä taitaa muutama kappale olla myynnissä.
  4.  
    Juu, täältäkin löytyy. Jotain vehkeestä aikoinaan tänne kirjoittelinkin. Tavallaan hauskaa että on niinkin harvinainen pyörä - on tainnut yksi tulla minua vastaan. Suomessa tuo on ehkä vähän aliarvostettu. Tuntuu että täällä katsellaan enempi huipputehojen suuntaan. Pyörä on tietty tehoiltaan mopo, mutta vääntää toisaalta tasaisemmin kuin mikään muu kokeilemani pyörä (esim KTM SMC)

Itselläkin Akrat ja nyt tuli (viimeinkin) asennettua Power Commander. Vaikutus varsinkin alavääntöön oli oikein positiivinen. Pitänee vaihtaa isompi eturatas kun nuo välitykset ovat mielestäni niin helkkarin lyhyet kaupunkiajossa. Ties jos sitten takarengaskin kestäis enemmän kuin muutaman tonnin.